Pracujący ciągle silniczek reflektora
1, 2
Może spotkał się ktoś z takim problemem. Po włączeniu świateł mijania słyszę ciągle pracujący silniczek prawego reflektora. Jak "walne" w reflektor to przestaje. Ale po jakimś czasie znowu zaczyna pracować. Boje się,że z czasem spali się ten silniczek.
Ostatnio edytowano 23 kwi 2008, 21:42 przez Piogron, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 lip 2005, 13:11
- Posty: 112
- Skąd: Inowrocław
- Auto: Mazda 6 1,8 2005
W oczekiwaniu na CX-5 2016 2.00 MT
Chyba była jakas akcja serwisowa z tymi silniczkami ( zapytaj w pobliskim ASO ) pozniej był spory wysyp lamp do szostek na allegro za grosze
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Do dnia dzisiejszego tez myslelem ze znowu jakis syf mi sie dostał, ale okazuje sie ze nie, pojechalem do naszego komisu do ktorego kupilismy 6 benzyne z 2004 i wlaczylem na postoju postojowe i co słysze znajomy brzek silnika od sutawiania reflektorów, czyli inne Mazdy maja tez problem z brzeczacym silniczkiem od pozycjonowania swiatel. Wiec spoko, to problem wiekszej ilosci Mazd.
Wielka miłośc, wielkie marzenie i piękna sama w sobie – Mazda 6.
Z tego co wiem to raczej tak ..... tylko nie kupuj z allegro za groszePiogron napisał(a):Ale skoro tak to pewnie tylko wymiana reflektora
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Piogron napisał(a):Tylko nie wiem gdzie je "odciąć".
Możesz spróbować wypiąć wtyczke w środku lub odciąć środkowe PIN(y) we wtyczce reflektora – to są te najcieńsze – one odpowiadają za zasilanie i sterowanie silniczkiem.
PS
Jak sie zaczne nudzić rozbiorę na kawałki reflektor i zobaczę co jest "nie tak" z tymi silniczkami
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Jak będziesz rozbierał, to daj parę fotek. Szczegulnie wspomnianego silniczka.
Jako zapalony modelarz uważam, że nie ma rzeczy nie do naprawienia.
Sam o tym myślę by wybebeszyć lampę – tylko brak czasu. Jeszcze tydzień temu poziomowanie u mnie działało
Jako zapalony modelarz uważam, że nie ma rzeczy nie do naprawienia.
Sam o tym myślę by wybebeszyć lampę – tylko brak czasu. Jeszcze tydzień temu poziomowanie u mnie działało
Mazda 6 2004r.
[url]www.igunia.pl[/url]
[url]www.igunia.pl[/url]
- Od: 1 kwi 2008, 22:35
- Posty: 59
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GY '04 Kombi
www.igunia.pl
Witam! mam podobny problem co wy to znaczy miałem bo załatwiłem to bezproblemowo i za zero złotych.Niczego nie rozbierajcie i nie ucinajcie.Jeżeli reflektor da sie poziomować to pozostaje kwestia samego silniczka.Jak zapewne wiecie na tym regulatorze jest kilka ustawień( 0,1,2,3)i tylko w tych pozycjach silniczek dostaje impuls do zmiany.Między tymi pozycjami nic sie nie dzieje.Ja obróciłem kółeczkiem na tyle powyżej 0 żeby nie włączył sie silniczek i nie ustawił reflektora na pierwszą pozycję.Brzęczenie ustało i od roku nic sie nie dzieje złego.
PS. U mnie brzęczenie występowało tylko na 0 i owszem jak sie lekko stuknęło to przestawało ale jadąc po naszych pięknych drogach brzęczenie znowu sie uaktywniało.
Teraz od roku jest cicho.Zachęcam do spróbowania i pozdrawiam właścicieli Mazd
PS. U mnie brzęczenie występowało tylko na 0 i owszem jak sie lekko stuknęło to przestawało ale jadąc po naszych pięknych drogach brzęczenie znowu sie uaktywniało.
Teraz od roku jest cicho.Zachęcam do spróbowania i pozdrawiam właścicieli Mazd
- Od: 28 kwi 2008, 10:11
- Posty: 19
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Mazda 6 2.0 GG LF
Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje.
One są sporadycznie używane więc nie wierze żeby sie psuły a poza tym elektryka japońska jest jednak dość dobra.Szukałbym raczej przyczyny gdzieś w braku styku na kostkach lub regulatorze ustawienia świateł.Czasami pomaga terapia wstrząsowa.
One są sporadycznie używane więc nie wierze żeby sie psuły a poza tym elektryka japońska jest jednak dość dobra.Szukałbym raczej przyczyny gdzieś w braku styku na kostkach lub regulatorze ustawienia świateł.Czasami pomaga terapia wstrząsowa.
- Od: 28 kwi 2008, 10:11
- Posty: 19
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Mazda 6 2.0 GG LF
MI-6 napisał(a):Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje
Podejrzewam ,że silniczki sie "upaliły" od nadmiernego kręcenia
U mnie opornica w regulatorze jest OK, na slocie w reflekorze pojawia się masa, +12V, i skokowe napięcie sterujące.
A silniki milczą
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Witam!
Rowniez mialem problem z silniczkiem w lewym reflekotrze.Silniczek byl caly brudny od czarnego pylu a po jego rozebraniu okazalo sie, ze "szczotki" w nim sie skonczyly.
W garazu mialem lampe od Vectry, ale nozki zasilania byly zamocowane odwrotnie...
Wystarczylo jednak podmienic ta malutka plastikowa czesc w ktorej sa szczotki i wszystko smiga elegancko...
Rowniez mialem problem z silniczkiem w lewym reflekotrze.Silniczek byl caly brudny od czarnego pylu a po jego rozebraniu okazalo sie, ze "szczotki" w nim sie skonczyly.
W garazu mialem lampe od Vectry, ale nozki zasilania byly zamocowane odwrotnie...
Wystarczylo jednak podmienic ta malutka plastikowa czesc w ktorej sa szczotki i wszystko smiga elegancko...
Witam
mam podobny problem z reflektorami ,otóż w lewym nie działa silniczek wogóle a w prawym działa lecz regulacja wyskości nie działa (podczas krecenia imbusem cały czas przeskakuje jakby ząbki były wyrobione) czy można to jakoś naprawić ?
Czy trzeba będzie kupić lampy może ktoś sie z tym spotkał i wie co zobić żeby bylo ok
pozdrawiam
mam podobny problem z reflektorami ,otóż w lewym nie działa silniczek wogóle a w prawym działa lecz regulacja wyskości nie działa (podczas krecenia imbusem cały czas przeskakuje jakby ząbki były wyrobione) czy można to jakoś naprawić ?
Czy trzeba będzie kupić lampy może ktoś sie z tym spotkał i wie co zobić żeby bylo ok
pozdrawiam
- Od: 7 sie 2006, 18:44
- Posty: 44
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda CX-5 SKYACTIV-G 165 PS 2013
Ustawiłem całkowicie na dół i walnołem ręką w reflekor i słychać idzie w dół podchodze do drógiego i to samo
potem działały cały czas jak sie tym bawiłem ustawiłem max góra!! i poszły ale po tygodniu znowu cisza coś sie tam blokuje Czy ktoś to rozbierał bo widze że mam taką przyćmioną soczewke i chętnie bym jąwyczyścił i włożył ksenon przy okazji....
potem działały cały czas jak sie tym bawiłem ustawiłem max góra!! i poszły ale po tygodniu znowu cisza coś sie tam blokuje Czy ktoś to rozbierał bo widze że mam taką przyćmioną soczewke i chętnie bym jąwyczyścił i włożył ksenon przy okazji....
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6