626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MadziaForever » 1 kwi 2008, 09:44

Zrób jakieś boczne porównanie jak stoi przed i po obniżeniu.. już i ja powoli nastawiam się psychicznie na krótsze sprężyny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 8 kwi 2008, 18:38

Po niewielkim opóźnieniu udało się wreszcie założyć nowe sprężyny, hamulce, oraz mocowania. Auto siadło 4cm z tyłu i 2,5cm z przodu. Teraz prześwit przód-tył jest jednakowy. Może się wydawać, że przód jest trochę wyższy, ale springi jeszcze się nie ułożyły. Porównanie prześwitu przed i po modyfikacji:

Przód przed:

Obrazek

Przód po:

Obrazek

Tył przed:

Obrazek

Tył po:

Obrazek

Całość przed:

Obrazek

Całość po:

Obrazek

A tak wyglądają nowe tarcze z pomalowanymi na nowo zaciskami:

Obrazek

Obrazek



Pozostałe


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:01 przez Lukas007, łącznie edytowano 6 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 8 kwi 2008, 18:53

i jak wrazenia z jazdy?inna bajka?jak sprawuja sie heble?jak samochod trzyma sie w zakretach?zupelnie inaczej auto wyglada.ale moim zdaniem skromnym przydalyby sie 17 bo na tych balonach tragicznie wyglada.i fele lzejsze z wygladu.jakies szprychy.
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 8 kwi 2008, 19:30

Co do jazdy to jestem zaskoczony bo komfort...się polepszył :] Miałem z tyłu założone tak twarde sprężyny, że po założeniu progresywnych Eibach'a jeździ się przyjemniej. Z przodu były normalne, więc jest może odrobinę sztywniej, ale za to tył resoruje teraz znacznie lepiej. Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h. Jak dla mnie rewelka. Co do felg, to już raczej 17" nie kupie, bo już kupiłem 16" i czekają na montaż, zobacz kilka stron wcześniej, bo chyba tam nie zaglądałeś. Hamulce biorą lepiej, i nie czuć takiego spadku siły hamowania po ostrej jeździe. I tak głównie chodziło mi o wygląd, nie o poprawę hamowania, ale jeśli jedno i drugie uległo poprawie to bardzo mnie to cieszy.

Ale wielkie dzięki za pochlebne opinie, myśle, że dopiero na nowych felach będzie wyglądać tak jak powinno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 8 kwi 2008, 20:00

powiem tak.fele ktore kupiles i oponki beda wyglad tak jak powinny na tym aucie a wiec super.

Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h.

no nizej polozony srodek ciezkosci zrobil swoje.super mody.wiesz co robisz.szkoda ze kazdy tak nie dba o samochod jak ty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 8 kwi 2008, 20:13

nizej polozony srodek ciezkosci zrobil swoje


Oczywiście masz rację, głównie chodziło mi o wygląd na nowych felgach (te dziury wyglądały okropnie), no i muszę przyznać, że zmiana w prowadzeniu jest znacząca. Jeszcze tylna rozpórka, ustawienie zbieżności i koniec z zawieszeniem, narazie :>

super mody.wiesz co robisz.szkoda ze kazdy tak nie dba o samochod jak ty.


Nie każdy ma na to czas i możliwości, ja robie to co lubię i jak lubię, a że inni również to doceniają to bardzo się ciesze.
Ostatnio edytowano 10 kwi 2008, 19:04 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 9 kwi 2008, 10:07

Myślę Lucas że to jest początek.. że jeszcze te 1,5cm opadnie niżej jak sprężyny popracują te 2tyg. ..zresztę sam zobaczysz, będzie wchodzić w zakręty jeszcze lepiej.
A minusy? czujesz jakieś dobijanie na dołach? rzucanie w koleinach?
Gratki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 9 kwi 2008, 16:22

A minusy?


Mało krawężników pod które idzie w mieście podjechać, no i ciężej podłożyć pod auto podnośnik (i z niego zjechać)

czujesz jakieś dobijanie na dołach?


Nie, z tyłu są progresy, więc nigdy nie dobije. Z przodu są na tyle twarde...że też nie dobije.

rzucanie w koleinach?


Nie, to znaczy rzuca jak cholera (polskie drogi), ale nie jest to spowodowane sprężynami.

Gratki


Dzięki ;)

Co do tego czy jeszcze opadnie nie wiem, ale jakby ten 1cm opadł przód to byłbym zadowolony. Tym czasem fotki auta na nowych felgach. Zapraszam do oglądania, strona 1.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 9 kwi 2008, 21:09

Przy zaciskach sam się gdrzebałeś?
szlifowałeś papierem do żywego żeliwa.. czy wystarczy polakierować?
sprejem czy pędzelkiem? z rozbieraniem zacisku czy na kole???????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 10 kwi 2008, 10:44

Przy zaciskach sam się gdrzebałeś?


Takie rzeczy robi się samemu ;)

szlifowałeś papierem do żywego żeliwa.. czy wystarczy polakierować?


Malowałem taką farbą, że nie trzeba było nic (prócz brudu oczywiście) zdzierać.

sprejem czy pędzelkiem? z rozbieraniem zacisku czy na kole


Pędzelkiem :P i na kole.
Ostatnio edytowano 10 kwi 2008, 19:05 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez seba323f » 10 kwi 2008, 12:51

Modyfikacje cały czas na najwyższym poziomie... Felgi na aucie prezentują sie świetnie. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez buba74 » 10 kwi 2008, 13:21

Bardzo ładne autko
Tylko nie podchodzi mi w 626 obniżenie zawieszenia.... o wiele ładniej wyglądałoby, gdyby były założone większe felgi, np 16-17 i mniejszym profilu opon. Bardziej wypełniłoby nadkole i całe auto nabrałoby bardziej sportowego wyglądu. Tak wygląda jakby było przeciążone. W przyszłym tygodniu do swojej GE założe 17 to wrzucę zdj ecia jak to wygląda... mam obecnie założone w FS`e
zdjęcie jest w dziale Nasze Mazdy – buba74

Następna sprawa.... dolot.
Pomyśl nad odizolowaniem spiro od chłodnicy... Niestety jest ono zrobione z aluminium i się nagrzewa bardzo szybko od ciepła w komorze i efekt "zimnego powietrza" jest nieobecny.... praktycznie zimniejsze powietrze dostaniesz ze standardowego wlotu nad chłodnicą.
Pracuję własnie nad dynamicznym dolotem nie zmieniając wyglądu auta ... koncepcja jest... kwestia dopracowania samego elementu chwytowego ...
Szkoda by było, zeby Carbon był tylko dla wyglądu...
Odizoluj też kolektor wydechowy... bo niesamowicie nagrzewa komorę silnika ... dobry by był jakiś ekran z kwasówki z izolacją termiczną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez Lukas007 » 10 kwi 2008, 16:13

Modyfikacje cały czas na najwyższym poziomie...


Felgi na aucie prezentują sie świetnie


Bardzo ładne autko


Dziękuje :)

Tylko nie podchodzi mi w 626 obniżenie zawieszenia.... o wiele ładniej wyglądałoby, gdyby były założone większe felgi, np 16-17 i mniejszym profilu opon. Bardziej wypełniłoby nadkole i całe auto nabrałoby bardziej sportowego wyglądu.


Nie sadzę. Moim zdaniem to obniżenie korzystnie wpłynęło na wizerunek auta, zwłaszcza, że teraz przód się powoli wyrabia i już teraz siadł o ok. 0,5cm. Poza tym profil 50 to max na drogi w mojej okolicy, żeby nie pogiąć felg. Mówisz, że większe felgi na niższym profilu były by lepsze... no nie wiem...17" na przykład, żeby licznik nie kłamał i auta nie muliło musi mieć w GE 205/40. Taki profil bez obniżenia to lekka porażka według mnie. O 18" nie wspominam bo to dla mnie przegięcie, a nie poprawa wyglądu auta. Trzeba mieć umiar, bo GE to w końcu nie jest auto sportowe tylko klasyczny sedan. Ale o gustach się nie dyskutuje, jednemu podoba się to, innemu co innego i dobrze, bo w przeciwnym razie świat motoryzacji stał by się bardzo monotonny ;)

Następna sprawa.... dolot. Pomyśl nad odizolowaniem spiro od chłodnicy... Niestety jest ono zrobione z aluminium i się nagrzewa bardzo szybko od ciepła w komorze i efekt "zimnego powietrza" jest nieobecny.... praktycznie zimniejsze powietrze dostaniesz ze standardowego wlotu nad chłodnicą.


No właśnie po to jest airbox, żeby nie bawić się w jakieś przegrody. Nie wiem co ma się nagrzewać od chłodnicy bo dolot zimnego powietrza do airbox'u jest z przegrody silnik-zderzak, więc filtr nie ssie ciepłego powietrza. A, że rury się nieco nagrzewają...taka zmiana jest dla mnie całkowicie nie wyczuwalna.

Co do kolektora to również wątpię w sens jego odizolowania. Jeszcze w EL-TEC'u myślałem na temat owinięcia go specjalną taśmą, ale efekt w porównaniu do zeszpecenia silnika jest niewspółmierny. Z resztą silnik jest już skończony. Będzie tylko przejściówka od przegrody wyprowadzona do góry, a na nią założona rura dolotowa BMC, tyle.

Ale wielkie dzięki za dobre rady. Nawet jeżeli nie wykorzystam ich teraz, będę miał je na uwadze w przyszłości ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez buba74 » 10 kwi 2008, 17:31

No może i tak.. bo ja się za bardzo na autach nie znam.... hahaha <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez PARTYBOY » 10 kwi 2008, 17:34

Miło zobaczyć tak zadbany egzeplarz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez Lukas007 » 10 kwi 2008, 17:42

No może i tak.. bo ja się za bardzo na autach nie znam....

Nie posądzam Cię o brak wiedzy na temat aut. Skomentowałem tylko wyrażoną przez Ciebie opinię na temat tego co warto było by zrobić...

Ale wielkie dzięki za dobre rady. Nawet jeżeli nie wykorzystam ich teraz, będę miał je na uwadze w przyszłości


buba74 <ganja>

Miło zobaczyć tak zadbany egzeplarz.


Miło mi to słyszeć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Rekin » 12 kwi 2008, 20:25

Bravo <list> , widzę że wywaliłeś chlapacze z tyłu wiesz sam chciałem to zrobić wygląda niebo lepiej ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez MadziaForever » 12 kwi 2008, 21:09

Rekin napisał(a): widzę że wywaliłeś chlapacze z tyłu wiesz sam chciałem to zrobić wygląda niebo lepiej ..


Faktycznie wcześniej miałeś tam jakiś szit.. niewiedziałem co ale coś mi się w tym kuperku twojej 626 niepodobało i to było to.. wypiepr,,cie to mazda to nie drezyna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 12 kwi 2008, 22:20

moja tak, chlapacze zostają :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rekin » 13 kwi 2008, 11:44

Ja je też wywalę , wcześniej ich nie miałem ale kiedy wymieniłem zedrzak tył to one już przy nim były i od razu mi się to nie spodobało ... <killer>
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy