Kontrolka paska rozrządu w COMPREKSIE

Postprzez JACU626 » 27 paź 2004, 20:53

NIo juz wiem jak to zrobić w gd a w ge z 94 roku to nie wiem? Jarek help :) Doszedłem do wniosku że klima z ge idealnie pasuje do GD – teraz zaczynam poszukiwania takowej do GD nr JACU2 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Koval » 27 paź 2004, 21:57

JACU626 napisał(a):NIo juz wiem jak to zrobić w gd a w ge z 94 roku to nie wiem? Jarek help

Korzystając z okazji, czy takie coś występuje też w benzyniakach ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2004, 10:47
Posty: 218
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626GE 1.8 16V 95r.

Postprzez Jaksa » 27 paź 2004, 22:19

W GE Comprex jest na zegarach ( w szybce ) otworek w ktory trzeba włożyc np. wkład od długopisu...zrobi pstryk i kontrolka gasnie.....takie cudo <lol> Jak była szafa cofana to nie zrobi pstryk i trzeba szafę wymontowac i wypierniczyc tę zarowkę . W benzynkach nie ma kontrolki ...bo i po co? bezkolizyjny motor.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez JACU626 » 27 paź 2004, 23:37

A przy jakim przebiegu zaczyna świstać łożystko w turbinie bo w tej juz niezle jazgocze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Jaksa » 28 paź 2004, 00:07

JACU626 napisał(a):A przy jakim przebiegu zaczyna świstać łożystko w turbinie bo w tej juz niezle jazgocze?
nowa chodzi ok 140 tysi
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez slazat » 28 paź 2004, 20:24

pytanie do Jaksy – jeśli chodzi o tą kontrolke czerwoną od paska rozrz. obok zegarów dokł. obok ABS i rezerwy – taka czerwona :) – mnie sie jeszce nie zaświeciła – ale pasek rozrządu był wymieniamy w serwisie ASO przy 100tyś. teraz ma 172tyś – lepiej żeby sie nie zapalała czy jak zapali to zbliża sie okres wymiany? fakt musze teraz wymienić i szykuje sie do Pana serwisu :) ale wolałbym wiedzieć co z tą kontrolką :)
Pozdrawiam :) Slazat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2004, 19:19
Posty: 53
Skąd: Łódzkie
Auto: Mazda 626GE Comprex 94r.

Postprzez Jaksa » 28 paź 2004, 20:29

slazat napisał(a):ale wolałbym wiedzieć co z tą kontrolką
Pasek wymieniasz co 100 tys . Jak masz 172 tysiące to zapali się przy 200 tys.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez slazat » 28 paź 2004, 22:10

w specyfikacjach jest zalecana wymiana co 60-70tyś km paska rozrz. – mój przebieg jest taki jak w/w i jest oryginalny – mam pojedzieć jeszcze tak do 200tyś.łącznie z zapaloną kontrolką czy lepiej wybrać sie niebawem do Pana serwisu – w sumie nie wiem czy to 100tyś nie jest ryzykowne,wolałbym nie przeginać – nigdzie indziej na pewno nie pojade na wymiane, ale wolałbym dostać od Pana ostateczną odpowiedź – mam zamiar ogólnie pojezdzić tym autem kilka lat i nie chciałbym niespodzianek.

Pytanie z innej beczki: jak wiadomo Comprex 2.0 ma 75KM – jeździ sie w miare dynamicznie – ale jesli kiedyś by mi sie zamarzyło przełożenie silnika 2.0TDI-wersja 101KM lub 110KM łącznie ze skrzynią, dałoby rade? jest takowa moźliwość i ile ok. mogłoby to kosztowac(np.u Pana) lub może jaki nowy Diesel pasuje do GE?

Dzieki za info Jaksa :)
Pozdrawiam :) Slazat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2004, 19:19
Posty: 53
Skąd: Łódzkie
Auto: Mazda 626GE Comprex 94r.

Postprzez Jaksa » 28 paź 2004, 23:24

slazat napisał(a): przełożenie silnika 2.0TDI-wersja 101KM lub 110KM

Ta jednostka jest lipna ( moim zdaniem ) pompy wtryskowe padają jak muchy a cena jest spora ( spręzarka to przy tym darmocha ) Radzę zostac przy comprexie......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez navroth » 29 paź 2004, 16:39

To są dwa kolory kontrolki paska ? u mnie przy przekreconym kluczyku mam pomaranczowa kontrolke zapalona ale czerwonej nie mam ? Po odpaleniu silnika oczywiscie ona gasnie.

Drugie pytanie dotyczy tego mechanizmu Comprex. Wydaje mi sie ze pracuje sprawnie i nie chalasuje. Przebieg na liczniku to 139tys , ale diabel wie. Czyli jezeli bylby np 200 to ten mechanizm moze pracowac nadal sprawnie i cicho. Slysze (chyba) go podczas jazdy ale to taki raczej swistanie ciche przy przyspieszaniu.


A moze po prostu nie mam zarowki w tej czerwonej kontrolce – co o zgrozo oznacza ze wyciagano deske :–(

choc z drugiej strony jezeli takowa jest to tez moglabysie przepalic w co jednak nie chce mi sie wierzyc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez slazat » 29 paź 2004, 18:24

w specyfikacjach jest zalecana wymiana co 60-70tyś km paska rozrz. – mój przebieg jest taki jak w/w i jest oryginalny – mam pojedzieć jeszcze tak do 200tyś.łącznie z zapaloną kontrolką czy lepiej wybrać sie niebawem do Pana serwisu – w sumie nie wiem czy to 100tyś nie jest ryzykowne,wolałbym nie przeginać – nigdzie indziej na pewno nie pojade na wymiane, ale wolałbym dostać od Pana ostateczną odpowiedź – mam zamiar ogólnie pojezdzić tym autem kilka lat i nie chciałbym niespodzianek.

Jeśli możesz Panie Jarku to odpowiedź mi na te pytania.
Z góry wielkie dzięki !!!
Pozdrawiam :) Slazat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2004, 19:19
Posty: 53
Skąd: Łódzkie
Auto: Mazda 626GE Comprex 94r.

Postprzez Jaksa » 30 paź 2004, 10:43

slazat napisał(a): mam pojedzieć jeszcze tak do 200tyś.łącznie z zapaloną kontrolką czy lepiej wybrać sie niebawem do Pana serwisu
Wszystko zalezy od tego jaki pasek rozrządu ktoś zamontowal , jak oryginał to 100 tys. spokojnie ,jak zamiennik to raczej nie ryzykować tych paru złociszy.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez navroth » 2 lis 2004, 16:33

A jednak to moj daltonizm chyba , kontrolka jest czerwona a nie pomaranczowa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez tomekrvf » 23 gru 2004, 14:23

Jaksa napisał(a):
slazat napisał(a): przełożenie silnika 2.0TDI-wersja 101KM lub 110KM

Ta jednostka jest lipna ( moim zdaniem ) pompy wtryskowe padają jak muchy a cena jest spora ( spręzarka to przy tym darmocha ) Radzę zostac przy comprexie......

Jaka lipa??? Pompa jest świetna jak na te czasy kiedy ją robili a pada od cudownego polskiego paliwa i od gości którzy chcą przyoszczędić 5 groszy na litrze!!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 23 gru 2004, 18:30

tomekrvf napisał(a):Jaka lipa?
Takie mam zdanie....
tomekrvf napisał(a):Pompa jest świetna jak na te czasy kiedy ją robili a pada od cudownego polskiego paliwa i od gości którzy chcą przyoszczędić 5 groszy na litrze!
A to jest juz inna para kaloszy. <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez street33 » 18 sie 2005, 10:01

witam wszystkich. mam taki problemik. po przejechaniu 200000 tys km w mojej mazdzie zapalila sie czerwona kontrolka (z prawej strony licznika) ktora pokazuje ze cos jest nie tak z paskiem rozrzadu. swieci sie ona do tej pory a przejechane od tamtego momentu jest jakies 400 km i nic sie nie dzieje. pasek wymieniany byl po 140000tys km. prosze o pomoc.
street33
 

Postprzez mayer » 18 sie 2005, 19:59

Nie sadzę aby ten czujnik był uzależniony od przebiegu , raczej przetwarza jakiś sygnał mechaniczny np napiecie napinacza lub paska ... obawiam sie że powinienieś jak najszybciej rzus\cic okiem w to co sie dzieje w twoim rozrządzie...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Jaksa » 18 sie 2005, 21:38

Wszystko jest w liczniku co 100 zapala sie kontrolka są tam zwykłe zapadki ktore zwierają styki , dodam ze to tylko przypomnienie o wymianie paska – sama wymiana rozrządu nie zgasi kontrolki :P .....moze kolega napisze dokładnie jakie ma nadwozie ( to istotna informacja do skasowania kontrolki ) GV czy GE ???
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zgrzes » 18 sie 2005, 21:57

Jaksa ma rację. Miełem to samo w swojej 626 GD. Z braku wiedzy odłączyłem tą kontrolkę bo nie wiedziałem jak się to kasuje. Zresztą dalej nie wiem.
zGrzes
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2005, 14:39
Posty: 119
Skąd: Rzeszów
Auto: CX-30

Postprzez Jaksa » 18 sie 2005, 22:14

zgrzes napisał(a):Z braku wiedzy odłączyłem tą kontrolkę bo nie wiedziałem jak się to kasuje. Zresztą dalej nie wiem.

<lol> A to takie proste :P W GD są 2 przewody na wysokosci bezpieczników ( obok otwierania maski ) Są tam 2 kostki " biała i niebieska " jak sie swieci kontrolka przepina się np. z białej w niebieską lub odwrotnie , zalezy ktora setka się kręci <lol> zaś w GE Comprex jest zaslepka w szybce licznika w gornym prawym rogu ( gdzies w tych rejonach ) Do skasowania tej kontrolki musimy się zaopatrzyc w zwykły wkład od długopisu :P wkładamy do tego otworu "cyk " po temacie.
Ostatnio edytowano 18 sie 2005, 22:20 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6