Jak wymienić żarówkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej?
1, 2
ip napisał(a):Aby się tam dostać trzeba chyba zdjąć taka duza zaślepkę, nie chce czegoś połamać. Jak sie dostać do żarówki?
on jest na elastycznym zatrzasku..
i jak ją lekko podważysz,,,, to wyjdzie i nic nie posujesz
i przez nią jest dostęp do żarówek tablicy..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
I nie zdziwcie się jak żarówki nie da się wyciągnąć.
Ja tak miałem.
Powód ?
Stopiony plastik dookoła żarówki co spowodowało "przyklejenie" się jej do tej podstawki w której siedzi.
Rozwiązanie?
Zakup nowej lampki. Allegro 50zł – używka. ASO – 65zł nówka.
Ja tak miałem.
Powód ?
Stopiony plastik dookoła żarówki co spowodowało "przyklejenie" się jej do tej podstawki w której siedzi.
Rozwiązanie?
Zakup nowej lampki. Allegro 50zł – używka. ASO – 65zł nówka.
- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
agnostyk napisał(a):pytanko o podważenie...
w którym miejscu najlepiej podważać – na końcach, czy pośrodku?
dobrzyn22 napisał(a):oczywiście,że najpierw po bokach,bo tam są zatrzaski
Dobrzyn22, Ty miałeś na myśli podważenie po bokach tej długiej listwy na klapie bagażnika nad blachami, czy tych małych, przezroczystych kloszy (dwie szt.) na żarówkach, bo ja myślałem o tej listwie...
Dzisiaj wymieniłem i aż się "wkur...", że przeznaczyłem sobie na to do 20 min, a poszło w 5!
Okazało się, że wystarczy zdjąć te małe klosze, wyjąć starą, włożyć nową żarówkę i założyć klosz z powrotem (minuta), to samo z drugim kloszem i żarówką (druga minuta) i po sprawie (+ 3 minuty na podniecanie się led-ami jakie wklikałem), a ja sobie już planowałem, kombinowałem jak to będzie z tą listwą na klapie bagażnika, echhhh
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
agnostyk napisał(a):i po sprawie ( +3 minuty na podniecanie się led-ami jakie wklikałem), a ja sobie już planowałem, kombinowałem jak to będzie z tą listwą na klapie bagażnika, echhhh
tylko 3 minuty na to przeznaczyles?
... nie wierze
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
To za dnia, zaraz po założeniu... Wieczorem było dłużej, no i dopatrzyłem się... jeden led jest chyba ciepły – kupiłem 4 szt: 2 na pozycję, 2 na blachy i 3/4 są zimne, a 1/4 lekko ciepły.
Generalnie nie widać wielkiej różnicy, dopiero jak na upartego będziesz się wpatrywał, ale chyba dokupię jeden zimny dla świętego spokoju, aczkolwiek bardziej jestem zwolennikiem ciepłej barwy (zbliżone są do ksenonów 4300K jakie mam w M – zimnym bliżej do 6000K). Zresztą, jest i tak ok – miały być czerwone, ale nie chce mi się użerać z miśkami
Generalnie nie widać wielkiej różnicy, dopiero jak na upartego będziesz się wpatrywał, ale chyba dokupię jeden zimny dla świętego spokoju, aczkolwiek bardziej jestem zwolennikiem ciepłej barwy (zbliżone są do ksenonów 4300K jakie mam w M – zimnym bliżej do 6000K). Zresztą, jest i tak ok – miały być czerwone, ale nie chce mi się użerać z miśkami
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Dobrzyn22, Ty miałeś na myśli podważenie po bokach tej długiej listwy na klapie bagażnika nad blachami, czy tych małych, przezroczystych kloszy (dwie szt.) na żarówkach, bo ja myślałem o tej listwie...
Ja właśnie myślałem,że chodzi Ci i te małe klosze,ale dobrze,że już to rozwiązałeś
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
tak dodam od siebie – jeśli wymieniacie żarówki na ledy to się nie zdziwcie gdy zacznie Wam się palić na stałe światło cofania. Ale bez paniki Ja tak miałem, wymieniłem czujnik biegu wstecznego i nie pomogło a okazało się że gdzieś LEDy masowaly i swiecily przy tym św. cofania
- Od: 16 lut 2012, 13:05
- Posty: 26
- Skąd: Kraśnik / Warszawa
- Auto: Mazda6 Sport/Exclusive 2.0 CiTD / 2004r.
joyrider napisał(a):gdzieś LEDy masowaly i swiecily przy tym św. cofania
tzw uplyw w instalacji... ale nie powinny zwierac... bo to dwa rozne obwody...
na przyszlosc... zawsze poprawiajcie punkty masowe... powinny byc czyste od rdzy i pewny kontakt
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):..powinny byc czyste od rdzy i pewny kontakt
wszyskie bez wyjątku powinny być w takim stanie...
ale faktem bezzsprzecznym jest , że dioda ma niska oporność i może powodować stan podobny do zwarcia, dlatego warto dobrać jakiś rezystor co m.in. przedłuży jej żywotność..
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wojtek napisał(a):tzw uplyw w instalacji... ale nie powinny zwierac... bo to dwa rozne obwody...
na przyszlosc... zawsze poprawiajcie punkty masowe... powinny byc czyste od rdzy i pewny kontakt
wyciągnąłem je, poprawiłem nóżki i świecą dalej bez niespodzianek
- Od: 16 lut 2012, 13:05
- Posty: 26
- Skąd: Kraśnik / Warszawa
- Auto: Mazda6 Sport/Exclusive 2.0 CiTD / 2004r.
Kurcze jakoś nie mogę się "pozbyć" blendy... Podważam w zaznaczonych miejscach i ni chu...
Mam wrażenie że zaraz coś urwę i poleci z wielkim hukiem
Bardzo mocno to siedzi w zatrzaskach? Czy może w wersji sedan było inaczej mocowane
Mam wrażenie że zaraz coś urwę i poleci z wielkim hukiem
Bardzo mocno to siedzi w zatrzaskach? Czy może w wersji sedan było inaczej mocowane
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Nie wiem jak w sedanach ale w kombi to ta blenda jest przykręcona śrubami od środka... Myślę że sedan ma tak samo, nie tworzyli raczej osobnej technologii łączenia
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
W GH jest na zatrzaski, w GY jest na śruby i chyba jest jeden zatrzask/spinka a w sedanie nie rozkręcałem to nie nie jestem pewien ale powinno być jak w GY....
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
śruby i zatrzaski
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):śruby i zatrzaski
Nie wiem co tu takiego zabawnego
Patrząc na wprost klapy blenda jest mocowana na 1 zatrzask i 3 nakrętki od lewej.
Bez zdejmowania obicia klapy nie zdemontuje się blendy.
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6