Pływające obroty
1, 2
Jeśli chodzi o pływające obroty. Sugerowałem sie tytułem tematu.
Bo jeśli koledze chodzi o to że od razu nie spadają do 700 tylko po drodze zatrzymują sie na 1000 to nie jest to żadna awaria , tylko gdzie tu są pływające obroty?
Bo jeśli koledze chodzi o to że od razu nie spadają do 700 tylko po drodze zatrzymują sie na 1000 to nie jest to żadna awaria , tylko gdzie tu są pływające obroty?
Nie mam gazu w tej mazdzie, przejechane 140 tys. Jade np 100 km/h wciskam sprzegło puszczam gaz, obroty spadaja do 9tys, przes sekunde stoja i zachwile spadaja na 5 tys po czym znowu skacza na 9 tys. Tylko przy rozgrzanym silniku, jak jest na ssaniu to sie tak nie dzieje.
- Od: 17 paź 2004, 17:45
- Posty: 32
- Skąd: mazowieckie
- Auto: 323 F 1,8 91'
obroty spadaja do 9tys, przes sekunde stoja i zachwile spadaja na 5 tys po czym znowu skacza na 9 tys
Mówisz oczywiście o 900 obr/min i 500obr/min.
Prawidłowo powinny spaśćdo około 1000 i potem po ok. 1 sek. na 700. Może przyczyną jest własnie TPS.
Zakładam że jak obroty skaczą to nie kręcisz kierownicą ani nic inego nie robisz (wciskanie sprzęgła, wrzucenie biegu itp). Jesli masz ciepły silnik to po rozruchu jak się zachowują obroty? też nie trzyma?
Nie krece kierownica, ani nic z tych rzeczy. Nie ma znaczenia czy mam sprzegło wcisniete i jade na luzie, czy sprzegło wycisniete i tak nie trzyma i tak. Po rozruchu cieplego silnika jest tak samo, czyli zle. Co to jest TPS??
- Od: 17 paź 2004, 17:45
- Posty: 32
- Skąd: mazowieckie
- Auto: 323 F 1,8 91'
Witam
Mam podobny problem ze swoja Mazdzina BG (1.8 SOHC)
Nie chce trzymac rownych obrotów.
Niezaleznie czy cieply czy zimny efekt jest taki ze trzyma okolo 800-900 obrotów, nagle jakby sie zadlawi obroty spadna do okolo 500 po czym po chwili znow je wyrowna, i po pary sekundach sytuacja sie powtarza.
Dodam ze dzieje sie tak na i na gazie i na benzynie, niezaleznie od obrotów.
Jesli bede staral sie trzymac np 2tys obrotów to tez jestem w stanie odczyc ze po paru sekundach obroty spadna na chwile na 1900 po czym wejde znow na 2tys.
Silnik jest zagazowany (2 generacja), generalnie wkreca sie na obroty dosc ladnie.
Mam tez dziwny objaw na benzynie, ze jak nacisne szybko na gaz to najpierw zadlawi sie a pozniej wystrzeli jak jak z procy.
Ma ktos pomysl co to moze byc??
Mam podobny problem ze swoja Mazdzina BG (1.8 SOHC)
Nie chce trzymac rownych obrotów.
Niezaleznie czy cieply czy zimny efekt jest taki ze trzyma okolo 800-900 obrotów, nagle jakby sie zadlawi obroty spadna do okolo 500 po czym po chwili znow je wyrowna, i po pary sekundach sytuacja sie powtarza.
Dodam ze dzieje sie tak na i na gazie i na benzynie, niezaleznie od obrotów.
Jesli bede staral sie trzymac np 2tys obrotów to tez jestem w stanie odczyc ze po paru sekundach obroty spadna na chwile na 1900 po czym wejde znow na 2tys.
Silnik jest zagazowany (2 generacja), generalnie wkreca sie na obroty dosc ladnie.
Mam tez dziwny objaw na benzynie, ze jak nacisne szybko na gaz to najpierw zadlawi sie a pozniej wystrzeli jak jak z procy.
Ma ktos pomysl co to moze byc??
Mazda 323 1.8 SOHC BG 4WD –> POTWÓR
- Od: 15 sty 2007, 13:11
- Posty: 23
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości