626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 10 kwi 2008, 17:42

No może i tak.. bo ja się za bardzo na autach nie znam....

Nie posądzam Cię o brak wiedzy na temat aut. Skomentowałem tylko wyrażoną przez Ciebie opinię na temat tego co warto było by zrobić...

Ale wielkie dzięki za dobre rady. Nawet jeżeli nie wykorzystam ich teraz, będę miał je na uwadze w przyszłości


buba74 <ganja>

Miło zobaczyć tak zadbany egzeplarz.


Miło mi to słyszeć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Rekin » 12 kwi 2008, 20:25

Bravo <list> , widzę że wywaliłeś chlapacze z tyłu wiesz sam chciałem to zrobić wygląda niebo lepiej ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez MadziaForever » 12 kwi 2008, 21:09

Rekin napisał(a): widzę że wywaliłeś chlapacze z tyłu wiesz sam chciałem to zrobić wygląda niebo lepiej ..


Faktycznie wcześniej miałeś tam jakiś szit.. niewiedziałem co ale coś mi się w tym kuperku twojej 626 niepodobało i to było to.. wypiepr,,cie to mazda to nie drezyna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 12 kwi 2008, 22:20

moja tak, chlapacze zostają :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rekin » 13 kwi 2008, 11:44

Ja je też wywalę , wcześniej ich nie miałem ale kiedy wymieniłem zedrzak tył to one już przy nim były i od razu mi się to nie spodobało ... <killer>
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Lukas007 » 13 kwi 2008, 13:33

Nie wiedziałem, ze aż tyle uwagi przywiążecie do chlapaczy, detaliści <lol>

Ale fakt trochę źle to wyglądało, poza tym teraz lepiej widać nowe kapcie. Jednak widziałem (na mobile.de chyba) taką mazdę MX-6, która miała z tyłu takie chlapacze jak ja z przodu (kawałek plastiku + kawałek gumy). Extra to dla mnie wyglądało, ale nie bardzo wiem gdzie to można u nas dostać. Jest to coś podobnego do pakietu GT w 323F BA. Jeszcze odnośnie chlapaczy. Tylne oczywiście wywalone, ale za to przednie odświeżone i odmalowane na czarny mat. Mała rzecz a cieszy, popatrzcie sami:

Obrazek Obrazek

...pomalowane zostały również plastiki przy tylnych drzwiach, oraz progi.

Bravo


Bez względu na to czy to za chlapacze czy za całokształt – dzięki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 13 kwi 2008, 18:28

Ale ankiete to już se możesz zdjąć :P
Ankieta była a zrobiłeś i tak po swojemu ..nie :)
srebrne i huk. :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 13 kwi 2008, 18:35

Ankieta była a zrobiłeś i tak po swojemu ..nie usmiech
srebrne i huk.


To miało być dla mnie pomocą w dokonaniu wyboru, i tak końcowa decyzja należy do mnie. Zresztą napisałem już, że...

P.S: Co do malowania zacisków, jednak zostaną srebrne, głównie ze względu na gust właściciela i 3/4 puszki srebrnej farby, która została po ostatnim malowaniu. Mimo wszystko bardzo dziękuje za głosy oddane w ankiecie
Ostatnio edytowano 19 kwi 2008, 13:52 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez DymeK » 13 kwi 2008, 20:23

fajniutka na tych felgach
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Lukas007 » 14 kwi 2008, 16:26

          Zapraszam do obejrzenia filmu prezentacyjnego
Ostatnio edytowano 19 kwi 2008, 13:56 przez Lukas007, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 14 kwi 2008, 22:27

na żywo wygląda bardzo ładnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 15 kwi 2008, 09:14

fajniutka na tych felgach


Dziękuję :)

na żywo wygląda bardzo ładnie.


Dziękuje, a jak tam felgi, założone?
Ostatnio edytowano 19 kwi 2008, 13:55 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 15 kwi 2008, 09:25

leżą u kumpla w garażu i czekają na śruby bezpieczne myśle ze do końca tygodnia sie pojawią na aucie. z powrotem jechaliśmy prawie 2h krócej, ciekawe....
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 15 kwi 2008, 15:46

No to czekam na rezultat.

EDIT: Założyłem wreszcie oryginalna rurę doprowadzającą zimne powietrze do filtra BMC. Prócz poprawy wizualnej daje się odczuć zdecydowanie mniejszy hałas dochodzący do kabiny, przez co jazda jest przyjemniejsza, a przyspieszenie bardziej odczuwalne, tzn. nie ma bardzo wyraźnego wzrostu hałasu przy dość wyraźnym wciśnięciu gazu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 27 kwi 2008, 12:23

Kolejne nowe elementy, tym razem do wnętrza. Kierownica od mazdy MX-6, obszyta dwukolorową skórą, oryginalna gałka zmiany biegów i mieszek – również w całości ze skóry.

Tu jeszcze przed montażem:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

...a tu już zamontowane:

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Bartek1986 » 27 kwi 2008, 13:40

kierownica zajebiaszcza ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Lukas007 » 27 kwi 2008, 19:54

kierownica zajebiaszcza


Dziękuje. Widzę, że jej nowe oblicze zawdzięczam tapicerowi z Twojego miasta ;)
.
Ostatnio edytowano 27 kwi 2008, 20:17 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 27 kwi 2008, 19:58

Lukas007 fajnie ze zalozyles ta fajere , sam sie zastanawialem nad taka ale nie wiedzialem jak bedzie sie prezentować teraz juz nie mam obaw
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 27 kwi 2008, 20:02

sam sie zasanawialem (...) juz nie mam obaw


Ciesze się, że mogłem Ci przez to pomóc :)

Chciałbym jeszcze wrócić do sprawy zawieszenia i felg. Kilka osób pewnie się jeszcze waha zarówno w kwestii obniżenia jak i takiego profilu/szerokości opon. Po przejechaniu paru tysięcy kilometrów mogę śmiało stwierdzić, że TOYO T1-R to najcichsze gumy jakie miałem (a było tego trochę). Mimo szerokości 205 nie ciąga po koleinach, ale za to doskonale trzyma się suchej i mokrej nawierzchni. Jedynie poprzeczne garby są mocno odczuwalne w połączeniu z zestawem Eibach'a. Co do samego obniżenia to po przejechanym dystansie sprężyny dobrze się ułożyły i przód siedzi teraz tak jak powinien

Jak dla mnie zalet takiego rozwiązania jest więcej niż wad, którymi są prócz wyżej wymienionego mało komfortowego pokonywania poprzecznych nierówności – utrudniony wjazd na wyższy krawężnik i trochę akrobacji przy podkładaniu podnośnika pod auto w razie jakiejś awarii. No ale przecież to Mazda, więc takie wypadki zdarzają się baaardzo rzadko ;)
Ostatnio edytowano 30 sty 2009, 20:30 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacobs » 27 kwi 2008, 20:16

Lukas czym malowałeś chlapacze? Moje są strasznie siwe i bym je odświeżył :)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy