Oświetlenie deski rozdzielczej oraz chipowanie M6 136->170KM

Postprzez kitek-bartek » 28 lip 2007, 22:35

witam, jestem nowym użytkownikiem forum. 2 tygodnie temu zakupiłem 6-tkę.mam problem z oświetleniem 3 pokręteł na dole deski rozdzielczej, wszystkie przyciski świecą ok, natomiast pokrętło od siły nawiewu i temperatury nie świecą się, rozebrałem deskę rozdzielczą i sprawdzałem żarówki, jest ich 5 i są ok , nie znam się za dobrze na elektryce i nie wiem co może być przyczyną. poza tym mam jeszcze jeden problem-po przejechaniu nawet 25km, wskazówka od temperatury prawie się nie podnosi. po postoju przy zapalaniu podnosi się do połowy ale później znów trochę opada. wymieniłem termostat i problem nie zniknął. proszę o pomoc w tej sprawie. z góry dzięki,


edit by mod:
zmieniłem temat na bardziej adekwatny, bo z pytania o żarówki nie wyszło nic za to rozwinął się temat chipowania.
Początkujący
 
Od: 28 lip 2007, 22:24
Posty: 13
Skąd: Poznań
Auto: mazda 6 2.0 Diesel 170KM(chip)

Postprzez darrecki » 29 lip 2007, 19:19

kitek-bartek napisał(a):witam, jestem nowym użytkownikiem forum. 2 tygodnie temu zakupiłem 6-tkę.mam problem z oświetleniem 3 pokręteł na dole deski rozdzielczej, wszystkie przyciski świecą ok, natomiast pokrętło od siły nawiewu i temperatury nie świecą się, rozebrałem deskę rozdzielczą i sprawdzałem żarówki, jest ich 5 i są ok , nie znam się za dobrze na elektryce i nie wiem co może być przyczyną. poza tym mam jeszcze jeden problem-po przejechaniu nawet 25km, wskazówka od temperatury prawie się nie podnosi. po postoju przy zapalaniu podnosi się do połowy ale później znów trochę opada. wymieniłem termostat i problem nie zniknął. proszę o pomoc w tej sprawie. z góry dzięki,


Ten chip zamontowales sam czy tez byl? Znasz moze zrodlo jego pochodzenia?
Jedyny jaki znalazlem ktory "podnosi" moc do 170km to: http://www.chiptuningdirect.com/mazda/6 ... cr_en.html