626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 20:13

Zrozumieliśmy się. Chodziło mi o regulację wałka regulowanym kółkiem. Odcinka swoją drogą, ale tak jak pisałem wcześniej – najpierw chcę...
tylko zmienić blok, założyć tłoki i wałki od -ZE...

... a jak wszystko będzie działało dobrze to pomyślimy co dalej. Ja z modami zatrzymywać się nie zamierzam, więc spokojna głowa – temat będzie żył <lol>


Pajko... felgi fakt, podobne, ale Kosei wyglądają lepiej na Probe niż na GE, takie jest moje zdanie, dlatego do GE kupiłem koła od EVO... Poza tym, jak już pisałem, nie chciałem bawić się w gigantyczne dystanse, tak więc koła są jakie są. Pakiet od V6 mi się niestety nie podoba, więc nie zamierzam go zakładać... za to nad chlapaczami pomyślę. Chociaż takie odsadzenie felg powinno ładnie wyglądać <list> ... i szkoda było by ten widok zasłaniać kawałkiem plastiku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 20:23

ale bez wystrojenia nie bedzie dzialalo dobrze.moc wzrosnie po zwiekszeniu pojemnosci i zmianie walkow na mocniejsze, paliwka bedzie za malo,afr sie zwiekszy.bedzie trzeba dodac paliwka i raczej nie zdarzy sie zeby afr (moc) wzrosl liniowo w calym zakresie.wiec bedzie trzeba od nowa stworzyc mapy paliwowe.poszukaj kompa od tego ze i porownaj czy ma taki sam osprzet silnika co u ciebie. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 20:29

ale bez wystrojenia nie bedzie dzialalo dobrze

Kto napisał, że auto nie będzie strojone ?? Poza tym jak można zakładać inne tłoki, inny dół silnika i inne wałki, zostawiając to wszystko na seryjnych mapach... :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 20:37

a dlatego sie spytalem jak zamierzasz to wsyztsko wystoric
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 20:41

ak zamierzasz to wsyztsko wystoric

Tak jak jest wystrojone do tej pory – ECU Master'em :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 20:43

a widzisz.gdzies mi umknelo uwadze ze masz ecumastera.zamierzasz sie przerzucic na det3?ma juz odzielne sterowanie dwoma parami wtryskow (do tej pory jedno wyjscie czterema wtryskami zarzadzalo). fakt faktem ze jeszcze to nie dziala bo nie ma gotowego softweru i jadzwin sie opitala,ale...
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 20:46

zamierzasz sie przerzucic na det3

Myślę, że obecny piggy-back wystarczy w zupełności. A jak się okaże, że nie, to wtedy pomyślimy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 15 lis 2009, 20:58

Lukas007 jak miałem 18" też byly 8" i ET50 później wrzuciłem dystans 15mm więc Et zrobiło się 35 . I powiem Ci że jak bym miał nie wypchane nadkola to było by ciężko to upchnąć tam ale to w 18" więc w 17" i ET38 przy 8" będzie "Piko bello" wg Mnie .

Ja teraz będę miał ET24-23 i 8,5" szerokości .

Powiedz mi jeszcze jaką oponkę naciagasz ? 205/40 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 21:10

Pajko napisał(a):
Lukas007 napisał(a):Postanowiłem także nie bawić się w dokładanie dystansów do moich obecnych felg i zakupiłem nowe kółka – szersze, z mniejszym odsadzeniem. O ile pogoda dopiszę, w przyszłym tygodniu wrzucę na nie moje obecne gumy, a całość na auto.

podoba mi się takie podejście .

p.s jakie koło tym razem ?

Hankook Ventus 205/45R17 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 15 lis 2009, 22:02

faktycznie nie doczytałem , Wg Mnie będzie lux
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Jacek176 » 15 lis 2009, 22:33

piwo napisał(a):a widzisz podniosl odcinke o te 350 chyba.

Odcinka została u mnie przesunięta o ok. 800obr. w górę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 15 lis 2009, 22:42

Ciekawe jaki ta mazda ma czas na 1/4 :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 23:07

przepraszam jacus za niescislosc.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez radekkm » 15 lis 2009, 23:51

Lukas007 ciekawie sie zapowiada,trzymam kciuki
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Lukas007 » 16 lis 2009, 15:47

Pajko napisał(a):Wg Mnie będzie lux

Obyś miał rację... ;)

Ciekawe jaki ta mazda ma czas na 1/4

Myślę, że na chwilę obecną ... niskie 17s

trzymam kciuki

Dzięki :)



Orientacyjny schemat nowego audio

Obrazek

Komponenty:

Radio: Alpine CDA 9812RB (zakup na wiosnę)
Przód: Rockford Fosgate T1652-S
Sub: Rockford Fosgate P2D412
Wzmacniacz: Rockford Fosgate T600-4
Wygłuszenie: Dynamat Extreme

... orientacyjny schemat uległ zmianie, będzie:

Radio: Alpine CDA 9835R (kupione 1.12.2009)
Przód: Rockford Fosgate T1652-S
Sub: JL Audio 10W3v3-4
Wzmacniacz: Rockford Fosgate T600-4
Wygłuszenie: Dynamat Extreme
.
.
Ostatnio edytowano 11 gru 2009, 18:52 przez Lukas007, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 18 lis 2009, 15:52

Oto pierwsza w PL ... Mazda 626... EVO IX <lol>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 11 gru 2009, 18:53 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Borys » 18 lis 2009, 16:06

Chyba lepiej, niż na poprzednich. Ta wąska opona do szerokiej felgi to zamierzone, czy tak wyszło?

PS Dekielków ze starym logo nie było? ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez radekkm » 18 lis 2009, 16:06

yeahhh <jupi>
kozak,zdecydowanie wlasciwe felgi
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pajko » 18 lis 2009, 16:40

Lukas007 Jest idealnie . Wg Mnie 100x lepiej niż na Kosei . Idealnie !! Gratulejszon

p.s fajnie się oponka lekko naciągnęła . 205 na 8" już jakoś wygląda
Ostatnio edytowano 18 lis 2009, 16:41 przez Pajko, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez noucamp » 18 lis 2009, 16:40

wygląda bardzo sympatycznie :D
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy