po spuszczeniu recznego nadal swieci kontrolka

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez robert d » 15 wrz 2008, 17:41

CO MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA?
robert d
 

Postprzez bazyl wspaniały » 15 wrz 2008, 17:48

robert d napisał(a):CO MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA?

zawiecha psztyczka-elektryczka przy dźwigni, tudzież niewielkie przebicie na tymże psztyczku. żeby się do niego dobrać trzeba zerwać obudowę wajchy i już go widzisz :)
druga poważniejsza przyczyna to awaria hamulców, najczęściej przyczyną jest niski poziom płynu w zbiorniczku.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 18:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez robert d » 15 wrz 2008, 17:56

pstryczek jest w porzadku juz go sprawdzałem ale na płyn nie patrzyłem dzieki
robert d
 

Postprzez gdyniek » 16 wrz 2008, 14:14

albo walniety czujnik ABS.. mi tez tak sygnalizowal (+ swiecil jeszcze innych pare lampek). Diagnostyka + kody powinny pokazac, gdzies to bylo na forum (jak wykonac zlacze diagnostyczne + wszystkie kody usterek)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2007, 13:33
Posty: 47 (1/0)
Skąd: Gliwice
Auto: 626 GW 2001r LPG
M5 2.0 2010 LPG

Postprzez qbass » 16 wrz 2008, 16:01

Na 100% za malo plynu hamulcowego.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 09:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez lukarts » 18 wrz 2008, 14:07

Zgadzam się z przedmówcą. Miałem identyczny problem. Zaciągnąłem hamulec ręczny czekając na koleżankę i gdy opuściłem hamulec kontrolka (( ! )) nadal się paliła. Myślałem że to właśnie ten słynny prztyczek. Gdy wracałem z wesela około 3 nad ranem i jechałem 120km/h zrobiło się czerwone światło a hamulec zaczął mi brać dopiero przy samej podłodze ! Okazało się że wyciekł mi cały płyn hamulcowy, a gdy go dolałem po przejechaniu 30 km znowu zapaliła się kontrolka a cała tylna felga była zalana płynem. W warsztacie okazało się że to tylny zacisk się wyeksploatował i część kosztowała mnie 475 zł + wysyłka na allegro.
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2008, 12:40
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 1993 2.0 benz. Sedan

Postprzez djdioda » 18 wrz 2008, 15:05

Też sie zgadzam miałem ten sam problem przyczyna za mało płynu w zbiorniczku
djdioda
 

Postprzez robert d » 19 wrz 2008, 07:42

dzieki za wiadomoscio
robert d
 

Postprzez AND1 » 25 kwi 2009, 21:00

A co powiecie ze raz znika i raz się pojawia ram cala drogę mi świeci a raz gaśnie ale po zahamowaniu nożnym to znów się zapala ale płyn pełny nie wiem jak z pstryczkiem. wiec co to może być jeśli nie wina pstryczka??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 21:17
Posty: 150
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323F v16 1,5

Postprzez plm » 26 kwi 2009, 21:18

sprawdź klocki – może są już na wykończeniu ;)
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2008, 15:16
Posty: 32
Auto: Mazda 6 GG 1.8 120 KM 2003 r.

Postprzez YgooR » 27 kwi 2009, 00:42

Przed wymianą klocków też mi sie czasami zapalała, po wymianie zgasła. Mechnik powiedział że musiał się przywieszać czujnik w zbiorniczku płynu hamulcowego, może warto się nim zainteresować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 22:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez PatraS » 27 kwi 2009, 11:52

Mialem ten sam problem przy wymianie klockow .
1. wymien klocki
2. uzupelnic plyn (czasami plywak potrafi sie gdzies zachaczyc :) )i wystepuja takie wlasnie objawy Patrz wyzej :)temat.
Veni-Vidi-Vici
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 cze 2008, 09:57
Posty: 6
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GE KL 2,5 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6