Pracujący ciągle silniczek reflektora

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Piogron » 23 kwi 2008, 20:54

Może spotkał się ktoś z takim problemem. Po włączeniu świateł mijania słyszę ciągle pracujący silniczek prawego reflektora. Jak "walne" w reflektor to przestaje. Ale po jakimś czasie znowu zaczyna pracować. Boje się,że z czasem spali się ten silniczek.
Ostatnio edytowano 23 kwi 2008, 21:42 przez Piogron, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2005, 13:11
Posty: 112
Skąd: Inowrocław
Auto: Mazda 6 1,8 2005
W oczekiwaniu na CX-5 2016 2.00 MT

Postprzez Jaksa » 23 kwi 2008, 20:56

Chyba była jakas akcja serwisowa z tymi silniczkami ( zapytaj w pobliskim ASO ) pozniej był spory wysyp lamp do szostek na allegro za grosze <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Piogron » 23 kwi 2008, 21:06

Ok dzięki, podzwonię.
Jaksa napisał(a): pozniej był spory wysyp lamp do szostek

Ale skoro tak to pewnie tylko wymiana reflektora:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2005, 13:11
Posty: 112
Skąd: Inowrocław
Auto: Mazda 6 1,8 2005
W oczekiwaniu na CX-5 2016 2.00 MT

Postprzez Wojo » 23 kwi 2008, 21:18

Do dnia dzisiejszego tez myslelem ze znowu jakis syf mi sie dostał, ale okazuje sie ze nie, pojechalem do naszego komisu do ktorego kupilismy 6 benzyne z 2004 i wlaczylem na postoju postojowe i co słysze znajomy brzek silnika od sutawiania reflektorów, czyli inne Mazdy maja tez problem z brzeczacym silniczkiem od pozycjonowania swiatel. Wiec spoko, to problem wiekszej ilosci Mazd.
Wielka miłośc, wielkie marzenie i piękna sama w sobie – Mazda 6.
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2006, 18:45
Posty: 72 (0/2)
Auto: Mazda 6, 2.0CDTi 121KM 2003r

Postprzez Jaksa » 23 kwi 2008, 21:31

Piogron napisał(a):Ale skoro tak to pewnie tylko wymiana reflektora
Z tego co wiem to raczej tak ..... tylko nie kupuj z allegro za grosze ;) <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Piogron » 23 kwi 2008, 21:31

Wojo napisał(a):Wiec spoko, to problem wiekszej ilosci Mazd.

Jakoś mnie to nie uspokaja, że inni też mają ten problem:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2005, 13:11
Posty: 112
Skąd: Inowrocław
Auto: Mazda 6 1,8 2005
W oczekiwaniu na CX-5 2016 2.00 MT

Postprzez magicadm » 24 kwi 2008, 14:06

Dla odmiany u mnie wcale nie działają – czyżby u poprzedniego właściciela "zakręciły się na śmierć"??? :D
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez PP89 » 24 kwi 2008, 20:14

Dla odmiany u mnie wcale nie działają

U mnie to samo. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 12:45
Posty: 211 (0/4)
Skąd: Wrocław
Auto: BK LF '04 lpg

Postprzez Piogron » 24 kwi 2008, 20:55

Właśnie się zastanawiam czy nie ustawić ich w jakimś pośrednim położeniu i odciąć zasilanie silniczka zanim silniczek się spali na amen. Tylko nie wiem gdzie je "odciąć".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2005, 13:11
Posty: 112
Skąd: Inowrocław
Auto: Mazda 6 1,8 2005
W oczekiwaniu na CX-5 2016 2.00 MT

Postprzez magicadm » 25 kwi 2008, 11:45

Piogron napisał(a):Tylko nie wiem gdzie je "odciąć".

Możesz spróbować wypiąć wtyczke w środku lub odciąć środkowe PIN(y) we wtyczce reflektora – to są te najcieńsze – one odpowiadają za zasilanie i sterowanie silniczkiem.

PS
Jak sie zaczne nudzić rozbiorę na kawałki reflektor i zobaczę co jest "nie tak" z tymi silniczkami :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez bartwaw » 6 maja 2008, 22:24

Jak będziesz rozbierał, to daj parę fotek. Szczegulnie wspomnianego silniczka.
Jako zapalony modelarz uważam, że nie ma rzeczy nie do naprawienia.

Sam o tym myślę by wybebeszyć lampę – tylko brak czasu. Jeszcze tydzień temu poziomowanie u mnie działało :(
Mazda 6 2004r.
[url]www.igunia.pl[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:35
Posty: 59
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 6 GY '04 Kombi

www.igunia.pl

Postprzez MI-6 » 7 maja 2008, 23:14

Witam! mam podobny problem co wy to znaczy miałem bo załatwiłem to bezproblemowo i za zero złotych.Niczego nie rozbierajcie i nie ucinajcie.Jeżeli reflektor da sie poziomować to pozostaje kwestia samego silniczka.Jak zapewne wiecie na tym regulatorze jest kilka ustawień( 0,1,2,3)i tylko w tych pozycjach silniczek dostaje impuls do zmiany.Między tymi pozycjami nic sie nie dzieje.Ja obróciłem kółeczkiem na tyle powyżej 0 żeby nie włączył sie silniczek i nie ustawił reflektora na pierwszą pozycję.Brzęczenie ustało i od roku nic sie nie dzieje złego.
PS. U mnie brzęczenie występowało tylko na 0 i owszem jak sie lekko stuknęło to przestawało ale jadąc po naszych pięknych drogach brzęczenie znowu sie uaktywniało.
Teraz od roku jest cicho.Zachęcam do spróbowania i pozdrawiam właścicieli Mazd
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2008, 10:11
Posty: 19
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: Mazda 6 2.0 GG LF

Postprzez Blaster7 » 8 maja 2008, 07:51

U mnei też nie działają ;(( a musze troszeczke dzwignać

Czy ktoś wymieniał te silniczki czy się da?????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez MI-6 » 8 maja 2008, 08:48

Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje.
One są sporadycznie używane więc nie wierze żeby sie psuły a poza tym elektryka japońska jest jednak dość dobra.Szukałbym raczej przyczyny gdzieś w braku styku na kostkach lub regulatorze ustawienia świateł.Czasami pomaga terapia wstrząsowa.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2008, 10:11
Posty: 19
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: Mazda 6 2.0 GG LF

Postprzez magicadm » 8 maja 2008, 10:32

MI-6 napisał(a):Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje

Podejrzewam ,że silniczki sie "upaliły" od nadmiernego kręcenia :)
U mnie opornica w regulatorze jest OK, na slocie w reflekorze pojawia się masa, +12V, i skokowe napięcie sterujące.
A silniki milczą :(
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez varick » 2 cze 2008, 21:48

Witam!
Rowniez mialem problem z silniczkiem w lewym reflekotrze.Silniczek byl caly brudny od czarnego pylu a po jego rozebraniu okazalo sie, ze "szczotki" w nim sie skonczyly.
W garazu mialem lampe od Vectry, ale nozki zasilania byly zamocowane odwrotnie...
Wystarczylo jednak podmienic ta malutka plastikowa czesc w ktorej sa szczotki i wszystko smiga elegancko...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 21:22
Posty: 79 (0/1)
Skąd: Janikowo
Auto: M6 '02,136KM Diesel

Postprzez ciamas » 16 lip 2008, 22:13

Witam
mam podobny problem z reflektorami ,otóż w lewym nie działa silniczek wogóle a w prawym działa lecz regulacja wyskości nie działa (podczas krecenia imbusem cały czas przeskakuje jakby ząbki były wyrobione) czy można to jakoś naprawić ???

Czy trzeba będzie kupić lampy może ktoś sie z tym spotkał i wie co zobić żeby bylo ok
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 18:44
Posty: 44
Skąd: Wałcz
Auto: Mazda CX-5 SKYACTIV-G 165 PS 2013

Postprzez Riki » 16 lip 2008, 23:22

ciamas uzupełnij prosze swoj profil.. nawet nie wiemy jakie auto posiadasz :]
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Blaster7 » 18 lip 2008, 06:59

Ustawiłem całkowicie na dół i walnołem ręką w reflekor i słychać idzie w dół podchodze do drógiego i to samo
potem działały cały czas jak sie tym bawiłem ustawiłem max góra!! i poszły ale po tygodniu znowu cisza coś sie tam blokuje Czy ktoś to rozbierał bo widze że mam taką przyćmioną soczewke i chętnie bym jąwyczyścił i włożył ksenon przy okazji....
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez Tomo79 » 18 lip 2008, 12:08

Moj prawy silniczek tez lubi pracowac jak nie trzeba. Myslalem, ze to poprzedni wlasciciel cos zepsul, a tu takie jaja.. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2007, 18:25
Posty: 33
Skąd: Irlandia
Auto: Mazda 323F BJ, 1.5, GLX, 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6