626 GE FS
Zacznę od opinii na temat autka.
Z zewnątrz przynajmniej na razie nic ciekawego . Zadbana i ładna 626. Jak wprowadzisz plan z felgami w życie będzie na plus.
Co do mechaniki – to widzę, że jest bardzo konkretnie i w dobrym kierunku. Jak rozumiem z obu produktów jesteś bardzo zadowolony.
I w tym miejscu chciałbym spytać o jakość usług AT2000, bo jak czytam to chyba cuda są w stanie zdziała . Co prawda mam tylko 1.3 ale również chciałbym go odetkać – studiuję w Rze i stąd moje pytanie. Gdzie będziesz montował CDA – też w AT2000?
pzdr
Z zewnątrz przynajmniej na razie nic ciekawego . Zadbana i ładna 626. Jak wprowadzisz plan z felgami w życie będzie na plus.
Co do mechaniki – to widzę, że jest bardzo konkretnie i w dobrym kierunku. Jak rozumiem z obu produktów jesteś bardzo zadowolony.
I w tym miejscu chciałbym spytać o jakość usług AT2000, bo jak czytam to chyba cuda są w stanie zdziała . Co prawda mam tylko 1.3 ale również chciałbym go odetkać – studiuję w Rze i stąd moje pytanie. Gdzie będziesz montował CDA – też w AT2000?
pzdr
Gdzie będziesz montował CDA – też w AT2000?
Sam go wymienie
A co do usług AT 2000 to robią dobrze, choc bardzo powoli (a za robote biorą za godzine). Radze Ci zainwestowac w tą mini turbinkę Simoty, naprawdę wyczujesz różnicę, nawet na tak małym silniku. A tak wogóle jakie masz auto? Jaka moc?
Dodaję fotke wnętrza na pierwszej stronie...jak widac jedyną zmianą jest radio ALPINE
Ostatnio edytowano 4 lis 2007, 14:27 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Oła dolot i wydech cacuszko. Gratuluje Gdyby tylko była czarna
A teraz poważnie.. miałeś swapowany silnik jak ja? Skąd te wyjściowe 115KM?
A teraz poważnie.. miałeś swapowany silnik jak ja? Skąd te wyjściowe 115KM?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
miałeś swapowany silnik jak ja? Skąd te wyjściowe 115KM?
Napisałem na wstępie, że moje auto miało wyjściowo 101KM
1. Po zrobieniu dolotu w AT 2000 na ich hamowni wyszło mi 117KM
2. Za tydzień jadę na hamownię żeby zobaczyc co dało zrobienie wydechu
3. ...i wtedy zamieszcze na forum wykres z hamowni
Ostatnio edytowano 24 wrz 2007, 16:33 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
205/50/R16
Podałem już wcześniej link do strony z przelicznikiem opon
Ten rozmiar, który podałeś jest o 2,5% za duży
Już teraz na moich gumach : 195/60R15 jest za duże o 3,1%
Tak więc zdecyduje się chyba na 205/45R16, wtedy średnica będzie minimalnie mniejsza – 0,5%
Gumy 205mm założe jednak tylko wtedy, gdy na hamowni okarze sie, że mam <125KM.
W innym przypadku nie będe osłabiał auta zbyt szerokimi gumami i założe koła: 195/50R16 (będą o 0,9% większe, ale to chyba zbyt mała różnica by ją wyczuc)
Lukas007 napisał(a):Gumy 205mm założe jednak tylko wtedy, gdy na hamowni okarze sie, że mam <125KM.
W innym przypadku nie będe osłabiał auta zbyt szerokimi gumami i założe koła: 195/50R16 (będą o 0,9% większe, ale to chyba zbyt mała różnica by ją wyczuc)
Chodzi bardziej o to, aby nie porysować rantów felg przez zbyt wąską oponę, opona troszkę szersza będzie je bardziej chroniła.
f*ck
Dziś pszyszła do mnie długo oczekiwana paczka z nowym filtrem BMC CDA
Po kilkunastu minutach filtr był już na miejscu, oto efekt mojej pracy:
Po zamontowaniu i próbnej jeżdzie można zaobserwowac:
– szybciej wkręca się na obroty,
– jest nieco bardziej elastyczny,
– jest znacznie cichszy, ale dzwięk ma ładniejszą barwę. Cichy basowy na niskich obrotach, a mocny i metaliczny na wysokich. No i to syczenie przy gwałtownym dodaniu gazu – POEZJA
Co to dało jeżeli chodzi o moc, okaże się w niedalekiej przyszłości w czasie wizyty na hamowni.
Pozostałe fotki
Po kilkunastu minutach filtr był już na miejscu, oto efekt mojej pracy:
Po zamontowaniu i próbnej jeżdzie można zaobserwowac:
– szybciej wkręca się na obroty,
– jest nieco bardziej elastyczny,
– jest znacznie cichszy, ale dzwięk ma ładniejszą barwę. Cichy basowy na niskich obrotach, a mocny i metaliczny na wysokich. No i to syczenie przy gwałtownym dodaniu gazu – POEZJA
Co to dało jeżeli chodzi o moc, okaże się w niedalekiej przyszłości w czasie wizyty na hamowni.
Pozostałe fotki
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 17:54 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
no wlasnie gdzie ten wiatraczek w dolocie , poka go w ktorym miejscu jest
i po co bylo ladowac kase w nowy filtr jak tamten dawał 15km
szkoda ze tak daleko mieszkasz ode mnie bo bym z chęcią sie przejechal na 400m z tak mocno przerobiona mazda
Mam nadzieje ze wybiore sie do Ryk i Ty tez tam bedziesz to sobie pojezdzimy 2.0 kontra 1.6 90km
moje padlo wazy 1090kg twoje 1140kg , ale masz więcej mocy wiec pewnie dasz mi rady
i po co bylo ladowac kase w nowy filtr jak tamten dawał 15km
szkoda ze tak daleko mieszkasz ode mnie bo bym z chęcią sie przejechal na 400m z tak mocno przerobiona mazda
Mam nadzieje ze wybiore sie do Ryk i Ty tez tam bedziesz to sobie pojezdzimy 2.0 kontra 1.6 90km
moje padlo wazy 1090kg twoje 1140kg , ale masz więcej mocy wiec pewnie dasz mi rady
-
Pyton162
a wiatraczek założyłeś?
A niby po co miał bym go zdejmowac i zakładac, skoro on jest na samym początku dolotu pare centymetrów przed przepustnicą
po co bylo ladowac kase w nowy filtr jak tamten dawał 15km
Po to, żeby ten dał więcej
bym z chęcią sie przejechal na 400m z tak mocno przerobiona mazda
Po co? I tak wiadomo kto by wygrał
Poza tym moje auto ma pojemnośc 1,8 a nie 2,0
Nie wiem ile koni dał tamten filtr i mało mnie to obchodzi. Liczy się to, że w stosunku do serii (11.8s – 100km/h) stał się dużo dynamiczniejszy (poniżej 10s – 100 km/h). Sam byłem zdziwiony takim wzrostem mocy. Jeżeli jest zawyżony to z winy tych, którzy zhamowali mi auto po przeróbce, nie? W stosunku do starego filtra różnicę czuc w przyspieszeniu ( szybciej wkręca się na obroty). Mam gdześ to czy przybyło mu z tego powodu 2 czy 20KM. Co to zmieni? Odczucia z jazdy będą nadal te same. Po raz setny mówie, że w sobotę 29 września 2007 roku ( czyli za 4 dni) pojadę na hamownię i zobaczymy czy ma 110, czy 130KM
wiem jaki byłby wynik ogladni sobie ten filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=1qA_I5ayUT4
teraz jedzie jeszcze lepiej
http://pl.youtube.com/watch?v=1qA_I5ayUT4
teraz jedzie jeszcze lepiej
-
Pyton162
ogladni sobie ten filmik
To miało byc szybko?
To ty chyba nigdy nie jeżdziłeś szybkim autem. Do setki ten twój fiat przyspiesza nieżle, ale tylko do 70 km/h dalej to już tylko słabe włoskie 1,6, z którego bez turbo wiele więcej nie wyciągniesz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości