SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3
Witam wszystkich, kilka tygodni które przepełnione były pracami nad swapem mojego mx-a zaowocowały powstaniem "bazą" która służyć będzie dalszym modyfikacją całego autka wszak "motor jak serce to ... PODSTAWA"
wstępnie chciałbym się podzielić z wami moim szczęściem a by uwizualnić wszystkie te emocje ta o to mini foto relacja .
– tak wyglądała moja k8 tuż przed swapem
To nowy nabytek bez pokrywy zaworów zdziwienie nasze widać jego stan było wielkie bardzo wielkie 03 rok przebieg wynikający ze wszystkich dosyć obszernych dostępnych nam informacji to 9tys mil silnik sprawiał wrażeni nie naruszonego co później okazało się nie tylko wrażeniem a faktem
w pierwotnym założeniu było wypolerowanie pokrywy zaworów + kol ssącego wiec do działa
hee z tym polerowaniem naprawdę łatwo to nie było . z autopsji polecić mogę według mnie nie kwestionowaną czołówkę polerowaczy
chwila prawdy czyli sedno tematu swap:
madzia bez motoru
twórczy bałagan
a mniej wiecej teraz wygląda to tak
to nrazie tyle w wolnej chwili zmienie frywolny sposób relacji na szczegółowy opis tzn co jak gdzie po co
Fotki poprawione: jarek.ZE
wstępnie chciałbym się podzielić z wami moim szczęściem a by uwizualnić wszystkie te emocje ta o to mini foto relacja .
– tak wyglądała moja k8 tuż przed swapem
To nowy nabytek bez pokrywy zaworów zdziwienie nasze widać jego stan było wielkie bardzo wielkie 03 rok przebieg wynikający ze wszystkich dosyć obszernych dostępnych nam informacji to 9tys mil silnik sprawiał wrażeni nie naruszonego co później okazało się nie tylko wrażeniem a faktem
w pierwotnym założeniu było wypolerowanie pokrywy zaworów + kol ssącego wiec do działa
hee z tym polerowaniem naprawdę łatwo to nie było . z autopsji polecić mogę według mnie nie kwestionowaną czołówkę polerowaczy
chwila prawdy czyli sedno tematu swap:
madzia bez motoru
twórczy bałagan
a mniej wiecej teraz wygląda to tak
to nrazie tyle w wolnej chwili zmienie frywolny sposób relacji na szczegółowy opis tzn co jak gdzie po co
Fotki poprawione: jarek.ZE
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
oo są czarne przewody NGK do V6?:)
jakoś sie udało zalatwicAdaś napisał(a):oo są czarne przewody NGK do V6?:)
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Walczymy teraz z układem dolotowym . Jesili ktos posiada doswiadczenie w tym temacie bardzo chcetnie posłucham co i jak należy zrobic chodzi mi o adaptacjie własinie do mx3 kwestja zabudowy termo osłony itd
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
NO NO K8 muszę powiedzieć że coś pięknego pokrywa zaworów i kolektor ssący wyglądają cudnie mam parę pytań związku z twoim swapem :
1) Jaki koszt był jednostki Kl? i cały zabieg swapu
2) Co było największym problemem w spolerowaniu
Z góry dziękuje za odpowiedz
1) Jaki koszt był jednostki Kl? i cały zabieg swapu
2) Co było największym problemem w spolerowaniu
Z góry dziękuje za odpowiedz
- Od: 19 mar 2008, 23:04
- Posty: 12
- Skąd: Kielce
- Auto: MX3 V6
Mev mam namiery chetnie udostepnie . Q.Q
tu to już wogule zaszalałem :D zrobie kosztorys to go zaprezetuje
hee nie chce chyba o tej sumie wspominac ok 5tys ale pewnosc co do stanu i pochodzenia dlamnie to bardzo wiele i tak wydaje cieżko zarobione pieniadze wiec 2 tys jako gwarant dobrego zakupu jest u mnie do przełkiniecia .Q.Q napisał(a):aki koszt był jednostki Kl?
Q.Q napisał(a): i cały zabieg swapu
tu to już wogule zaszalałem :D zrobie kosztorys to go zaprezetuje
ogulnie całe zagadnienie jest trudne a szczeże bardzo trudne . jednak mam patent i jak cos zdradze rąbka tajemnicy p.s też dosyc droga sprawa przynajmniej tak wyglodało to w moim przypadku .Q.Q napisał(a):) Co było największym problemem w spolerowaniu
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Szanowni koledzy mam pytanie co do prze e'promowania ecu z K819 na np KL36 czy KL31 czyli klze jest ktos kto podjoł by sie tematu . Sprawa jest dlamnie dosyc pilna . pozdr
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Programu raczej nie zmienisz, bo te komputery tego chyba nie przewiduja.
Nie ma sensu wrzucania tez oryginalnego ecu od KLZE bo tam najczesciej jest jeszcze blokada do 180km/h i pare innych niespodzianek z tego co pamietam.
Najlatwiej jest podlaczyc SMT6 do tego co masz i wystroic. Ewentualnie jak chcesz szalec to jakis stand alone, ale wtedy to wystroic to juz inna bajka...
Nie ma sensu wrzucania tez oryginalnego ecu od KLZE bo tam najczesciej jest jeszcze blokada do 180km/h i pare innych niespodzianek z tego co pamietam.
Najlatwiej jest podlaczyc SMT6 do tego co masz i wystroic. Ewentualnie jak chcesz szalec to jakis stand alone, ale wtedy to wystroic to juz inna bajka...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
K8 napisał(a):Sprawa jest dlamnie dosyc pilna . pozdr
Odezwij się na gg być może jestem w stanie Ci pomóc
darekk86 napisał(a):Programu raczej nie zmienisz, bo te komputery tego chyba nie przewiduja.
Nie ma sensu wrzucania tez oryginalnego ecu od KLZE bo tam najczesciej jest jeszcze blokada do 180km/h i pare innych niespodzianek z tego co pamietam.
Najlatwiej jest podlaczyc SMT6 do tego co masz i wystroic.
Głupoty piszecie kolego, modyfikacja kompa od mx3 to prosta sprawa, jedyna trudność to znalezienie człowieka z dość archaicznym programatorem .
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
to w mx-3 byly inne komputery przy tych samych silnikach niz w 323F BA? Bo jakos pamietam ze w efkach tego sie nie za bardzo dalo zrobic.
U mnie komputer od KF-ZE oryginalny nie obslugiwal wogole poduszek powietrznych, dlatego nie bylo sensu go stosowac. No i ograniczenie do 180km/h bylo by wkurzajace, a narazie opracowali tylko jak je zdjac z KL-ZE, a o KF-ZE nikt nie wie.
U mnie komputer od KF-ZE oryginalny nie obslugiwal wogole poduszek powietrznych, dlatego nie bylo sensu go stosowac. No i ograniczenie do 180km/h bylo by wkurzajace, a narazie opracowali tylko jak je zdjac z KL-ZE, a o KF-ZE nikt nie wie.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Luki1010 OKI
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
TZNCzytam i podziwiam
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
OBD 1 (3 Kostki) ECU K819 do tego wgrasz eprom od KL
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje