Prosta fotorelacja z montażu elementów komory oraz włożenie silnika. Nie opisuję dokładnie użytych kluczy gdyż w Maździe są standardowe, czyli: 10, 12, 14, 17, 19. Oczywiście przydadzą się śrubokręty, kombinerki i trochę cierpliwości.
MAGLOWNICA
PRZEWODY HAMULCOWE TYŁ Z ROZDZIELACZEM
SERWO I POMPA HAMULCOWA
Po zamontowaniu ważne, żeby nie zapomnieć o przewodzie hydraulicznym sprzęgła.
PRZEWODY HYDRAULICZNE MAGLOWNICY
WIĄZKA PRZEWODÓW OD KOMPUTERA
WIĄZKA PZREWODÓW ZE SKRZYNKĄ BEZPIECZNIKÓW
UCHWYT SKRZYNKI BEZPIECZNIKÓW
MOCOWANIE PODUSZKI PRAWEJ SILNIKA
UCHWYT POMPY ABS
POMPA ABS
Warto pamiętać o przymocowaniu przewodu hamulcowego prawego koła.
SKRZYNKA BEZPIECZNIKÓW I PRZEKAŹNIKÓW
UCHWYT TEMPOMATU I SKRZYNKI BEZPIECZNIKÓW
ZBIORNIK PODCIŚNIENIA PALIWA
UCHWYT ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO
ZBIORNIK OLEJU WSPOMAGANIA KIEROWNICY
WŁOŻENIE SILNIKA
UFF...PO WSZYSTKIM
Fotorelacja Z Montażu Komory Silnika
Strona 1 z 1
k.kierownik napisał(a):A co w ogóle robiłeś? remoncik jakiś?
Zaspawałem dziury w nadkolach bo były. Od początku zabezpieczyłem nadkola. Komora z czerwonego w czarny. Silnik: pierścienie, wszystkie panewki, nowe uszczelniacze, pasek rozrządu, zawór zwrotny pompy olejowej, nowa tarcza sprzegłowa, polerowane kanały dolotowe, stoczone koło zamachowe, wszystkie nowe uszczelki, polerowane denka tłoków i inne pierdoły...taki mały remoncik...
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
k.kierownik napisał(a):a ile czasu/ kasy cię to kosztowało?
Czas przestałem liczyć.....długo to schodzi...silnik trzeba na części rozłożyć....wymienić...pomalować...i złożyć. Koszt samych części do silnika to jakieś 2000. Robocizny nadkoli i silnika nie liczę bo wszystko robię sam. Trochę czasu jeszce minie zanim to zagra...
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Że ci się chciało to robić Niezła układanka Ja przy remoncie silnika też go wyjmowałem i rozkładałem na elementy pierwsze , jak się potem rozejrzałem wokół po garażu na leżące wszędzie częśći pomyślałem sobie Ku#$% ile tego jest, niech no jakąś śrubkę czy sprężynkę zgubię to wyjdę z siebie O dziwo wszystko znalazłem potem Buba74 to teraz jeszcze maska z plexi i wjazd na miasto
Relacja git!
Mam jeszcze pytanko: wyjmując silnik trzeba wyjmować też skrzynię? Wydaje mi się, że to pytanie retoryczne, ale wolę się upewnić, żeby sobie roboty nie dodawać. Silnik Kl 2.5V6.
Mam jeszcze pytanko: wyjmując silnik trzeba wyjmować też skrzynię? Wydaje mi się, że to pytanie retoryczne, ale wolę się upewnić, żeby sobie roboty nie dodawać. Silnik Kl 2.5V6.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
buba74 witaj mam 626/16v rano po odpaleniu bialo swiata nie widac ,bede zmienial pierscienie i mam prozbe o pare uwag co do ich wymiany oraz firmy pierscieni bo to trz podobno wazne pozdrawiam adam
Jelenio górski pogromca szos
- Od: 18 mar 2007, 12:25
- Posty: 16
- Skąd: Jelenia Gora
- Auto: mazdeczka 323f 91r 1,6 16v
bobiscigpierścienie CTI – normalna cena i RIKENY najlepsze ale 2razy droższe. Ja mam CTI.
Przy wymienie pierścieni wiadomo trzeba zrobic głowice wraz z wymiana uczczelniaczy i docieranie zaworów. Koszt w zależności od firmy jakiej robisz..ale na głowicy lepiej nie oszczędzać. Wiadomo uszczelka pod głowicę, dobrze jet też wymienić panewki korbowodowe, termostat, pasek rozrządu, uszczelniacze wałków rozrządu, zaworek zwrotny pompy olejowej.
Do ymiany nie potrzeba wyciągać silnika. Troche rozkręcania i cierpliwości...Wiadomo wszystko trzeba robić dokładnie i zachowywać przy skręcaniu odpowiednie siły dokręcania śrub. Wszystko musi byc czyste przy składaniu.
Po wymianie pierścieni można zalać troszke gorszy olej.,..dotrzeć silnik 1000-1500 km bez "żyłowania", następnie wymienić na lepszy....może być nawet syntetyk.
jeżeli chcesz wiedzieć coś więcej pyataj na gg.
Przy wymienie pierścieni wiadomo trzeba zrobic głowice wraz z wymiana uczczelniaczy i docieranie zaworów. Koszt w zależności od firmy jakiej robisz..ale na głowicy lepiej nie oszczędzać. Wiadomo uszczelka pod głowicę, dobrze jet też wymienić panewki korbowodowe, termostat, pasek rozrządu, uszczelniacze wałków rozrządu, zaworek zwrotny pompy olejowej.
Do ymiany nie potrzeba wyciągać silnika. Troche rozkręcania i cierpliwości...Wiadomo wszystko trzeba robić dokładnie i zachowywać przy skręcaniu odpowiednie siły dokręcania śrub. Wszystko musi byc czyste przy składaniu.
Po wymianie pierścieni można zalać troszke gorszy olej.,..dotrzeć silnik 1000-1500 km bez "żyłowania", następnie wymienić na lepszy....może być nawet syntetyk.
jeżeli chcesz wiedzieć coś więcej pyataj na gg.
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6