626 GE FS
Wszystko jest, to znaczy dziura wycięta w przegrodzie, obok korka spustowego chłodnicy. Do tego będzie przyspawany kołnierz, który z kwadratu (takie jest wycięcie), będzie płynnie przechodził w koło (tak żeby elegancko nałożyć ori rurę BMC). Od zewnątrz we wlocie dam cieniutką miedzianą siatkę, żeby większe śmiecie mi naoliwionego CDA nie zaklajstrowały i powinno być dobrze.
No, ale to tylko jedna z koncepcji, którą wybiorę...najprawdopodobniej właśnie tą, bo doprowadzenie rury pod sam zderzak (doładowanie dynamiczne) powoduje straszne brudzenie się filtra. A tak, dolot airbox'a będzie w 100% odizolowany od silnika i zabezpieczony przed śmieciami zalegającymi nasze drogi.
Może wkońcu ten projekt doczeka się realizacji, na razie jednak ciągle brakuje na to czasu
No, ale to tylko jedna z koncepcji, którą wybiorę...najprawdopodobniej właśnie tą, bo doprowadzenie rury pod sam zderzak (doładowanie dynamiczne) powoduje straszne brudzenie się filtra. A tak, dolot airbox'a będzie w 100% odizolowany od silnika i zabezpieczony przed śmieciami zalegającymi nasze drogi.
Może wkońcu ten projekt doczeka się realizacji, na razie jednak ciągle brakuje na to czasu
wytykam Ci jedynie brak konsekwencji jeśli tobie sprawai frajde jeżdżenie z zasyfionym deklem to twoja sprawa, a co ja mam z autem robic ze swoim to ja wiem, niestety stoi pod blokiem więc felgi będą nierzucające się w oczy zbytnio i raczej 15 cali, narazie dostała gaz i to jest mod który być może zapracuje na inne modyfikacje albo chociaż doprowadzenie jej do stanu taki jaki mnie będzie zadowalał.
Zmieniasz auto wg własnych upodobań ale nie zatrzymujesz tego dla siebie, więc licz się z tym że nie każdemu wszystko się będzie podobać.
Żeby nie było że jestem tylko anty, to powiem że część zmian mi się podoba.
Zmieniasz auto wg własnych upodobań ale nie zatrzymujesz tego dla siebie, więc licz się z tym że nie każdemu wszystko się będzie podobać.
Żeby nie było że jestem tylko anty, to powiem że część zmian mi się podoba.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Mam do kupienia identyczne fele jak twoje tylko 15 ..ile twoje mają szerokości? niechce założyć zbyt szerokich opon.. a z przeliczeniem na oryginał jak to wygląda? przy felgach 16cali jak u ciebie balon powinien mieć 50?
to przy 15 pewnie z 60?
to przy 15 pewnie z 60?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever, moje mają 7 cali szerokości, a opony 205/50 przy 16" są praktycznie idealnym zamiennikiem (nieco większe). Patrz również na ET, moje mają 35 i przy obniżaniu będą pewnie na styk z błotnikiem. Optimum to jednak ET=40. Co do 15" to idealny zamiennik to 195/55 R15. Najlepiej naciągnąć na fele 6,5"
Dziś rano dotarł do mnie kolejny, a zarazem ostatni, element układanki związanej z planami na opornie nadchodzącą wiosnę. Elementem tym jest widoczny na zdjęciu poniżej zestaw sprężyn Eibach Pro – Kit, oczywiście dedykowanych pod 626 GE 1,8. Gdy tylko zima opuści nas na dobre, postaram się to wszystko założyć i zobaczyć ile tak naprawdę jest warte.
Kilka fotek, zarówno samych sprężyn, jak i kilku innych elementów:
– sprężyny rzecz jasna
– komplet mocowań McPershon'ów
– tarcze i klocki
... na zdjęciach nie ma felg, ale nie ma obawy, one również niedługo zagoszczą na aucie. Podobnie jak tylne osłony tarcz hamulcowych, które są obecnie malowane
Aktualizacja zdjęć strona 1. Po założeniu felg (narazie 15, ale tylko narazie), widać, że tył auta stoi o ok. 1 – 1,5 cm wyżej od przodu. Muszę przyznać, że efekt ten bardzo mnie zadowala, gdyż "klinowata" sylwetka nadaje autu dynamiki. Oczywiście prawdziwy efekt będzie widoczny po obniżeniu, ale i teraz wygląda znośnie. To "podniesienie" tyłu związanie jest z wymianą amortyzatorów z tyłu, przednie były sprawdzane i są jeszcze w b. db. stanie.
P.S: Co do malowania zacisków, jednak zostaną srebrne, głównie ze względu na gust właściciela i 3/4 puszki srebrnej farby, która została po ostatnim malowaniu. Mimo wszystko bardzo dziękuje za głosy oddane w ankiecie
Kilka fotek, zarówno samych sprężyn, jak i kilku innych elementów:
– sprężyny rzecz jasna
– komplet mocowań McPershon'ów
– tarcze i klocki
... na zdjęciach nie ma felg, ale nie ma obawy, one również niedługo zagoszczą na aucie. Podobnie jak tylne osłony tarcz hamulcowych, które są obecnie malowane
Aktualizacja zdjęć strona 1. Po założeniu felg (narazie 15, ale tylko narazie), widać, że tył auta stoi o ok. 1 – 1,5 cm wyżej od przodu. Muszę przyznać, że efekt ten bardzo mnie zadowala, gdyż "klinowata" sylwetka nadaje autu dynamiki. Oczywiście prawdziwy efekt będzie widoczny po obniżeniu, ale i teraz wygląda znośnie. To "podniesienie" tyłu związanie jest z wymianą amortyzatorów z tyłu, przednie były sprawdzane i są jeszcze w b. db. stanie.
P.S: Co do malowania zacisków, jednak zostaną srebrne, głównie ze względu na gust właściciela i 3/4 puszki srebrnej farby, która została po ostatnim malowaniu. Mimo wszystko bardzo dziękuje za głosy oddane w ankiecie
Ile kosztowały tarcze ? to na przód ? Ps. pozdrówka madzia bardzo mi się widzi ładne sesje foto
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Lukas007 napisał(a):
Tarcze są na przód i na tył, a kosztowały 300 USD.
Wow sporo ale tarcze sa niebanalne i pewnie mają niezłe osiągi , też muszę coś kupić do swojej GE ale tańsze co polecacie na przód ? tarcze + klocki ?
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Jak chcesz tanio to kup Mikody, wyniesie Cię to jakieś 350 – 400zł komplet, był link do ich strony kilkanaście postów wcześniej (na 1 stronie w spisie treści masz tarcze + klocki, tam będzie link).
Ostatnio kupiłem kilka diod LED, które docelowo miały trafić w miejsce obecnych postojówek, aby w przyszłości ładnie to współgrało z ksenonami. Szkoda tylko, że diody nie były białe, tylko niebieskie, przez co do lamp się nie nadają (z ksenonami 6000K tylko białe). Żeby się nie zmarnowały, założyłem je w kilku nieoświetlonych dotąd (prócz drzwi) miejscach. Muszę przyznać, że na żywo wygląda to całkiem fajnie. Jakby ktoś nie odczytał zdjęcia to LED'y poszły na: lampki w drzwiach(4), podświetlenie tablicy tył(2), schowek(1), oraz nie ukazane na zdjęciach podświetlenie bagażnika(1).
Ostatnio kupiłem kilka diod LED, które docelowo miały trafić w miejsce obecnych postojówek, aby w przyszłości ładnie to współgrało z ksenonami. Szkoda tylko, że diody nie były białe, tylko niebieskie, przez co do lamp się nie nadają (z ksenonami 6000K tylko białe). Żeby się nie zmarnowały, założyłem je w kilku nieoświetlonych dotąd (prócz drzwi) miejscach. Muszę przyznać, że na żywo wygląda to całkiem fajnie. Jakby ktoś nie odczytał zdjęcia to LED'y poszły na: lampki w drzwiach(4), podświetlenie tablicy tył(2), schowek(1), oraz nie ukazane na zdjęciach podświetlenie bagażnika(1).
Czy widniej? Oświetlenia rejestracji nie miałem, więc było ciemno, w schowku miałem zwykłą i było...praktycznie tak jak teraz, a w drzwiach wydaje mi się, że stare dawały nieco mocniejsze światło, ale to chyba przez ich pomarańczowo-żółty kolor. Te są zdecydowanie przyjemniejsze.
Mazda stoi już na alusach? chyba czas najwyższy..
czy odrazu zapodasz te sprężyny???
czy odrazu zapodasz te sprężyny???
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Lukas007 napisał(a):Jak chcesz tanio to kup Mikody, wyniesie Cię to jakieś 350 – 400zł komplet, był link do ich strony kilkanaście postów wcześniej (na 1 stronie w spisie treści masz tarcze + klocki, tam będzie link).
A dziękuję
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Zrób jakieś boczne porównanie jak stoi przed i po obniżeniu.. już i ja powoli nastawiam się psychicznie na krótsze sprężyny
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Po niewielkim opóźnieniu udało się wreszcie założyć nowe sprężyny, hamulce, oraz mocowania. Auto siadło 4cm z tyłu i 2,5cm z przodu. Teraz prześwit przód-tył jest jednakowy. Może się wydawać, że przód jest trochę wyższy, ale springi jeszcze się nie ułożyły. Porównanie prześwitu przed i po modyfikacji:
Przód przed:
Przód po:
Tył przed:
Tył po:
Całość przed:
Całość po:
A tak wyglądają nowe tarcze z pomalowanymi na nowo zaciskami:
Pozostałe
Przód przed:
Przód po:
Tył przed:
Tył po:
Całość przed:
Całość po:
A tak wyglądają nowe tarcze z pomalowanymi na nowo zaciskami:
Pozostałe
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:01 przez Lukas007, łącznie edytowano 6 razy
i jak wrazenia z jazdy?inna bajka?jak sprawuja sie heble?jak samochod trzyma sie w zakretach?zupelnie inaczej auto wyglada.ale moim zdaniem skromnym przydalyby sie 17 bo na tych balonach tragicznie wyglada.i fele lzejsze z wygladu.jakies szprychy.
Co do jazdy to jestem zaskoczony bo komfort...się polepszył Miałem z tyłu założone tak twarde sprężyny, że po założeniu progresywnych Eibach'a jeździ się przyjemniej. Z przodu były normalne, więc jest może odrobinę sztywniej, ale za to tył resoruje teraz znacznie lepiej. Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h. Jak dla mnie rewelka. Co do felg, to już raczej 17" nie kupie, bo już kupiłem 16" i czekają na montaż, zobacz kilka stron wcześniej, bo chyba tam nie zaglądałeś. Hamulce biorą lepiej, i nie czuć takiego spadku siły hamowania po ostrej jeździe. I tak głównie chodziło mi o wygląd, nie o poprawę hamowania, ale jeśli jedno i drugie uległo poprawie to bardzo mnie to cieszy.
Ale wielkie dzięki za pochlebne opinie, myśle, że dopiero na nowych felach będzie wyglądać tak jak powinno.
Ale wielkie dzięki za pochlebne opinie, myśle, że dopiero na nowych felach będzie wyglądać tak jak powinno.
powiem tak.fele ktore kupiles i oponki beda wyglad tak jak powinny na tym aucie a wiec super.
Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h.
no nizej polozony srodek ciezkosci zrobil swoje.super mody.wiesz co robisz.szkoda ze kazdy tak nie dba o samochod jak ty.
Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h.
no nizej polozony srodek ciezkosci zrobil swoje.super mody.wiesz co robisz.szkoda ze kazdy tak nie dba o samochod jak ty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości