626 GE FS
Lukas007, jest super
Zdjęcia z pieskiem są extra – jaka to rasa?
Wytłumienie klapy silnika miałeś seryjnie czy dokupione? Szukam i nie mogę znaleźć w dobrym stanie, chyba kupię maty i sam zrobię.
Szkoda, że nie masz obrysówek – cleary zamknęłyby całość
Zdjęcia z pieskiem są extra – jaka to rasa?
Wytłumienie klapy silnika miałeś seryjnie czy dokupione? Szukam i nie mogę znaleźć w dobrym stanie, chyba kupię maty i sam zrobię.
Szkoda, że nie masz obrysówek – cleary zamknęłyby całość
Dzięki oblivion
Pies to owczarek kaukaski, a wytłumienie maski było seryjnie (jeżeli chcesz kupić to poszukaj na allegro GE na części- jestem pewien, że coś znajdziesz). Co do obrysówek to tak na prawdę nigdy nie widziałem ich na białym aucie. Myślę jednak, że boczne clear'y w zupełności wystarczą – po co robić choinkę
PS. Nowy olej zalany, skrzynia chodzi dużo lżej (choć na starym smarowidle tragedii nie było). Po zamontowaniu nowego aparatu zapłonowego skończył się problem szarpania na niskich obrotach podczas odpuszczania gazu (szczególnie I i II w mieście były uciążliwe). Okazało się, że stary aparat miał wyciek spod o-ring'u na wałku ...
________________
EDIT: 14.03.2009
Doładowanie dynamiczne do airbox'a...
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fNVpHscKfwU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fNVpHscKfwU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
FOTKI
________________
EDIT: 18.03.2009
________________
EDIT: 19.03.2009
Pies to owczarek kaukaski, a wytłumienie maski było seryjnie (jeżeli chcesz kupić to poszukaj na allegro GE na części- jestem pewien, że coś znajdziesz). Co do obrysówek to tak na prawdę nigdy nie widziałem ich na białym aucie. Myślę jednak, że boczne clear'y w zupełności wystarczą – po co robić choinkę
PS. Nowy olej zalany, skrzynia chodzi dużo lżej (choć na starym smarowidle tragedii nie było). Po zamontowaniu nowego aparatu zapłonowego skończył się problem szarpania na niskich obrotach podczas odpuszczania gazu (szczególnie I i II w mieście były uciążliwe). Okazało się, że stary aparat miał wyciek spod o-ring'u na wałku ...
________________
EDIT: 14.03.2009
Doładowanie dynamiczne do airbox'a...
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fNVpHscKfwU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fNVpHscKfwU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
FOTKI
________________
EDIT: 18.03.2009
________________
EDIT: 19.03.2009
Kolejna modyfikacja. Tym razem auto doczekało się, leżącego w garażu od ponad roku, short shifter'a Fidanzy. Do jego zamocowania konieczne jest dorobienie odpowiedniej tulei, pasującej pod oryginalną śrubę. Nie będę zanudzał faktami i liczbami, ale jeżeli ktoś kiedyś będzie potrzebował jej wymiarów, niech da znać na PW. Skok lewarka jest teraz bardzo krótki, biegi wchodzą z lekkim oporem – na "kliknięcie". Jeszcze jeden duży plus takiej modyfikacji to znacznie mniejsza część lewarka, wystająca do wnętrza – gałka jest teraz ponad 5cm niżej, widać to po układzie mieszka. Ogólnie jedna z lepszych modyfikacji jakie można przeprowadzić w aucie.
ZDJĘCIA
Seria vs. Fidanza
Efekt końcowy
ZDJĘCIA
Seria vs. Fidanza
Efekt końcowy
pewnie się powtarzam, ale auto CUDNE, jako jedne z nielicznych bardzo mi się podoba takiego porządku pod maską to u nikogo nie widziałem, gratuluję za włożoną pracę!
Dzięki Siwus
Jeżeli masz kanał i podstawowy zestaw narzędzi to tak. Należy odkręcić 4 nakrętki widoczne po zdjęciu całego plastikowego elementu wokół drążka (włącznie z popielniczką, aż po ręczny). Następnie wyjmujemy drążek do dołu – w całości z elementem mocującym go do karoserii (ten widoczny na zdjęciu poniżej). Później tylko wyjęcie zawleczki (ściskamy szczypcami i wyjmujemy), przełożenie gumy mocowanej między tuleją, a jabłkiem (sam korpus wokół kulki jest już fabrycznie nałożony na SS'a przez Fidanze, stary już się nie przyda). Aby nowy drążek trzymał się zaznaczonej na czerwono czarnej blachy, należy go do niej punktowo przyspawać (sam korpus wokół kulki nie ma żadnych zawleczek, które trzymały by go na miejscu).
czy do zamontowania S-S'a trzeba wyciągać skrzynię czy jest to wykonalne w normalnych przydomowych warunkach ?
Jeżeli masz kanał i podstawowy zestaw narzędzi to tak. Należy odkręcić 4 nakrętki widoczne po zdjęciu całego plastikowego elementu wokół drążka (włącznie z popielniczką, aż po ręczny). Następnie wyjmujemy drążek do dołu – w całości z elementem mocującym go do karoserii (ten widoczny na zdjęciu poniżej). Później tylko wyjęcie zawleczki (ściskamy szczypcami i wyjmujemy), przełożenie gumy mocowanej między tuleją, a jabłkiem (sam korpus wokół kulki jest już fabrycznie nałożony na SS'a przez Fidanze, stary już się nie przyda). Aby nowy drążek trzymał się zaznaczonej na czerwono czarnej blachy, należy go do niej punktowo przyspawać (sam korpus wokół kulki nie ma żadnych zawleczek, które trzymały by go na miejscu).
Wspaniale wygląda ten short-shifter po montażu. Poza tym kolor auta cudowny. Chyba już gdzieś to napisałem... biały najpiękniejszy na świecie!
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Ale kierownicę masz na wypasie . Szczerze, taka sobieLukas007 napisał(a):Toż to oczywista oczywistość
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Masz rację, kiera jest na wypasie
... do tego dobrze współgra z kolorystyką wnętrza, świetnie leży w dłoniach i według mnie wygląda o niebo lepiej od oryginalnej z GE (czy to tej z poduszką, czy też bez). Jedyna ładniejsza kiera to ta od Efini RX-7 ... ehhh
... do tego dobrze współgra z kolorystyką wnętrza, świetnie leży w dłoniach i według mnie wygląda o niebo lepiej od oryginalnej z GE (czy to tej z poduszką, czy też bez). Jedyna ładniejsza kiera to ta od Efini RX-7 ... ehhh
Lukas007 napisał(a):Później tylko wyjęcie zawleczki
Ja to robiłem od razu Trzeba mieć tylko szczypce do wyciągania zawleczek, więc odchodzi odkręcanie całego mechanizmu
Pięknie jest
u mnie najbliższym modem chyba będzie wywalenie Multi-locka a potem może się pobawię w coś takiego ala MX-Men.
dzieki dzięki
EOT
Hugo napisał(a):biały najpiękniejszy na świecie!
dzieki dzięki
EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
pawelMX6 napisał(a):Pięknie jest
Miło mi to słyszeć, dzięki
Co do wspomnianej przez Ciebie metody – można i tak, pewnie nawet prościej. Całą robotę wykonał znajomy mechanik
( nie mam w domu kanału ) wyjęcie mechanizmu i złożenie całości zajęło mu ok. 30min ... ważne, że teraz jest dobrze
Gibsong – wiesz, że niektóre rzeczy nawet jeśli są białe, wcale nie są fajne
... tak na serio, to warto się z tym pobawić – różnica na plus jest kolosalna
Nie bardzo rozumiem...Gibsong napisał(a):dzieki dzięki
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Lukas007
U mnie cały układ działa nie tak jak bym chciał, po pierwsze na drążek idą dość duże wibracje od zespołu napędowego, co powoduje brzęczenie plastików i blach. Wybierak był nie ruszany ale drążek i ten drugi pręt pozycjonujący był przeze mnie wymieniany. Nie do końca był identyczny (kupiłem go jadąc po felgi w jakimś mega szrocie po drodze) ciężko mi to było reklamować. Do tego przemiłe dziewczę połamało mi takie plastikowe kółko pod tą zawleczką i teraz drążek ma luzy co mnie wnerwia. Troche roboty tam jest.
Co do short shiftera to wiem że to działa nieźle tylko trzeba więcej siły wkładać we wrzucenie biegu, u mnie już teraz trzeba całkiem sporo.
Białe sedany RWD są fajne, uwierz mi, za 900zł to nie wiem co da więcej frajdy, nie odwiedzam tych miejsc.
Hugo
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=29867&postdays=0&postorder=asc&start=5480
środek strony, ostatnie zdjęcie.
To już koniec OT z mojej strony, aż do czasu aż pojawi się coś nowego co z przyjemnością skomentuję.
U mnie cały układ działa nie tak jak bym chciał, po pierwsze na drążek idą dość duże wibracje od zespołu napędowego, co powoduje brzęczenie plastików i blach. Wybierak był nie ruszany ale drążek i ten drugi pręt pozycjonujący był przeze mnie wymieniany. Nie do końca był identyczny (kupiłem go jadąc po felgi w jakimś mega szrocie po drodze) ciężko mi to było reklamować. Do tego przemiłe dziewczę połamało mi takie plastikowe kółko pod tą zawleczką i teraz drążek ma luzy co mnie wnerwia. Troche roboty tam jest.
Co do short shiftera to wiem że to działa nieźle tylko trzeba więcej siły wkładać we wrzucenie biegu, u mnie już teraz trzeba całkiem sporo.
Białe sedany RWD są fajne, uwierz mi, za 900zł to nie wiem co da więcej frajdy, nie odwiedzam tych miejsc.
Hugo
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=29867&postdays=0&postorder=asc&start=5480
środek strony, ostatnie zdjęcie.
To już koniec OT z mojej strony, aż do czasu aż pojawi się coś nowego co z przyjemnością skomentuję.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Białe sedany RWD są fajne
... FWD także – niech tak pozostanie
Niedzielna wyprawa po bułki ...
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OC6mcETvwto&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OC6mcETvwto&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości