626 GE FS
kierownica zajebiaszcza
kierownica zajebiaszcza
Dziękuje. Widzę, że jej nowe oblicze zawdzięczam tapicerowi z Twojego miasta
.
Ostatnio edytowano 27 kwi 2008, 20:17 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
sam sie zasanawialem (...) juz nie mam obaw
Ciesze się, że mogłem Ci przez to pomóc
Chciałbym jeszcze wrócić do sprawy zawieszenia i felg. Kilka osób pewnie się jeszcze waha zarówno w kwestii obniżenia jak i takiego profilu/szerokości opon. Po przejechaniu paru tysięcy kilometrów mogę śmiało stwierdzić, że TOYO T1-R to najcichsze gumy jakie miałem (a było tego trochę). Mimo szerokości 205 nie ciąga po koleinach, ale za to doskonale trzyma się suchej i mokrej nawierzchni. Jedynie poprzeczne garby są mocno odczuwalne w połączeniu z zestawem Eibach'a. Co do samego obniżenia to po przejechanym dystansie sprężyny dobrze się ułożyły i przód siedzi teraz tak jak powinien
Jak dla mnie zalet takiego rozwiązania jest więcej niż wad, którymi są prócz wyżej wymienionego mało komfortowego pokonywania poprzecznych nierówności – utrudniony wjazd na wyższy krawężnik i trochę akrobacji przy podkładaniu podnośnika pod auto w razie jakiejś awarii. No ale przecież to Mazda, więc takie wypadki zdarzają się baaardzo rzadko
Ostatnio edytowano 30 sty 2009, 20:30 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Farbą "czarny mat" w spray'u. Zwróć uwagę na jej jakość, bo po zastosowaniu tandety chlapacze po tygodniu zrobią się takie same jak przed zabiegiem. Ja stosowałem jakiś niemiecki specyfik i po kilku myciach, nadal jest tak, jak zaraz po malowaniu.
Kolejna modyfikacja – tym razem ksenony. Od dłuższego czasu były w planach, ale dopiero teraz udało mi się je kupić. Zestaw Well – Done pod H3, barwa IMHO najbardziej optymalna pod względem praktycznym i wizualnym – 6000K. Na dniach zostaną założone (jeżeli nie będzie zbędnych komplikacji) i wtedy zamieszczę efekty po ich montażu. Na razie jedna fotka samego zestawu.
Ostatnio edytowano 12 maja 2008, 18:15 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Dzięki
PS. Mam do Ciebie takie pytanko: masz w podpisie 1/4 z GE FP. Nie bardzo widziałem koniec (bo początek w GE trochę nieudany), jak to wyglądało na końcu? Ładnie Twój fiat się zbiera, a i widać, że nie pierwszy raz się z kimś ustawiasz – doświadczenie robi swoje
Pozdro
PS. Mam do Ciebie takie pytanko: masz w podpisie 1/4 z GE FP. Nie bardzo widziałem koniec (bo początek w GE trochę nieudany), jak to wyglądało na końcu? Ładnie Twój fiat się zbiera, a i widać, że nie pierwszy raz się z kimś ustawiasz – doświadczenie robi swoje
Pozdro
no koniec tego pojedynku byl taki ze 3 dlugosciu auta z przodu i caly czas odjezdzalem , jeszcze latałem na zimówkach wiec nie moglem złapać trakcji na poczatku
-
Pyton162
Jak chcesz kupić to mają za 100zł w mtuning...
http://mtuning.pl/
...ale ja i tak myślę, że najlepiej będzie, jak kupisz 1,5 m rury grubościennej z kwasówki i dasz to do tokarza, żeby wytoczył pierścienie i wszystko ładnie pospawał. Wyjdzie podobna cena, a jakość zdecydowanie lepsza od takiej (średnio wyglądającej) kupionej.
Sandtler...
...pisałem kiedyś do nich, sprowadzają na zamówienie z niemiec. Ale cena jednak zbyt wysoka. Moja "samoróbka" wyniosła mnie 1/2 tej ceny, a nie wiadomo, czy gotowa będzie w 100% pasować.
http://mtuning.pl/
...ale ja i tak myślę, że najlepiej będzie, jak kupisz 1,5 m rury grubościennej z kwasówki i dasz to do tokarza, żeby wytoczył pierścienie i wszystko ładnie pospawał. Wyjdzie podobna cena, a jakość zdecydowanie lepsza od takiej (średnio wyglądającej) kupionej.
Sandtler...
...pisałem kiedyś do nich, sprowadzają na zamówienie z niemiec. Ale cena jednak zbyt wysoka. Moja "samoróbka" wyniosła mnie 1/2 tej ceny, a nie wiadomo, czy gotowa będzie w 100% pasować.
Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 15:52 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Pajko, warto zrobić samemu, ponieważ ta z Mtuning wygląda jakby miała się zaraz rozlecieć i zrobiona była ze stopu kupy z liśćmi. Ja załatwiłem od kumpla okręgi z kwasu wycięte – wyniosły mnie 20zł za obie części. Muszę dokupić kwaśną rurkę i pospawam to sobie, brakuje tylko czasu na to.
no jak na razie to bardzo mi sie podoba co robisz z mazdą (no poza led postojówkami i magnetyzerem w którego nie wierze), wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć
wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć
Dzięki
Co do postojówek, postanowiłem ich jednak nie zakładać.
.
Ostatnio edytowano 19 maja 2008, 18:58 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości