626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MadziaForever » 24 gru 2007, 20:01

Bartek1986 napisał(a):
Lukas007 napisał(a):Że niby 8000 wykręcasz krzywy


on ma gaz, więc może sobie kręcić, aż coś wybuchnie, albo kolba przez maske wyleci <lol>


Fakt..
hahaha
Blos.. zero elektroniki. zero ograniczeń.. niepomyślałem o tym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez piwo » 25 gru 2007, 04:11

lukas podziwiam cie.ja bym wymiekl.ciagle sie bronic.dlaczego forumowicze sa tacy hamscy tego nie wiem.ciesze sie ze udaly ci sie mody (ja tyle szczescia nie mialem dolot wydech i obrobka glowicy i wzrost 13 KM).Sporo w autko ladujesz a te ci sie odwdzieczy.powodzenia na wspolnej drodze zycia :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 25 gru 2007, 12:17

Lukas007 napisał:
Inercialnym


hmmm jak się tak znasz na hamowaniach, to powinieneś wiedzieć, że to jest hamownia inercyjna, a nie inercjalna i hamownie obciążeniowe mają dokładniejszy pomiar od inercyjnych a Ty piszesz, że jest odwrotnie.


Panie Profesorze, nie znam się na hamowniach bo ta wiedza na codzień nie jest mi potrzebna, więc polegam na doświadczeniu ludzi, którzy siedzą w tym zawodowo, no ale Ty wiesz lepiej :] Co do typu pomiaru, to rzeczywiście jast to pomiar inercyjny, przepraszam za pomyłkę.

Jeżeli chodzi o moje dane na 1 stronie to zaistniała drobna pomyłka przy pojemności (powinno byc 1840, a nie 1848), co do mocy i momentu seryjnego, to takie dane wyszły na hamownii przed przeróbkami: 101 KM i 151 NM. Poza tym dane na stronie tytuowej dotyczą konkretnie mojego egzemplarza, a on jest przecież niezwykły ;)

lukas podziwiam cie.ja bym wymiekl.ciagle sie bronic.dlaczego forumowicze sa tacy hamscy tego nie wiem.ciesze sie ze udaly ci sie mody (ja tyle szczescia nie mialem dolot wydech i obrobka glowicy i wzrost 13 KM).Sporo w autko ladujesz a te ci sie odwdzieczy.powodzenia na wspolnej drodze zycia


Tacy są ludzie, uda ci się osiągnąc coś więcej i już się irytują (nie wszyscy oczywiście) <lol> Bardzo Ci dziękuje za miłe słowa i również życzę powodzenia ze swoją Mazdą ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 25 gru 2007, 12:31

dane z hamowni raczej nie kłamią, fakt jest faktem , jest przyrost koniec kropka, ale i tak nie uważam ze z moim padłem nie ma szans skąd ten wniosek ano stad ze jechalem z autami o podobnej mocy i masie i zawsze wygrywałem, przytocze 2 przyklady rover 620si 130km 180NM , 4 razy gosc ze mna probowal i 4 razy dostal , nowa honda civic 1.8 140km , 3 razy gościu próbował i taki sam efekt , choć tu kierowca byl świeży , jeszcze tego auta tak nie znal ale nie mógł mnie dogonić za każdym razem
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 gru 2007, 12:41

Możliwe, ja nie robie auta do wyścigów (jakiekolwiek by one nie były) za to Ty tak. Bardziej kompleksowe i zaawansowane zmiany to lepsze osiągi. Moja Mazda ma mi służyc do przyjemnej, w miarę szybkiej i komfortowej jazdy.

PS. Forum nareszcie działa jak należy i udało mi się uporządkowac I stronę <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez robaga » 25 gru 2007, 15:35

witam moja mazda 626 na 4 biegu osiąga 200km i nie czułem aby odcięło zapłon
robik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2007, 21:16
Posty: 54
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez Bartek1986 » 25 gru 2007, 15:41

robaga napisał(a):witam moja mazda 626 na 4 biegu osiąga 200km i nie czułem aby odcięło zapłon


licznik kłamie :) albo gaz i górka ;P


Pyton162 napisał(a):dane z hamowni raczej nie kłamią, fakt jest faktem , jest przyrost koniec kropka


pojedz na inercje i powiedz im, że chcesz żebywyszło 200 km, to wypluje taki wykres ;) tam wszystko można ustawić

To tyle ode mnie. Wykresy z hamowni inercyjnych kłamią i tyle ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Lukas007 » 25 gru 2007, 15:50

To tyle ode mnie. Wykresy z hamowni inercyjnych kłamią i tyle


Masz rację, dlatego hamowałem auto w trybie obciążeniowym :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Bartek1986 » 25 gru 2007, 16:56

daj linka do tej hamowni co na niej hamowałeś auto :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Lukas007 » 25 gru 2007, 18:05

Nazwa firmy jest w tym przypadku nieistotna, a ja mam poważne wątpliwości, że ta informacja jest Ci potrzebna dlatego, że nie wiesz gdzie można zhamowac auto. Hamownia firmy V-Tech, więc co do jakości pomiaru nie powinieneś miec wątpliwości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Bartek1986 » 25 gru 2007, 20:08

Lukas007 napisał(a):V-Tech


jedna z większych " gówien " za przeproszeniem :)
Jedyna dobra obciążeniówka to " MAHA " i uwierz wiem co mówię :D
ile wyszło mocy na kołach ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Pyton162 » 25 gru 2007, 20:13

moc na silniku z tego co wiem nie na kolach
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 gru 2007, 20:14

ile wyszło mocy na kołach


Moc była mierzona na silniku, nie na kołach, więc nie wiem. Poza tym do czego mi to jest potrzebne? Auto nie będzie jeździc szybciej tylko dlatego, że właściciel przekona się ile ma mocy. Liczą się (dla mnie przynajmniej) odczucia z jazdy.

Proszę o zakończenie dyskusji na temat wykresu zamieszczonego kilka miesięcy temu, bo to się zaczyna robic po prostu śmieszne, a nie po to prowadzę ten temat. Dziękuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Bartek1986 » 25 gru 2007, 20:28

Lukas007 napisał(a):Moc była mierzona na silniku, nie na kołach


Jak byś hamował na porządnej hamowni obciążeniowej to byś miał wykres mocy, momentu, mocy na kołach i strat. Tak sie tylko zastanawiałem ile wyszło strat...

Lukas007 napisał(a):Maksymalny mometnt obrotowy to 166NM


według wykresy maksymalny moment to 160 NM, a Ty podajesz 166, które wypluło przez przypadek gdzieś tam na początku wykresu :)

Jaka modyfikacja wpłynęła na przeniesienie mocy, aż tak wysoko. Jeżeli wykres nie jest błędny to masz moc maksymalną przy 6500 RPM, a to jest, jeżeli się nie mylę, o 1000 RPM wyżej niż w serii <jelen> . Czyli tak.. Ani wydech, ani dolot tak znacząco by mocy nie przesunął, więc są dwa wyjścia.. Albo ten wykres jest z kosmosu ( hamownia miała taki kaprys żeby taki wypluć :P ), albo poprzedni właściciel zmienił tam co najmniej wałki na ostrzejsze i może nawet to wystroił. W takim przypadku ta moc mogłaby być realna i także realne by było przeniesienie mocy tak wysoko. Ja bym na twoim miejscu pojechał jeszcze raz na Hamownie.. wiesz jaką proponuję :) albo sprawdził czy tam nie siedzią wałki np. z jakiegoś ZE albo inne wynalazki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez MadziaForever » 25 gru 2007, 22:09

Powiem, wam coś.. wszyscy czepiają się tej mocy, a tak naprawde w przypadku mazdy to czyste liczby.. ty masz mniej.. ja mam więcej bzdura.. liczy się moment.. mazda ma tak hu..wy moment że każde poprawienie i wyprostowanie go daje wymierne efekty na drodze.. a tego jakoś nikt się nieczepia..

9 latkowie patrzą przez szybe ile samochód ma na liczniku :]
a wy ile ma KM :]
nie na tym rzecz polega.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 27 gru 2007, 14:20

Na dzień dzisiejszy kwestia poprawy parametrów zawieszenia jest już zaplanowana. Na montaż czeka przednia rozpórka kielichów, natomiast materiał na tylną już jest, ale na wykonanie trzeba będzie trochę poczekać. W kwestji zawieszenia póki co zostaną założone sprężyny Eibach. Ewentualna zmiana amortyzatorów jest w planacha dopiero po wakacjach, ale to jeszcze nic pewnego.

Zdjęcia po założeniu rozpórki wkrótce, a na razie mała aktualizacja zdjęć na pierwszej stronie, z dołożonym małym, ale jakże uznanym i popularnym gadżetem – kierunkowskazami typu clear:

Zapraszam do oglądania :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 10 cze 2009, 18:39 przez Lukas007, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Dragi » 24 lut 2008, 19:04

ladna madzia naprawde jest czego gratulowac
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez Gib » 25 lut 2008, 13:35

te kierunki to świetny pomysł, pomarańczowe nie wyglądały dobrze
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 25 lut 2008, 16:54

Przede wszystkim dziękuje za pozytywne opinie, zarówno te dotyczące całości, jak i te odnośnie kierunkowskazów.

Wrzucam fotki rozpórki, na razie tylko przedniej. Zobaczcie i oceńcie sami jak wyszło:

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Pozostałe fotki

Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 17:59 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 26 lut 2008, 01:32

zrób polerke dekla i kolektora dolotowego, rozpórka w porządku.

czy to mocowanie akumulatora jest ori? bo u mnie żadnego niema :/
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy