Bartek1986 napisał(a):Lukas007 napisał(a):Że niby 8000 wykręcasz krzywy
on ma gaz, więc może sobie kręcić, aż coś wybuchnie, albo kolba przez maske wyleci
Fakt..
Blos.. zero elektroniki. zero ograniczeń.. niepomyślałem o tym.
www.mazdaspeed.pl
Bartek1986 napisał(a):Lukas007 napisał(a):Że niby 8000 wykręcasz krzywy
on ma gaz, więc może sobie kręcić, aż coś wybuchnie, albo kolba przez maske wyleci
Lukas007 napisał:
Inercialnym
hmmm jak się tak znasz na hamowaniach, to powinieneś wiedzieć, że to jest hamownia inercyjna, a nie inercjalna i hamownie obciążeniowe mają dokładniejszy pomiar od inercyjnych a Ty piszesz, że jest odwrotnie.
lukas podziwiam cie.ja bym wymiekl.ciagle sie bronic.dlaczego forumowicze sa tacy hamscy tego nie wiem.ciesze sie ze udaly ci sie mody (ja tyle szczescia nie mialem dolot wydech i obrobka glowicy i wzrost 13 KM).Sporo w autko ladujesz a te ci sie odwdzieczy.powodzenia na wspolnej drodze zycia
robaga napisał(a):witam moja mazda 626 na 4 biegu osiąga 200km i nie czułem aby odcięło zapłon
Pyton162 napisał(a):dane z hamowni raczej nie kłamią, fakt jest faktem , jest przyrost koniec kropka
Lukas007 napisał(a):V-Tech
ile wyszło mocy na kołach
Lukas007 napisał(a):Moc była mierzona na silniku, nie na kołach
Lukas007 napisał(a):Maksymalny mometnt obrotowy to 166NM
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości