Problem z uruchomieniem silnika

Postprzez darciu66 » 19 lut 2008, 22:33

mój problem polega na tym że, auto bardzo ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku, po uruchomieniu silnik sprawuje się bardzo dobrze spalanie w normie. może ktoś miał podobny problem i może mi poradzić co z tym fantem począć pozdrawiam
darciu66
 

Postprzez Grzyby » 20 lut 2008, 00:09

darciu66, mamy dział DIESEL dla problemów z silnikiem takim jak Twój ....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Madzia626DiTD110ps » 20 lut 2008, 01:02

Witam, u mnie wystąpiło podobne zjawisko, doszło do tego ze nie chciała odpalic wogóle. Przyczyna-zapchany filtr paliwa, orginalny na którym przejechałem 6 tys km
Madzia626DiTD110ps full opcja 2001 rok
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 17:36
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 DiTD 2001r 110 Ps

Postprzez Globy » 20 lut 2008, 10:49

Prosze Moderatora o poprawe tematu, a Uzytkownika o stosowanie do zalecen Regulaminu. Dziekuje!
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Kammi » 20 lut 2008, 17:35

sprawdz czy przypadkiem nieucieka paliwo pod filtrem paliwa jest taka plastikowa zakretka i u mnie bylo wlasnie tak ze uszczeleczka puscila i tez zanim odpalil musial troche pokrecic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2007, 21:47
Posty: 188
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 GF

Postprzez topik » 20 lut 2008, 22:30

Madzia626DiTD110ps napisał(a):orginalny na którym przejechałem 6 tys km


Witam!Kto produkuje orginalny filtr do Mazdy?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez yesfan » 21 lut 2008, 11:16

topik
Wydaje mi się że KNECHT.
DiTD :(
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 08:24
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.

Postprzez siegu » 24 lut 2008, 18:57

Madzia626DiTD110ps napisał(a):Witam, u mnie wystąpiło podobne zjawisko, doszło do tego ze nie chciała odpalic wogóle. Przyczyna-zapchany filtr paliwa, orginalny na którym przejechałem 6 tys km

To co ty tankujesz ??

yesfan napisał(a):topik
Wydaje mi się że KNECHT.

Z tego co wiem to TAK
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez zeznnnek » 3 mar 2008, 17:03

Witam. Mam pewien problem z odpalaniem mojej mazdy 626 2.0 DITD z 1998r. Czasem przekrecam kluczyk i "nie lapie", czasem odpali za drugim razem, czasem za czwartym lub piatym. Przy tym silnik potrafi dziwnie "warczec", nieraz zgasnie tez – nawet jak jest na luzie. Tak dla wiadomosci-akumulator nowy, filtr paliwa tez. Mial moze ktos podobny problem? Albo wie ktos co moge zrobic? pozdrawiam
zeznnnek
 

Postprzez nemi » 3 mar 2008, 17:23

Zajrzyj do działu Diesel. Nie chcę być złym wróżbitą, ale pewnie zawór SPV. Przygotuj 4.000 zł.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7476 (100/270)

Postprzez zeznnnek » 3 mar 2008, 19:35

hmmm a moga byc tego inne, pewne przyczyny? bo przejrzalem dzial diesel, i tam sa setki powodow roznych, wiec moglbym caly samochod wymienic i nie byc pewnym ze bedzie dobrze
zeznnnek
 

Postprzez misiak76 » 14 mar 2008, 14:13

U mnie jest przypadek, że auto czy zimne czy ciepłe to kręci długo i odpala po pewnym czasie. Nawet jak jest zimny to szybciej odpala. Kręci bardzo dobrze. Jak stało autko 2 dni to niestety nie odpaliło i nie obyło się bez holowania i wymuszenia odpalenia :(. Problem głównie rozpoczął się od czasu spotkania z drzewem (prawa lampa przednia zbita, zderzak do wymiany i nadkole). Co gorsze samochód zaczął gasnąć jak go biorę na luz. Jutro wymieniam wszystkie filtry i zobaczę co będzie się działo.
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 22:07
Posty: 11
Skąd: Świecie
Auto: 626 GW TD 2.0 – 1999 r. 74kW

Postprzez malkolm2 » 14 mar 2008, 20:49

to jak będzie po to napisz czy zabieg pomógł
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez Łukasz » 14 mar 2008, 23:36

nemi napisał(a):ale pewnie zawór SPV. Przygotuj 4.000 zł.
– tochyba jakaś pomyłka????
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 21:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez slawpal » 26 mar 2008, 14:19

Kupilem mazde Premacy2.0 diesel 2000 r 66 KW świerzutko sprowadzoną z Niemiec dwa tygodnie temu zapalała jak złoto rano wieczór we dnie w nocy ...itp zanim nie była pod moim domem zostawiłem ją wieczorem i rano nie odpaliła zaholowałem do mechanika ten zaczoł sprawdzać czy pompa podaje paliwo – nie podawała , styki, bezpieczniki, zawory czujniki (tetakie przy pompie co kabelki są do nich dołączone) i powiedział ze nie wie nic więcej zrobić nie może pompa chyba padła ! po czym wsiadł do samochodu przekręcił kluczyk mazda odpaliła powiedział ze nie wie co zrobił , i odjechałem ?????? jak była ciepła odpalała ale po 2 godzinach postoju trzeba trochę pokręcić aby zapaliła po czym gaśnie , zapala i już chodzi na trasie wzorowo bez problemu ładnie przyśpiesza i wogóle wieczorem postawiłem pod domem i rano nie zapala ..... proszę pomocy co jest grane wcześniej miałem lagune 99r 1.9dti i przez 4 lata ani jednej usterki! zachciało się mieć japońca jestem załamany.....!!!![/b]
mazda premacy 2.0 diesel r.2000 66kw
Początkujący
 
Od: 26 mar 2008, 13:50
Posty: 13
Skąd: Gdynia
Auto: mazda premacy 2.0 diesel r.

Postprzez xANDy » 26 mar 2008, 22:14

Kręci silnik, czy nie startuje rozrusznik?
Sprawdź kostki na zaworze SPV...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez marek cygan » 27 mar 2008, 10:37

slawpal napisał(a):po czym wsiadł do samochodu przekręcił kluczyk mazda odpaliła powiedział ze nie wie co zrobił , i odjechałem

Spróbuj zrobić tak: Kup butelkę spirytusu i przemyj nim wszystkie gniazda i wtyki przewodów oraz czujników które dochodzą do pompy a następnie sprawdź przewody w wiązce dochodzące do pompy czy gdzieś nie są przetarte lub pęknięte. Wyjmij obudowę filtra powietrza odkręć sterownik znajdujący się pod nią i też przemyj gniazdo i wtyk oraz przetrzyj papierem ściernym spód sterownika oraz miejsce mocowania. Może to pomoże
Czy jak odpalaż słyszyż że załącza się wentylator chłodnicy?
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 11:50
Posty: 111
Skąd: GóRA KALWARIA
Auto: 323F BJ DITD

Postprzez magicadm » 27 mar 2008, 11:48

marek cygan napisał(a):Czy jak odpalaż słyszyż że załącza się wentylator chłodnicy?

:|
A powinien???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez marek cygan » 27 mar 2008, 12:06

Nie powinien. Ale taki jest efekt jak padnie ETC.W tedy nie można odpalić na zimnym a jak się nagrzeje to odpala na dotyk.
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 11:50
Posty: 111
Skąd: GóRA KALWARIA
Auto: 323F BJ DITD

Postprzez slawpal » 27 mar 2008, 17:41

wstawiłem mazde do serwisu aby go ziagnozowali wczoraj jeszcze do mnie nie dzwonili .
czekam z niecierpliwością , i modle sie aby nie było0 drogo. !!!!!!
mazda premacy 2.0 diesel r.2000 66kw
Początkujący
 
Od: 26 mar 2008, 13:50
Posty: 13
Skąd: Gdynia
Auto: mazda premacy 2.0 diesel r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6