626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Bartek1986 » 27 kwi 2008, 13:40

kierownica zajebiaszcza ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Lukas007 » 27 kwi 2008, 19:54

kierownica zajebiaszcza


Dziękuje. Widzę, że jej nowe oblicze zawdzięczam tapicerowi z Twojego miasta ;)
.
Ostatnio edytowano 27 kwi 2008, 20:17 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 27 kwi 2008, 19:58

Lukas007 fajnie ze zalozyles ta fajere , sam sie zastanawialem nad taka ale nie wiedzialem jak bedzie sie prezentować teraz juz nie mam obaw
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 27 kwi 2008, 20:02

sam sie zasanawialem (...) juz nie mam obaw


Ciesze się, że mogłem Ci przez to pomóc :)

Chciałbym jeszcze wrócić do sprawy zawieszenia i felg. Kilka osób pewnie się jeszcze waha zarówno w kwestii obniżenia jak i takiego profilu/szerokości opon. Po przejechaniu paru tysięcy kilometrów mogę śmiało stwierdzić, że TOYO T1-R to najcichsze gumy jakie miałem (a było tego trochę). Mimo szerokości 205 nie ciąga po koleinach, ale za to doskonale trzyma się suchej i mokrej nawierzchni. Jedynie poprzeczne garby są mocno odczuwalne w połączeniu z zestawem Eibach'a. Co do samego obniżenia to po przejechanym dystansie sprężyny dobrze się ułożyły i przód siedzi teraz tak jak powinien

Jak dla mnie zalet takiego rozwiązania jest więcej niż wad, którymi są prócz wyżej wymienionego mało komfortowego pokonywania poprzecznych nierówności – utrudniony wjazd na wyższy krawężnik i trochę akrobacji przy podkładaniu podnośnika pod auto w razie jakiejś awarii. No ale przecież to Mazda, więc takie wypadki zdarzają się baaardzo rzadko ;)
Ostatnio edytowano 30 sty 2009, 20:30 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacobs » 27 kwi 2008, 20:16

Lukas czym malowałeś chlapacze? Moje są strasznie siwe i bym je odświeżył :)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Lukas007 » 27 kwi 2008, 20:20

Farbą "czarny mat" w spray'u. Zwróć uwagę na jej jakość, bo po zastosowaniu tandety chlapacze po tygodniu zrobią się takie same jak przed zabiegiem. Ja stosowałem jakiś niemiecki specyfik i po kilku myciach, nadal jest tak, jak zaraz po malowaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 12 maja 2008, 15:33

Kolejna modyfikacja – tym razem ksenony. Od dłuższego czasu były w planach, ale dopiero teraz udało mi się je kupić. Zestaw Well – Done pod H3, barwa IMHO najbardziej optymalna pod względem praktycznym i wizualnym – 6000K. Na dniach zostaną założone (jeżeli nie będzie zbędnych komplikacji) i wtedy zamieszczę efekty po ich montażu. Na razie jedna fotka samego zestawu.

Obrazek
Ostatnio edytowano 12 maja 2008, 18:15 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 12 maja 2008, 17:29

pozytywnie
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 12 maja 2008, 17:42

Dzięki ;)

PS. Mam do Ciebie takie pytanko: masz w podpisie 1/4 z GE FP. Nie bardzo widziałem koniec (bo początek w GE trochę nieudany), jak to wyglądało na końcu? Ładnie Twój fiat się zbiera, a i widać, że nie pierwszy raz się z kimś ustawiasz – doświadczenie robi swoje ;)

Pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 12 maja 2008, 18:31

no koniec tego pojedynku byl taki ze 3 dlugosciu auta z przodu i caly czas odjezdzalem , jeszcze latałem na zimówkach wiec nie moglem złapać trakcji na poczatku
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 12 maja 2008, 18:40

3 dlugosciu auta z przodu i caly czas odjezdzalem


Ładnie <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 14 maja 2008, 23:33

Lukas007 powiedz mi masz gdzies link jakis do sklepu z ta rozpurka co masz wsadzona ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 15 maja 2008, 06:26

Pajko, rozpórka była robiona na zamówienie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 15 maja 2008, 08:37

Lukas007 napisał(a):Pajko, rozpórka była robiona na zamówienie.

aha dzieki za info
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 15 maja 2008, 11:24

Jak chcesz kupić to mają za 100zł w mtuning...

http://mtuning.pl/

...ale ja i tak myślę, że najlepiej będzie, jak kupisz 1,5 m rury grubościennej z kwasówki i dasz to do tokarza, żeby wytoczył pierścienie i wszystko ładnie pospawał. Wyjdzie podobna cena, a jakość zdecydowanie lepsza od takiej (średnio wyglądającej) kupionej.

Sandtler...

...pisałem kiedyś do nich, sprowadzają na zamówienie z niemiec. Ale cena jednak zbyt wysoka. Moja "samoróbka" wyniosła mnie 1/2 tej ceny, a nie wiadomo, czy gotowa będzie w 100% pasować.
Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 15:52 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 15 maja 2008, 11:31

Lukas007 ja narazie tak sie rozgladam i rozmyslam czy warto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez pawelMX6 » 15 maja 2008, 12:12

Pajko, warto zrobić samemu, ponieważ ta z Mtuning wygląda jakby miała się zaraz rozlecieć i zrobiona była ze stopu kupy z liśćmi. Ja załatwiłem od kumpla okręgi z kwasu wycięte – wyniosły mnie 20zł za obie części. Muszę dokupić kwaśną rurkę i pospawam to sobie, brakuje tylko czasu na to.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 15 maja 2008, 16:02

warto zrobić samemu


Zdecydowanie, tak będzie najlepiej ;)


Nowe postojówki:

Obrazek
Ostatnio edytowano 21 maja 2008, 19:25 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 19 maja 2008, 03:22

no jak na razie to bardzo mi sie podoba co robisz z mazdą (no poza led postojówkami i magnetyzerem w którego nie wierze), wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 19 maja 2008, 12:36

wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć


Dzięki ;)

Co do postojówek, postanowiłem ich jednak nie zakładać.
.
Ostatnio edytowano 19 maja 2008, 18:58 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy