626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez .:MarciN:. » 22 wrz 2007, 19:17

Zacznę od opinii na temat autka.

Z zewnątrz przynajmniej na razie nic ciekawego :P. Zadbana i ładna 626. Jak wprowadzisz plan z felgami w życie będzie na plus.

Co do mechaniki – to widzę, że jest bardzo konkretnie i w dobrym kierunku. Jak rozumiem z obu produktów jesteś bardzo zadowolony. :)

I w tym miejscu chciałbym spytać o jakość usług AT2000, bo jak czytam to chyba cuda są w stanie zdziała :). Co prawda mam tylko 1.3 ale również chciałbym go odetkać – studiuję w Rze i stąd moje pytanie. Gdzie będziesz montował CDA – też w AT2000?

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Lukas007 » 23 wrz 2007, 11:49

Gdzie będziesz montował CDA – też w AT2000?


Sam go wymienie :P

A co do usług AT 2000 to robią dobrze, choc bardzo powoli (a za robote biorą za godzine). Radze Ci zainwestowac w tą mini turbinkę Simoty, naprawdę wyczujesz różnicę, nawet na tak małym silniku. A tak wogóle jakie masz auto? Jaka moc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez xXx » 23 wrz 2007, 13:54

Jezeli chcesz to mam do sprzedania CDA...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Lukas007 » 23 wrz 2007, 14:07

Jezeli chcesz to mam do sprzedania CDA...


A co kiepsko się na nim jeżdzi? <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 23 wrz 2007, 14:09

Dodaję fotke wnętrza na pierwszej stronie...jak widac jedyną zmianą jest radio ALPINE :)
Ostatnio edytowano 4 lis 2007, 14:27 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 23 wrz 2007, 23:43

Oła :] dolot i wydech cacuszko. Gratuluje :D Gdyby tylko była czarna ;)
A teraz poważnie.. miałeś swapowany silnik jak ja? Skąd te wyjściowe 115KM?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Mev » 24 wrz 2007, 10:05

Lukas007 napisał(a):Lepiej byłoby założyc 195/50R16 czy 205/45R16


205/50/R16, 195 jest trochę wąskie jak na 16" felgę (chociaż to i tak zależy od jej szerokości).
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Lukas007 » 24 wrz 2007, 16:22

miałeś swapowany silnik jak ja? Skąd te wyjściowe 115KM?


Napisałem na wstępie, że moje auto miało wyjściowo 101KM :(

1. Po zrobieniu dolotu w AT 2000 na ich hamowni wyszło mi 117KM :)
2. Za tydzień jadę na hamownię żeby zobaczyc co dało zrobienie wydechu <jem>
3. ...i wtedy zamieszcze na forum wykres z hamowni <czytaj>
Ostatnio edytowano 24 wrz 2007, 16:33 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 24 wrz 2007, 16:31

205/50/R16


Podałem już wcześniej link do strony z przelicznikiem opon :P

Ten rozmiar, który podałeś jest o 2,5% za duży
Już teraz na moich gumach : 195/60R15 jest za duże o 3,1%

Tak więc zdecyduje się chyba na 205/45R16, wtedy średnica będzie minimalnie mniejsza – 0,5% <czytaj>

Gumy 205mm założe jednak tylko wtedy, gdy na hamowni okarze sie, że mam <125KM.
W innym przypadku nie będe osłabiał auta zbyt szerokimi gumami i założe koła: 195/50R16 (będą o 0,9% większe, ale to chyba zbyt mała różnica by ją wyczuc)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 24 wrz 2007, 16:35

Gdyby tylko była czarna


teraz białe są na topie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Mev » 24 wrz 2007, 16:37

Lukas007 napisał(a):Gumy 205mm założe jednak tylko wtedy, gdy na hamowni okarze sie, że mam <125KM.
W innym przypadku nie będe osłabiał auta zbyt szerokimi gumami i założe koła: 195/50R16 (będą o 0,9% większe, ale to chyba zbyt mała różnica by ją wyczuc)


Chodzi bardziej o to, aby nie porysować rantów felg przez zbyt wąską oponę, opona troszkę szersza będzie je bardziej chroniła.
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Lukas007 » 24 wrz 2007, 16:40

Sam masz chyba gumy 205mm.
Nie sądzisz, że szeroka opona osłabi dynamikę auta (przez większe opory toczena) ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 16:40

Dziś pszyszła do mnie długo oczekiwana paczka z nowym filtrem BMC CDA

Obrazek

Po kilkunastu minutach filtr był już na miejscu, oto efekt mojej pracy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po zamontowaniu i próbnej jeżdzie można zaobserwowac:

– szybciej wkręca się na obroty,

– jest nieco bardziej elastyczny,

– jest znacznie cichszy, ale dzwięk ma ładniejszą barwę. Cichy basowy na niskich obrotach, a mocny i metaliczny na wysokich. No i to syczenie przy gwałtownym dodaniu gazu – POEZJA :D


Co to dało jeżeli chodzi o moc, okaże się w niedalekiej przyszłości w czasie wizyty na hamowni.


Pozostałe fotki

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 17:54 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacobs » 25 wrz 2007, 16:56

a wiatraczek założyłeś? :D ;)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 17:08

no wlasnie gdzie ten wiatraczek w dolocie , poka go w ktorym miejscu jest
i po co bylo ladowac kase w nowy filtr jak tamten dawał 15km
szkoda ze tak daleko mieszkasz ode mnie bo bym z chęcią sie przejechal na 400m z tak mocno przerobiona mazda
Mam nadzieje ze wybiore sie do Ryk i Ty tez tam bedziesz to sobie pojezdzimy 2.0 kontra 1.6 90km
moje padlo wazy 1090kg twoje 1140kg , ale masz więcej mocy wiec pewnie dasz mi rady :D :P
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 17:23

a wiatraczek założyłeś?


A niby po co miał bym go zdejmowac i zakładac, skoro on jest na samym początku dolotu pare centymetrów przed przepustnicą <lol>

po co bylo ladowac kase w nowy filtr jak tamten dawał 15km


Po to, żeby ten dał więcej <lol>

bym z chęcią sie przejechal na 400m z tak mocno przerobiona mazda


Po co? I tak wiadomo kto by wygrał <lol>

Poza tym moje auto ma pojemnośc 1,8 a nie 2,0 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacobs » 25 wrz 2007, 17:31

Lukas007 napisał(a):Po to, żeby ten dał więcej

to na ile KM teraz liczysz z dolotu? 20? 30? Człowieku jedź na porządną hamownię i zejdź na ziemię :)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 17:47

Nie wiem ile koni dał tamten filtr i mało mnie to obchodzi. Liczy się to, że w stosunku do serii (11.8s – 100km/h) stał się dużo dynamiczniejszy (poniżej 10s – 100 km/h). Sam byłem zdziwiony takim wzrostem mocy. Jeżeli jest zawyżony to z winy tych, którzy zhamowali mi auto po przeróbce, nie? W stosunku do starego filtra różnicę czuc w przyspieszeniu ( szybciej wkręca się na obroty). Mam gdześ to czy przybyło mu z tego powodu 2 czy 20KM. Co to zmieni? Odczucia z jazdy będą nadal te same. Po raz setny mówie, że w sobotę 29 września 2007 roku ( czyli za 4 dni) pojadę na hamownię i zobaczymy czy ma 110, czy 130KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 17:51

wiem jaki byłby wynik ogladni sobie ten filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=1qA_I5ayUT4
teraz jedzie jeszcze lepiej
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 18:11

ogladni sobie ten filmik


To miało byc szybko? hahaha

To ty chyba nigdy nie jeżdziłeś szybkim autem. Do setki ten twój fiat przyspiesza nieżle, ale tylko do 70 km/h dalej to już tylko słabe włoskie 1,6, z którego bez turbo wiele więcej nie wyciągniesz <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy