KL-ZE czy turbo do KL-DE

Postprzez Carrrlos » 15 lip 2004, 22:29

jak w temacie, na razie poddaję tylko rozważaniom (wiadomo na ulicy leżą tylko drobne a nie banknoty), a mianowicie:
swap z KL na KL ZE, tzn zakup dobrego silnika KL ZE i sprzedaż KL,
czy tez turbo do KL'a, silnik mam zdrowy, więc?
no własnie, ciekaw jestem waszych opinii? uwzględniających
– koszt zabawy
– ilość dodatkowych KM po swap-ie
– stosunek ceny do ilości dodatkowcyh KM
– trwałość silnika i innych podzespołów
– ewentulane porządane zmiany: zasilanie silnika, hamowanie, chłodzenie, smarowanie itp....

będę wdzięczny za merytorycznie poprawne wypociny :D
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez LoB » 15 lip 2004, 22:44

hmmm....
wiec tak .. jezeli chodzi o zestaw Turbo i jezeli ma to byc wykonane u nas przez jednego z magikow: Godula, Chojnacki, Tomson, Forti to proponuje wpierw sie dowiedziec czy wogole podjeli by sie takiego zadania.. o ile do rzedowek cztero-cylindrowych, albo niemieckich szejscio nie bedzie to problemem, to w przypadku Madzi moze okazac sie wrecz niemozliwe.. Pewnie wszysto da sie zrobic chocby przez sciagniecie calego Kit'u z USA, ale koszty takiej zabawy beda niebagatelne.... Ponadto aby wogole mozna bylo cenowo porownywac SWAP z uturbianem musi istniec "cywilna" wersja auta z turbina (np GTRka) co niejako tez bedzie Swapem, ale samego turbo zestawu ( z kolektorem itp) takie zgranie turbiny np Garetha z KL wymaga bardzo fachowej wiedzy oraz doswiadczenia, bo inaczej auto okaze sie krolikiem doswiadczalnym dla polskich tuningowcoow..a zywotnoscia podzespolow bedzie nadawac sie pewnie tylko na 2 razy do roku pojechanie do Modlina :D
dlatego uwazam, tak jak juz w innych watkach pisalem,ze na ta chwile SWAP na KL-ZE jest najbardziej efektywny.. zawsze to te 30 konia wiecej.. chociaz takie srednie uturbienie dalo by z KLki nawet 250 i zapewne potezne NM :]
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez polnik@studio » 15 lip 2004, 22:54

zawsze to te 30 konia wiecej..


według Ciebie to jest wystarczający powód, żeby wydać pare groszy i narobić się jak cholera, żeby mieć więcej 30 KM ????
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez LoB » 15 lip 2004, 23:13

wydać pare groszy


nie takie "pare"

wystarczający powód, żeby mieć więcej 30 KM
_________________


wedlug mnie jest to gra warta swieczki... 30 KM to wcale niemalo...
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez polnik@studio » 15 lip 2004, 23:24

hmm no niewiem, pozatym modyfikując silnik też można do tego dojść i to jest moim zdaniem wyzwanie, a nie iść na łatwiznę i wsadzić [jaki?] silnik. Nie mówie o łatwiźnie fizycznej :)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez LoB » 15 lip 2004, 23:27

modyfikując silnik też można do tego dojść



jakie modyfikacje dadza ci przyrost 30 koni w takim silniku ??
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez polnik@studio » 15 lip 2004, 23:28

szlify i tym podobne
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez LoB » 15 lip 2004, 23:36

<lol>
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez polnik@studio » 15 lip 2004, 23:40

za nic inwencji, tylko SWAP i SWAP ech czasami Was nierozumiem ... no ale Wasze pieniądze Wasz czas ...
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Yooziu » 16 lip 2004, 00:34

polnik@studio napisał(a):za nic inwencji, tylko SWAP i SWAP


polnik a po ch..j isc "pod prad" i sprawdzac niestosowane do tej pory rozwiazania w swoim aucie,ryzykujac ze cos pojdzie nie tak,skoro mozna uzyskac calkiem niezly przyrost mocy latwiejszym i pewniejszym sposobem??

jak zrobisz SWAP to masz pewnosc zanim zaczniesc cos grzebac co z tego bedzie jaka moc,moment mniej wiecej osiagi druga rzecz – bierzesz silnik z Mazdy i wsadzasz go do Mazdy wiec nie ma z tym wielkich problemow(inna sprawa to znalezc KL-ZE a le dla chcacego nic trudnego) poza tym wiadomo ze trwalosc takiego silnika bedzie bardzo dobra (jesli znajdzie sie silnik w odpowiednim stanie)

decydujac sie na turbo robione przez naszych rodzimych magikow gowno wiesz zanim cos zaczna robic. Twoje auto bedzie krolikiem doswiadczalnym bo ani Chojnacki ani Grabowski ani Forti nie maja swojego kitu gotowego do zalozenia do KL'a wiec nie sa w stanie powiedziec co z tego wyjdzie.moze byc pieknie a moze byc tak ze auto pol roku bedzie stalo w warsztacie bo ciagle cos bedzie nie tak. a na koniec okaze sie ze osiagi wcale cie nie satysfakcjonuja i bedziesz wqrwiony na siebie ze miales prosty sposob na zwiekszenie mocy a poszedles pod gorke i masz z tego powodu zszargane nerwy i wiecej siwych wlosow. nie mowiac juz o tym ze wyjebales ca$h w bloto.(nie mowie ze tak to sie musi skonczyc,ale moze tak byc)

Dziekuje za uwage :)
Obrazek
ZAPRASZAM DO SKLEPU ONLINE:

www.m-parts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2003, 00:21
Posty: 227
Skąd: Luboń/k Poznania
Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)

Postprzez michal_krakoof » 16 lip 2004, 08:43

polnik@studio napisał(a):
zawsze to te 30 konia wiecej..


według Ciebie to jest wystarczający powód, żeby wydać pare groszy i narobić się jak cholera, żeby mieć więcej 30 KM ????


Twierdzisz ze wymiana KL na KL-ZE to duuużo roboty ?
No sam nie wiem.
Muller robil mx-3 na 2,5 i w sumie nie bylo strasznej roboty...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez polnik@studio » 16 lip 2004, 08:59

Twierdzisz ze wymiana KL na KL-ZE to duuużo roboty ?
No sam nie wiem.
Muller robil mx-3 na 2,5 i w sumie nie bylo strasznej roboty...


jak się ma warunki to czemu nie pozatym tak jak mówiłem róbcie co chcecie, a tak na marginesie to przy sprzdaży takiego samochodu będzie trzeba zmniejszać cenę bo tłumaczenie klientowi, że to miał być super tuning i wogule nic nie da pozatym samochód już będzie widniał jako składak :], a tłumaczenie że samochodu nidgy nie sprzedacie uważam za śmieszne i tyle :]
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Morder » 16 lip 2004, 09:30

Polnik skończ już swoje kretyńskie wypowiedzi.
Powiedz mi lepiej co DOKŁADNIE mam zrobić w silniku, żeby auto szybko jeździło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez HERCIK » 16 lip 2004, 09:31

Witam
Panowie odpowiadajcie na pytania a nie teoretyzujecie ....

Powiedzmy sobie tak , jezeli mam dobry silnik sprawdzony na hamowni i tak dalej i mam gotowke to osobiscie wolalbym wsadzic turbine i mysle ze koszty z tym zwiazane beda podobne do tych ze SWAPem . A efekt o wiele lepszy, to wszystko zalezy ile chcesz miec dodatkowych koni.
A jezeli to ma byc tylko przyrost mocy na male sciganko to moze zalozysz podtlenek azotu {NOS}?
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez Carrrlos » 16 lip 2004, 09:41

no tego się właśnie spodziewałem:
taniej i pewniej na KL ZE, choć przyrost mocy na pewno 2 razy mniejszy niz po uturbieniu.
drożej i nie wiadomo co może być po turbawce, znając siebie, to jeżeli coś by się pierdzieliło przez pół roku to chyba bym takie forti czy innego chojackiego wysłał z one way ticket na marsa.
Chyba będzie swap na KL ZE, bo to w końcu mazda do mazdy, a nie jakieś eksperymenty.
Polnik – jestem bardzo ciekaw jak chcesz osiągnąć te + 30 KM, po co rzeźbić i poprawiać bardzo dobra japońską konstrukcję, tu wiecej można spieprzyć niż zyskać.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez Carrrlos » 16 lip 2004, 09:44

a i kto może wie, co było w KL ZE? inne wałki w głowicy, inny komp, zmieniona kompresja? co jeszcze, ma ktoś może jakies strony z takim swapem.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez HERCIK » 16 lip 2004, 09:49

Porozmawiaj z GREYGIEM on wsadzil KL-ZE do probe
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez jesus » 16 lip 2004, 10:28

no ja bym wpakował turbo i tyle – promotor na 100% nie spartolił by Ci tego, może by były jakieś komplikacje ale raczej chłopaki by wszystko pięknie załatwili. turbo to turbo

zresztą będziesz miał skok 30km extra .. potem będziesz chciał więcej (a zawsze chce się więcej i tak póżniej turbo będziesz zakładał i tak :D

i co wtedy ?? turbo do KL/ZE
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez LoB » 16 lip 2004, 12:51

moim zdaniem KL-ZE w zupelnosci wystarczy na "sprawne" poruszanie sie po drogach...chyba ze chcesz sprobowac swoich sil na 25%MILI w klasie OUTLAW <wow> to mozna sie "pobawic", ale gwarancja zywotnosci zadna...

jak dla mnie to uturbianie w naszych warunkach jest sensowne dla slabych 4-cylindrowcow i diesli...(koszty/przyrost mocy/trwalosc)
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Paweł » 16 lip 2004, 17:30

Carrrlos, a probowales juz zalozyc magnetyzer?

<lol>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje