Problem z uruchomieniem silnika
mój problem polega na tym że, auto bardzo ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku, po uruchomieniu silnik sprawuje się bardzo dobrze spalanie w normie. może ktoś miał podobny problem i może mi poradzić co z tym fantem począć pozdrawiam
-
darciu66
Witam, u mnie wystąpiło podobne zjawisko, doszło do tego ze nie chciała odpalic wogóle. Przyczyna-zapchany filtr paliwa, orginalny na którym przejechałem 6 tys km
Madzia626DiTD110ps full opcja 2001 rok
- Od: 10 sty 2008, 17:36
- Posty: 19
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 DiTD 2001r 110 Ps
Prosze Moderatora o poprawe tematu, a Uzytkownika o stosowanie do zalecen Regulaminu. Dziekuje!
Madzia626DiTD110ps napisał(a):orginalny na którym przejechałem 6 tys km
Witam!Kto produkuje orginalny filtr do Mazdy?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Madzia626DiTD110ps napisał(a):Witam, u mnie wystąpiło podobne zjawisko, doszło do tego ze nie chciała odpalic wogóle. Przyczyna-zapchany filtr paliwa, orginalny na którym przejechałem 6 tys km
To co ty tankujesz
yesfan napisał(a):topik
Wydaje mi się że KNECHT.
Z tego co wiem to TAK
Witam. Mam pewien problem z odpalaniem mojej mazdy 626 2.0 DITD z 1998r. Czasem przekrecam kluczyk i "nie lapie", czasem odpali za drugim razem, czasem za czwartym lub piatym. Przy tym silnik potrafi dziwnie "warczec", nieraz zgasnie tez – nawet jak jest na luzie. Tak dla wiadomosci-akumulator nowy, filtr paliwa tez. Mial moze ktos podobny problem? Albo wie ktos co moge zrobic? pozdrawiam
-
zeznnnek
hmmm a moga byc tego inne, pewne przyczyny? bo przejrzalem dzial diesel, i tam sa setki powodow roznych, wiec moglbym caly samochod wymienic i nie byc pewnym ze bedzie dobrze
-
zeznnnek
U mnie jest przypadek, że auto czy zimne czy ciepłe to kręci długo i odpala po pewnym czasie. Nawet jak jest zimny to szybciej odpala. Kręci bardzo dobrze. Jak stało autko 2 dni to niestety nie odpaliło i nie obyło się bez holowania i wymuszenia odpalenia . Problem głównie rozpoczął się od czasu spotkania z drzewem (prawa lampa przednia zbita, zderzak do wymiany i nadkole). Co gorsze samochód zaczął gasnąć jak go biorę na luz. Jutro wymieniam wszystkie filtry i zobaczę co będzie się działo.
- Od: 10 sty 2008, 22:07
- Posty: 11
- Skąd: Świecie
- Auto: 626 GW TD 2.0 – 1999 r. 74kW
to jak będzie po to napisz czy zabieg pomógł
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
Kupilem mazde Premacy2.0 diesel 2000 r 66 KW świerzutko sprowadzoną z Niemiec dwa tygodnie temu zapalała jak złoto rano wieczór we dnie w nocy ...itp zanim nie była pod moim domem zostawiłem ją wieczorem i rano nie odpaliła zaholowałem do mechanika ten zaczoł sprawdzać czy pompa podaje paliwo – nie podawała , styki, bezpieczniki, zawory czujniki (tetakie przy pompie co kabelki są do nich dołączone) i powiedział ze nie wie nic więcej zrobić nie może pompa chyba padła ! po czym wsiadł do samochodu przekręcił kluczyk mazda odpaliła powiedział ze nie wie co zrobił , i odjechałem ???? jak była ciepła odpalała ale po 2 godzinach postoju trzeba trochę pokręcić aby zapaliła po czym gaśnie , zapala i już chodzi na trasie wzorowo bez problemu ładnie przyśpiesza i wogóle wieczorem postawiłem pod domem i rano nie zapala ..... proszę pomocy co jest grane wcześniej miałem lagune 99r 1.9dti i przez 4 lata ani jednej usterki! zachciało się mieć japońca jestem załamany.....!![/b]
mazda premacy 2.0 diesel r.2000 66kw
- Od: 26 mar 2008, 13:50
- Posty: 13
- Skąd: Gdynia
- Auto: mazda premacy 2.0 diesel r.
Kręci silnik, czy nie startuje rozrusznik?
Sprawdź kostki na zaworze SPV...
Sprawdź kostki na zaworze SPV...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
slawpal napisał(a):po czym wsiadł do samochodu przekręcił kluczyk mazda odpaliła powiedział ze nie wie co zrobił , i odjechałem
Spróbuj zrobić tak: Kup butelkę spirytusu i przemyj nim wszystkie gniazda i wtyki przewodów oraz czujników które dochodzą do pompy a następnie sprawdź przewody w wiązce dochodzące do pompy czy gdzieś nie są przetarte lub pęknięte. Wyjmij obudowę filtra powietrza odkręć sterownik znajdujący się pod nią i też przemyj gniazdo i wtyk oraz przetrzyj papierem ściernym spód sterownika oraz miejsce mocowania. Może to pomoże
Czy jak odpalaż słyszyż że załącza się wentylator chłodnicy?
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
Nie powinien. Ale taki jest efekt jak padnie ETC.W tedy nie można odpalić na zimnym a jak się nagrzeje to odpala na dotyk.
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6