626 GE FS
Farbą "czarny mat" w spray'u. Zwróć uwagę na jej jakość, bo po zastosowaniu tandety chlapacze po tygodniu zrobią się takie same jak przed zabiegiem. Ja stosowałem jakiś niemiecki specyfik i po kilku myciach, nadal jest tak, jak zaraz po malowaniu.
Kolejna modyfikacja – tym razem ksenony. Od dłuższego czasu były w planach, ale dopiero teraz udało mi się je kupić. Zestaw Well – Done pod H3, barwa IMHO najbardziej optymalna pod względem praktycznym i wizualnym – 6000K. Na dniach zostaną założone (jeżeli nie będzie zbędnych komplikacji) i wtedy zamieszczę efekty po ich montażu. Na razie jedna fotka samego zestawu.
Ostatnio edytowano 12 maja 2008, 18:15 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Dzięki
PS. Mam do Ciebie takie pytanko: masz w podpisie 1/4 z GE FP. Nie bardzo widziałem koniec (bo początek w GE trochę nieudany), jak to wyglądało na końcu? Ładnie Twój fiat się zbiera, a i widać, że nie pierwszy raz się z kimś ustawiasz – doświadczenie robi swoje
Pozdro
PS. Mam do Ciebie takie pytanko: masz w podpisie 1/4 z GE FP. Nie bardzo widziałem koniec (bo początek w GE trochę nieudany), jak to wyglądało na końcu? Ładnie Twój fiat się zbiera, a i widać, że nie pierwszy raz się z kimś ustawiasz – doświadczenie robi swoje
Pozdro
no koniec tego pojedynku byl taki ze 3 dlugosciu auta z przodu i caly czas odjezdzalem , jeszcze latałem na zimówkach wiec nie moglem złapać trakcji na poczatku
-
Pyton162
Jak chcesz kupić to mają za 100zł w mtuning...
http://mtuning.pl/
...ale ja i tak myślę, że najlepiej będzie, jak kupisz 1,5 m rury grubościennej z kwasówki i dasz to do tokarza, żeby wytoczył pierścienie i wszystko ładnie pospawał. Wyjdzie podobna cena, a jakość zdecydowanie lepsza od takiej (średnio wyglądającej) kupionej.
Sandtler...
...pisałem kiedyś do nich, sprowadzają na zamówienie z niemiec. Ale cena jednak zbyt wysoka. Moja "samoróbka" wyniosła mnie 1/2 tej ceny, a nie wiadomo, czy gotowa będzie w 100% pasować.
http://mtuning.pl/
...ale ja i tak myślę, że najlepiej będzie, jak kupisz 1,5 m rury grubościennej z kwasówki i dasz to do tokarza, żeby wytoczył pierścienie i wszystko ładnie pospawał. Wyjdzie podobna cena, a jakość zdecydowanie lepsza od takiej (średnio wyglądającej) kupionej.
Sandtler...
...pisałem kiedyś do nich, sprowadzają na zamówienie z niemiec. Ale cena jednak zbyt wysoka. Moja "samoróbka" wyniosła mnie 1/2 tej ceny, a nie wiadomo, czy gotowa będzie w 100% pasować.
Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 15:52 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Pajko, warto zrobić samemu, ponieważ ta z Mtuning wygląda jakby miała się zaraz rozlecieć i zrobiona była ze stopu kupy z liśćmi. Ja załatwiłem od kumpla okręgi z kwasu wycięte – wyniosły mnie 20zł za obie części. Muszę dokupić kwaśną rurkę i pospawam to sobie, brakuje tylko czasu na to.
no jak na razie to bardzo mi sie podoba co robisz z mazdą (no poza led postojówkami i magnetyzerem w którego nie wierze), wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć
wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć
Dzięki
Co do postojówek, postanowiłem ich jednak nie zakładać.
.
Ostatnio edytowano 19 maja 2008, 18:58 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Lukas007 napisał(a):Co do postojówek, postanowiłem ich jednak nie zakładać.
wsadź philips blue vision postjówki, nie wiele wydasz a i efekt ładny i wszystko zgodnie z przepisami – daja bardzo białe światło z delikatnym pobłyskiem niebieskiego
Na razie zostaną seryjne. Może z czasem pomyślę o wymianie...zobaczymy Te które kupiłem teraz, założe do wnętrza. Przynajmniej będzie z nich jakiś pożytek, bo dają mocne i przyjemne światło.
Zamontowałem zakupione LED'y do wnętrza. Dobrze współgrają z światłem w drzwiach i co ważne dają znacznie mocniejsze i przyjemniejsze światło niż seryjne. Tak to wygląda:
... główne światło (żarówka rurkowa) pozostało seryjne (czyt. żółte, ale mocne). Możliwe, że w przyszłości się to zmieni
Zamontowałem zakupione LED'y do wnętrza. Dobrze współgrają z światłem w drzwiach i co ważne dają znacznie mocniejsze i przyjemniejsze światło niż seryjne. Tak to wygląda:
... główne światło (żarówka rurkowa) pozostało seryjne (czyt. żółte, ale mocne). Możliwe, że w przyszłości się to zmieni
Ostatnio edytowano 21 maja 2008, 19:24 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Kilka fotek po założeniu ksenonów – strona 1
PS. Niestety nie miałem przy sobie cyfrówki, więc jakość zdjęć nie oddaje w pełni efektu ksenonu, ale wkrótce postaram się zamieścić lepsze foty. Ze strony technicznej: granica światło-cienia zachowana w 100%, kolor optymalny, a długie światła sporo słabsze od ksenonów
Tak świecą w nocy:
PS. Niestety nie miałem przy sobie cyfrówki, więc jakość zdjęć nie oddaje w pełni efektu ksenonu, ale wkrótce postaram się zamieścić lepsze foty. Ze strony technicznej: granica światło-cienia zachowana w 100%, kolor optymalny, a długie światła sporo słabsze od ksenonów
Tak świecą w nocy:
tak sobie oglądałem tą Twoją mazdę i czytałem posty o mocy itp. – nie myślałeś o owinięciu kolektora wydechowego taśmą termiczną na pewno by trochę pomogło a nie dużo kosztuje
Nie pomogło by na tyle, aby to w jakikolwiek sposób to wyczuć w normalnej eksploatacji. Poza tym to nie jest samochód na wyścigi i nie liczą się tu pojedyncze konie mechaniczne, które raczej po owinięciu kolektora taśmą się nie pojawią, ani nic (prócz zepsucia jego wyglądu) nie zmienią. Dajmy więc spokój starym dyskusjom na temat mocy i nie tylko i skupmy się na obecnie przeprowadzanych modyfikacjach
Porównanie ori vs. xenon:
Dwa nowe zdjęcia:
Serdecznie zapraszam do obejrzenia filmu nieco lepiej prezentującego instalację HID w moim aucie
Kolejna drobna modyfikacja – mgłowe dysze spryskiwaczy:
...i krótki filmik prezentujący ich skuteczność, nieporównywalnie większą, od starych, strumieniowych spryskiwaczy, które najprawdopodobniej powędrują teraz na przedni zderzak
Porównanie ori vs. xenon:
Dwa nowe zdjęcia:
Serdecznie zapraszam do obejrzenia filmu nieco lepiej prezentującego instalację HID w moim aucie
Kolejna drobna modyfikacja – mgłowe dysze spryskiwaczy:
...i krótki filmik prezentujący ich skuteczność, nieporównywalnie większą, od starych, strumieniowych spryskiwaczy, które najprawdopodobniej powędrują teraz na przedni zderzak
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości