626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 27 kwi 2008, 20:20

Farbą "czarny mat" w spray'u. Zwróć uwagę na jej jakość, bo po zastosowaniu tandety chlapacze po tygodniu zrobią się takie same jak przed zabiegiem. Ja stosowałem jakiś niemiecki specyfik i po kilku myciach, nadal jest tak, jak zaraz po malowaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 12 maja 2008, 15:33

Kolejna modyfikacja – tym razem ksenony. Od dłuższego czasu były w planach, ale dopiero teraz udało mi się je kupić. Zestaw Well – Done pod H3, barwa IMHO najbardziej optymalna pod względem praktycznym i wizualnym – 6000K. Na dniach zostaną założone (jeżeli nie będzie zbędnych komplikacji) i wtedy zamieszczę efekty po ich montażu. Na razie jedna fotka samego zestawu.

Obrazek
Ostatnio edytowano 12 maja 2008, 18:15 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 12 maja 2008, 17:29

pozytywnie
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 12 maja 2008, 17:42

Dzięki ;)

PS. Mam do Ciebie takie pytanko: masz w podpisie 1/4 z GE FP. Nie bardzo widziałem koniec (bo początek w GE trochę nieudany), jak to wyglądało na końcu? Ładnie Twój fiat się zbiera, a i widać, że nie pierwszy raz się z kimś ustawiasz – doświadczenie robi swoje ;)

Pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 12 maja 2008, 18:31

no koniec tego pojedynku byl taki ze 3 dlugosciu auta z przodu i caly czas odjezdzalem , jeszcze latałem na zimówkach wiec nie moglem złapać trakcji na poczatku
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 12 maja 2008, 18:40

3 dlugosciu auta z przodu i caly czas odjezdzalem


Ładnie <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 14 maja 2008, 23:33

Lukas007 powiedz mi masz gdzies link jakis do sklepu z ta rozpurka co masz wsadzona ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 15 maja 2008, 06:26

Pajko, rozpórka była robiona na zamówienie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 15 maja 2008, 08:37

Lukas007 napisał(a):Pajko, rozpórka była robiona na zamówienie.

aha dzieki za info
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 15 maja 2008, 11:24

Jak chcesz kupić to mają za 100zł w mtuning...

http://mtuning.pl/

...ale ja i tak myślę, że najlepiej będzie, jak kupisz 1,5 m rury grubościennej z kwasówki i dasz to do tokarza, żeby wytoczył pierścienie i wszystko ładnie pospawał. Wyjdzie podobna cena, a jakość zdecydowanie lepsza od takiej (średnio wyglądającej) kupionej.

Sandtler...

...pisałem kiedyś do nich, sprowadzają na zamówienie z niemiec. Ale cena jednak zbyt wysoka. Moja "samoróbka" wyniosła mnie 1/2 tej ceny, a nie wiadomo, czy gotowa będzie w 100% pasować.
Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 15:52 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 15 maja 2008, 11:31

Lukas007 ja narazie tak sie rozgladam i rozmyslam czy warto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez pawelMX6 » 15 maja 2008, 12:12

Pajko, warto zrobić samemu, ponieważ ta z Mtuning wygląda jakby miała się zaraz rozlecieć i zrobiona była ze stopu kupy z liśćmi. Ja załatwiłem od kumpla okręgi z kwasu wycięte – wyniosły mnie 20zł za obie części. Muszę dokupić kwaśną rurkę i pospawam to sobie, brakuje tylko czasu na to.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 15 maja 2008, 16:02

warto zrobić samemu


Zdecydowanie, tak będzie najlepiej ;)


Nowe postojówki:

Obrazek
Ostatnio edytowano 21 maja 2008, 19:25 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 19 maja 2008, 03:22

no jak na razie to bardzo mi sie podoba co robisz z mazdą (no poza led postojówkami i magnetyzerem w którego nie wierze), wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 19 maja 2008, 12:36

wydech, dolot, zawiecha i fele tylko pozazdrościć


Dzięki ;)

Co do postojówek, postanowiłem ich jednak nie zakładać.
.
Ostatnio edytowano 19 maja 2008, 18:58 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 19 maja 2008, 12:43

Lukas007 napisał(a):Co do postojówek, postanowiłem ich jednak nie zakładać.

<jupi> wsadź philips blue vision postjówki, nie wiele wydasz a i efekt ładny i wszystko zgodnie z przepisami – daja bardzo białe światło z delikatnym pobłyskiem niebieskiego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 19 maja 2008, 13:32

Na razie zostaną seryjne. Może z czasem pomyślę o wymianie...zobaczymy ;) Te które kupiłem teraz, założe do wnętrza. Przynajmniej będzie z nich jakiś pożytek, bo dają mocne i przyjemne światło.

Zamontowałem zakupione LED'y do wnętrza. Dobrze współgrają z światłem w drzwiach i co ważne dają znacznie mocniejsze i przyjemniejsze światło niż seryjne. Tak to wygląda:

Obrazek

... główne światło (żarówka rurkowa) pozostało seryjne (czyt. żółte, ale mocne). Możliwe, że w przyszłości się to zmieni ;)
Ostatnio edytowano 21 maja 2008, 19:24 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 20 maja 2008, 19:19

Kilka fotek po założeniu ksenonów – strona 1 :)

PS. Niestety nie miałem przy sobie cyfrówki, więc jakość zdjęć nie oddaje w pełni efektu ksenonu, ale wkrótce postaram się zamieścić lepsze foty. Ze strony technicznej: granica światło-cienia zachowana w 100%, kolor optymalny, a długie światła sporo słabsze od ksenonów ;)

Tak świecą w nocy:

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 22 maja 2008, 16:48

tak sobie oglądałem tą Twoją mazdę i czytałem posty o mocy itp. – nie myślałeś o owinięciu kolektora wydechowego taśmą termiczną ?? na pewno by trochę pomogło a nie dużo kosztuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 22 maja 2008, 17:30

Nie pomogło by na tyle, aby to w jakikolwiek sposób to wyczuć w normalnej eksploatacji. Poza tym to nie jest samochód na wyścigi i nie liczą się tu pojedyncze konie mechaniczne, które raczej po owinięciu kolektora taśmą się nie pojawią, ani nic (prócz zepsucia jego wyglądu) nie zmienią. Dajmy więc spokój starym dyskusjom na temat mocy i nie tylko i skupmy się na obecnie przeprowadzanych modyfikacjach ;)

Porównanie ori vs. xenon:

Obrazek

Dwa nowe zdjęcia:

Obrazek Obrazek

Serdecznie zapraszam do obejrzenia filmu nieco lepiej prezentującego instalację HID w moim aucie :)



Kolejna drobna modyfikacja – mgłowe dysze spryskiwaczy:

Obrazek

...i krótki filmik prezentujący ich skuteczność, nieporównywalnie większą, od starych, strumieniowych spryskiwaczy, które najprawdopodobniej powędrują teraz na przedni zderzak ;)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy