SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3

Postprzez K8 » 18 mar 2008, 00:43

Witam wszystkich, kilka tygodni które przepełnione były pracami nad swapem mojego mx-a zaowocowały powstaniem "bazą" która służyć będzie dalszym modyfikacją całego autka <jupi> wszak "motor jak serce to ... PODSTAWA"
wstępnie chciałbym się podzielić z wami moim szczęściem a by uwizualnić wszystkie te emocje ta o to mini foto relacja .
– tak wyglądała moja k8 tuż przed swapem

Obrazek

To nowy nabytek bez pokrywy zaworów zdziwienie nasze widać jego stan było wielkie bardzo wielkie 03 rok przebieg wynikający ze wszystkich dosyć obszernych dostępnych nam informacji to 9tys mil silnik sprawiał wrażeni nie naruszonego co później okazało się nie tylko wrażeniem a faktem

Obrazek
Obrazek
Obrazek

w pierwotnym założeniu było wypolerowanie pokrywy zaworów + kol ssącego wiec do działa :|
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

hee z tym polerowaniem naprawdę łatwo to nie było . z autopsji polecić mogę według mnie nie kwestionowaną czołówkę polerowaczy
Obrazek
chwila prawdy czyli sedno tematu swap:
madzia bez motoru
Obrazek
Obrazek
twórczy bałagan :P
Obrazek
a mniej wiecej teraz wygląda to tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
to nrazie tyle w wolnej chwili zmienie frywolny sposób relacji na szczegółowy opis tzn co jak gdzie po co


Fotki poprawione: jarek.ZE
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez Adaś » 18 mar 2008, 00:52

oo są czarne przewody NGK do V6?:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez K8 » 18 mar 2008, 01:03

Adaś napisał(a):oo są czarne przewody NGK do V6?:)
jakoś sie udało zalatwic :]
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez Cukierek » 18 mar 2008, 01:24

Zapowiada się ciekawie <diabełek>
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez K8 » 18 mar 2008, 04:43

Walczymy teraz z układem dolotowym . Jesili ktos posiada doswiadczenie w tym temacie bardzo chcetnie posłucham co i jak należy zrobic chodzi mi o adaptacjie własinie do mx3 kwestja zabudowy termo osłony itd
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez xXx » 18 mar 2008, 13:58

Widzę K8, że zabrałeś się do roboty sam, niemniej gratuluję i życzę udanej eksploatacji KL.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Fiveopac » 22 mar 2008, 00:10

Gratulacje sukcesu :)
Temacik oczywiscie utrwalam dla potomych w FAQ :)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Q.Q » 23 mar 2008, 12:38

NO NO K8 muszę powiedzieć że coś pięknego <uklon> pokrywa zaworów i kolektor ssący wyglądają cudnie <prosze> mam parę pytań związku z twoim swapem :

1) Jaki koszt był jednostki Kl? i cały zabieg swapu ??

2) Co było największym problemem w spolerowaniu ??

Z góry dziękuje za odpowiedz :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 mar 2008, 23:04
Posty: 12
Skąd: Kielce
Auto: MX3 V6

Postprzez Mev » 23 mar 2008, 13:30

Skąd Ty żeś wyczarował silnik z takim przebiegiem? :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez K8 » 25 mar 2008, 20:33

Mev mam namiery chetnie udostepnie . Q.Q
Q.Q napisał(a):aki koszt był jednostki Kl?
hee nie chce chyba o tej sumie wspominac ok 5tys ale pewnosc co do stanu i pochodzenia dlamnie to bardzo wiele i tak wydaje cieżko zarobione pieniadze wiec 2 tys jako gwarant dobrego zakupu jest u mnie do przełkiniecia .
Q.Q napisał(a): i cały zabieg swapu

tu to już wogule zaszalałem :D:D zrobie kosztorys to go zaprezetuje
Q.Q napisał(a):) Co było największym problemem w spolerowaniu
ogulnie całe zagadnienie jest trudne a szczeże bardzo trudne . jednak mam patent i jak cos zdradze rąbka tajemnicy ;) p.s też dosyc droga sprawa przynajmniej tak wyglodało to w moim przypadku .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez K8 » 6 kwi 2008, 12:01

Szanowni koledzy mam pytanie co do prze e'promowania ecu z K819 na np KL36 czy KL31 czyli klze jest ktos kto podjoł by sie tematu . Sprawa jest dlamnie dosyc pilna . pozdr
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez darekk86 » 6 kwi 2008, 13:25

Programu raczej nie zmienisz, bo te komputery tego chyba nie przewiduja.
Nie ma sensu wrzucania tez oryginalnego ecu od KLZE bo tam najczesciej jest jeszcze blokada do 180km/h i pare innych niespodzianek z tego co pamietam.
Najlatwiej jest podlaczyc SMT6 do tego co masz i wystroic. Ewentualnie jak chcesz szalec to jakis stand alone, ale wtedy to wystroic to juz inna bajka...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez lukster » 8 kwi 2008, 22:13

K8 napisał(a):Sprawa jest dlamnie dosyc pilna . pozdr

Odezwij się na gg być może jestem w stanie Ci pomóc


darekk86 napisał(a):Programu raczej nie zmienisz, bo te komputery tego chyba nie przewiduja.
Nie ma sensu wrzucania tez oryginalnego ecu od KLZE bo tam najczesciej jest jeszcze blokada do 180km/h i pare innych niespodzianek z tego co pamietam.
Najlatwiej jest podlaczyc SMT6 do tego co masz i wystroic.


Głupoty piszecie kolego, modyfikacja kompa od mx3 to prosta sprawa, jedyna trudność to znalezienie człowieka z dość archaicznym programatorem .
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez darekk86 » 8 kwi 2008, 23:41

to w mx-3 byly inne komputery przy tych samych silnikach niz w 323F BA? Bo jakos pamietam ze w efkach tego sie nie za bardzo dalo zrobic.
U mnie komputer od KF-ZE oryginalny nie obslugiwal wogole poduszek powietrznych, dlatego nie bylo sensu go stosowac. No i ograniczenie do 180km/h bylo by wkurzajace, a narazie opracowali tylko jak je zdjac z KL-ZE, a o KF-ZE nikt nie wie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez xXx » 9 kwi 2008, 13:59

Czytam i podziwiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez K8 » 9 kwi 2008, 20:27

Luki1010 OKI :)
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez K8 » 9 kwi 2008, 20:28

Czytam i podziwiam
TZN ??
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez xXx » 9 kwi 2008, 23:52

K8 napisał(a):
Czytam i podziwiam
TZN ??



...podziwiam to co niektórzy wypisują...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 10 kwi 2008, 09:50

Jaki chcesz w tym momencie zamontować komputer ?? Jeżeli stary typ, to mogę wgrać Ci program nawet z KL...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez K8 » 10 kwi 2008, 20:35

OBD 1 (3 Kostki) ECU K819 do tego wgrasz eprom od KL ??
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje