626 GE FS
Zrób jakieś boczne porównanie jak stoi przed i po obniżeniu.. już i ja powoli nastawiam się psychicznie na krótsze sprężyny
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Po niewielkim opóźnieniu udało się wreszcie założyć nowe sprężyny, hamulce, oraz mocowania. Auto siadło 4cm z tyłu i 2,5cm z przodu. Teraz prześwit przód-tył jest jednakowy. Może się wydawać, że przód jest trochę wyższy, ale springi jeszcze się nie ułożyły. Porównanie prześwitu przed i po modyfikacji:
Przód przed:
Przód po:
Tył przed:
Tył po:
Całość przed:
Całość po:
A tak wyglądają nowe tarcze z pomalowanymi na nowo zaciskami:
Pozostałe
Przód przed:
Przód po:
Tył przed:
Tył po:
Całość przed:
Całość po:
A tak wyglądają nowe tarcze z pomalowanymi na nowo zaciskami:
Pozostałe
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:01 przez Lukas007, łącznie edytowano 6 razy
i jak wrazenia z jazdy?inna bajka?jak sprawuja sie heble?jak samochod trzyma sie w zakretach?zupelnie inaczej auto wyglada.ale moim zdaniem skromnym przydalyby sie 17 bo na tych balonach tragicznie wyglada.i fele lzejsze z wygladu.jakies szprychy.
Co do jazdy to jestem zaskoczony bo komfort...się polepszył Miałem z tyłu założone tak twarde sprężyny, że po założeniu progresywnych Eibach'a jeździ się przyjemniej. Z przodu były normalne, więc jest może odrobinę sztywniej, ale za to tył resoruje teraz znacznie lepiej. Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h. Jak dla mnie rewelka. Co do felg, to już raczej 17" nie kupie, bo już kupiłem 16" i czekają na montaż, zobacz kilka stron wcześniej, bo chyba tam nie zaglądałeś. Hamulce biorą lepiej, i nie czuć takiego spadku siły hamowania po ostrej jeździe. I tak głównie chodziło mi o wygląd, nie o poprawę hamowania, ale jeśli jedno i drugie uległo poprawie to bardzo mnie to cieszy.
Ale wielkie dzięki za pochlebne opinie, myśle, że dopiero na nowych felach będzie wyglądać tak jak powinno.
Ale wielkie dzięki za pochlebne opinie, myśle, że dopiero na nowych felach będzie wyglądać tak jak powinno.
powiem tak.fele ktore kupiles i oponki beda wyglad tak jak powinny na tym aucie a wiec super.
Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h.
no nizej polozony srodek ciezkosci zrobil swoje.super mody.wiesz co robisz.szkoda ze kazdy tak nie dba o samochod jak ty.
Co do przyczepności to w zakręt w który kiedyś bałem się wchodzić 80km/h spokojnie (na tych balonach) wchodzę 110 km/h.
no nizej polozony srodek ciezkosci zrobil swoje.super mody.wiesz co robisz.szkoda ze kazdy tak nie dba o samochod jak ty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
nizej polozony srodek ciezkosci zrobil swoje
Oczywiście masz rację, głównie chodziło mi o wygląd na nowych felgach (te dziury wyglądały okropnie), no i muszę przyznać, że zmiana w prowadzeniu jest znacząca. Jeszcze tylna rozpórka, ustawienie zbieżności i koniec z zawieszeniem, narazie
super mody.wiesz co robisz.szkoda ze kazdy tak nie dba o samochod jak ty.
Nie każdy ma na to czas i możliwości, ja robie to co lubię i jak lubię, a że inni również to doceniają to bardzo się ciesze.
Ostatnio edytowano 10 kwi 2008, 19:04 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Myślę Lucas że to jest początek.. że jeszcze te 1,5cm opadnie niżej jak sprężyny popracują te 2tyg. ..zresztę sam zobaczysz, będzie wchodzić w zakręty jeszcze lepiej.
A minusy? czujesz jakieś dobijanie na dołach? rzucanie w koleinach?
Gratki.
A minusy? czujesz jakieś dobijanie na dołach? rzucanie w koleinach?
Gratki.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
A minusy?
Mało krawężników pod które idzie w mieście podjechać, no i ciężej podłożyć pod auto podnośnik (i z niego zjechać)
czujesz jakieś dobijanie na dołach?
Nie, z tyłu są progresy, więc nigdy nie dobije. Z przodu są na tyle twarde...że też nie dobije.
rzucanie w koleinach?
Nie, to znaczy rzuca jak cholera (polskie drogi), ale nie jest to spowodowane sprężynami.
Gratki
Dzięki
Co do tego czy jeszcze opadnie nie wiem, ale jakby ten 1cm opadł przód to byłbym zadowolony. Tym czasem fotki auta na nowych felgach. Zapraszam do oglądania, strona 1.
Przy zaciskach sam się gdrzebałeś?
szlifowałeś papierem do żywego żeliwa.. czy wystarczy polakierować?
sprejem czy pędzelkiem? z rozbieraniem zacisku czy na kole???????
szlifowałeś papierem do żywego żeliwa.. czy wystarczy polakierować?
sprejem czy pędzelkiem? z rozbieraniem zacisku czy na kole???????
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Przy zaciskach sam się gdrzebałeś?
Takie rzeczy robi się samemu
szlifowałeś papierem do żywego żeliwa.. czy wystarczy polakierować?
Malowałem taką farbą, że nie trzeba było nic (prócz brudu oczywiście) zdzierać.
sprejem czy pędzelkiem? z rozbieraniem zacisku czy na kole
Pędzelkiem i na kole.
Ostatnio edytowano 10 kwi 2008, 19:05 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Bardzo ładne autko
Tylko nie podchodzi mi w 626 obniżenie zawieszenia.... o wiele ładniej wyglądałoby, gdyby były założone większe felgi, np 16-17 i mniejszym profilu opon. Bardziej wypełniłoby nadkole i całe auto nabrałoby bardziej sportowego wyglądu. Tak wygląda jakby było przeciążone. W przyszłym tygodniu do swojej GE założe 17 to wrzucę zdj ecia jak to wygląda... mam obecnie założone w FS`e
zdjęcie jest w dziale Nasze Mazdy – buba74
Następna sprawa.... dolot.
Pomyśl nad odizolowaniem spiro od chłodnicy... Niestety jest ono zrobione z aluminium i się nagrzewa bardzo szybko od ciepła w komorze i efekt "zimnego powietrza" jest nieobecny.... praktycznie zimniejsze powietrze dostaniesz ze standardowego wlotu nad chłodnicą.
Pracuję własnie nad dynamicznym dolotem nie zmieniając wyglądu auta ... koncepcja jest... kwestia dopracowania samego elementu chwytowego ...
Szkoda by było, zeby Carbon był tylko dla wyglądu...
Odizoluj też kolektor wydechowy... bo niesamowicie nagrzewa komorę silnika ... dobry by był jakiś ekran z kwasówki z izolacją termiczną.
Tylko nie podchodzi mi w 626 obniżenie zawieszenia.... o wiele ładniej wyglądałoby, gdyby były założone większe felgi, np 16-17 i mniejszym profilu opon. Bardziej wypełniłoby nadkole i całe auto nabrałoby bardziej sportowego wyglądu. Tak wygląda jakby było przeciążone. W przyszłym tygodniu do swojej GE założe 17 to wrzucę zdj ecia jak to wygląda... mam obecnie założone w FS`e
zdjęcie jest w dziale Nasze Mazdy – buba74
Następna sprawa.... dolot.
Pomyśl nad odizolowaniem spiro od chłodnicy... Niestety jest ono zrobione z aluminium i się nagrzewa bardzo szybko od ciepła w komorze i efekt "zimnego powietrza" jest nieobecny.... praktycznie zimniejsze powietrze dostaniesz ze standardowego wlotu nad chłodnicą.
Pracuję własnie nad dynamicznym dolotem nie zmieniając wyglądu auta ... koncepcja jest... kwestia dopracowania samego elementu chwytowego ...
Szkoda by było, zeby Carbon był tylko dla wyglądu...
Odizoluj też kolektor wydechowy... bo niesamowicie nagrzewa komorę silnika ... dobry by był jakiś ekran z kwasówki z izolacją termiczną.
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Modyfikacje cały czas na najwyższym poziomie...
Felgi na aucie prezentują sie świetnie
Bardzo ładne autko
Dziękuje
Tylko nie podchodzi mi w 626 obniżenie zawieszenia.... o wiele ładniej wyglądałoby, gdyby były założone większe felgi, np 16-17 i mniejszym profilu opon. Bardziej wypełniłoby nadkole i całe auto nabrałoby bardziej sportowego wyglądu.
Nie sadzę. Moim zdaniem to obniżenie korzystnie wpłynęło na wizerunek auta, zwłaszcza, że teraz przód się powoli wyrabia i już teraz siadł o ok. 0,5cm. Poza tym profil 50 to max na drogi w mojej okolicy, żeby nie pogiąć felg. Mówisz, że większe felgi na niższym profilu były by lepsze... no nie wiem...17" na przykład, żeby licznik nie kłamał i auta nie muliło musi mieć w GE 205/40. Taki profil bez obniżenia to lekka porażka według mnie. O 18" nie wspominam bo to dla mnie przegięcie, a nie poprawa wyglądu auta. Trzeba mieć umiar, bo GE to w końcu nie jest auto sportowe tylko klasyczny sedan. Ale o gustach się nie dyskutuje, jednemu podoba się to, innemu co innego i dobrze, bo w przeciwnym razie świat motoryzacji stał by się bardzo monotonny
Następna sprawa.... dolot. Pomyśl nad odizolowaniem spiro od chłodnicy... Niestety jest ono zrobione z aluminium i się nagrzewa bardzo szybko od ciepła w komorze i efekt "zimnego powietrza" jest nieobecny.... praktycznie zimniejsze powietrze dostaniesz ze standardowego wlotu nad chłodnicą.
No właśnie po to jest airbox, żeby nie bawić się w jakieś przegrody. Nie wiem co ma się nagrzewać od chłodnicy bo dolot zimnego powietrza do airbox'u jest z przegrody silnik-zderzak, więc filtr nie ssie ciepłego powietrza. A, że rury się nieco nagrzewają...taka zmiana jest dla mnie całkowicie nie wyczuwalna.
Co do kolektora to również wątpię w sens jego odizolowania. Jeszcze w EL-TEC'u myślałem na temat owinięcia go specjalną taśmą, ale efekt w porównaniu do zeszpecenia silnika jest niewspółmierny. Z resztą silnik jest już skończony. Będzie tylko przejściówka od przegrody wyprowadzona do góry, a na nią założona rura dolotowa BMC, tyle.
Ale wielkie dzięki za dobre rady. Nawet jeżeli nie wykorzystam ich teraz, będę miał je na uwadze w przyszłości
Miło zobaczyć tak zadbany egzeplarz.
No może i tak.. bo ja się za bardzo na autach nie znam....
Nie posądzam Cię o brak wiedzy na temat aut. Skomentowałem tylko wyrażoną przez Ciebie opinię na temat tego co warto było by zrobić...
Ale wielkie dzięki za dobre rady. Nawet jeżeli nie wykorzystam ich teraz, będę miał je na uwadze w przyszłości
buba74
Miło zobaczyć tak zadbany egzeplarz.
Miło mi to słyszeć
Bravo , widzę że wywaliłeś chlapacze z tyłu wiesz sam chciałem to zrobić wygląda niebo lepiej ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Rekin napisał(a): widzę że wywaliłeś chlapacze z tyłu wiesz sam chciałem to zrobić wygląda niebo lepiej ..
Faktycznie wcześniej miałeś tam jakiś szit.. niewiedziałem co ale coś mi się w tym kuperku twojej 626 niepodobało i to było to.. wypiepr,,cie to mazda to nie drezyna
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Ja je też wywalę , wcześniej ich nie miałem ale kiedy wymieniłem zedrzak tył to one już przy nim były i od razu mi się to nie spodobało ...
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości