Po przekręceniu kluczyka – cisza...
1, 2
Zdarzyło mi się to do tej pory dwukrotnie – 2 miesiące temu i wczoraj – przekręciłem kluczyk, rozrusznik nic. Po ponownym przekręceniu odpalił od razu. W szukajce znalazłem to , czyli zawieszające się szczotki, lub co gorsza problem ze stacyjką... czy ktoś spotkał się z tym problemem w szóstce?
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Witam , miesiąc temu miałem podobny problem, najprawdopodobniej przyczyną są poluzowane przewody plus lub minus przy rozruszniku. trzeba wziąś klucz 12 wystawic tyłek na mróz odkręcić najlepiej obydwa przeczyścić iprzykręcić powinno działć. pozdrawiam
- Od: 29 paź 2006, 15:49
- Posty: 22
- Skąd: Warszawa \Dąbrowa Tar.
- Auto: mazda 6 136 ps 2002
Kontrolki się zapalają i słychać takie "cyknięcie"?
Wszystkie kontrolki świecą/gasną normalnie, czy cyknięcie słychać to nie wiem, do tej pory zdarzyło mi się to sporadycznie – 2 razy i od razu po tym odpalał...
Ostatnio edytowano 21 sty 2016, 20:18 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Yapa napisał(a):Zdarzyło mi się to do tej pory dwukrotnie – 2 miesiące temu i wczoraj – przekręciłem kluczyk, rozrusznik nic. Po ponownym przekręceniu odpalił od razu. czy ktoś spotkał się z tym problemem w szóstce?
zdarza sie tez tak ze komp.centralny
sie zawiesi...
i wtedy nie ma cykniecia a i kontrotlki nie przygasaja
a imobilajzer nie sygnalizuje problemu (wszystko okay!)
nalezy odpiac klemy baterii i tak zostawic auto na kilka godzin
a potem dodatkowo zewrzec przewody razem
ale na odlaczonym akumulatorze!!!!!
potem wszystko podlaczyc i palic...
powodz.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Amerykańskie wersje, przynajmniej te starsze, mają blokadę odpalenia bez wciśniętego sprzęgła.
jesli on szwankuje,
to sygnalizuje to kontrolka na zegarach
(w Europie: to czerwony kluczyk!)
E.
to sygnalizuje to kontrolka na zegarach
(w Europie: to czerwony kluczyk!)
E.
Ostatnio edytowano 21 sty 2016, 20:24 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Myjk napisał(a):Yapa, próbowałeś drugi kluczyk?
nie próbowałem, na razie na przestrzeni 3 miesięcy zdarzyło mi się to 2 razy, za każdym razem zaraz potem palił normalnie. Ale zmienię kluczyk teraz i zobaczymy
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
U mnie po przekręceniu kluczyka było cyknięcie radio przygasało a kontrolki nie ,działo to się zawsze na zimnym silniku, podejrzewałem że problem tkwi w szczotkach ,chciaż z drugiej strony troche za młode auto jak na takie prblemy . Pojechałem więc do elektryka na ul. Chłodną, facet nie sprawdził czy dochodzi prąd do rozrusznika tylko odrazu wziął się za wymiane mówiąc że będzie kosztowało 700pln,i trwało dwa dni samochód był mi potrzebny więc zaplaciłem mu dwie dychy za fatygę wróciłm do domu i zaczołem kopac przy przewodach w. napięcia, przyczyna okazała sie banalna jak pisałem wyżej. Więc moze warto zacząć od najprostszych i najtańszych możliwości i kolejno je wykluczać. pozdrawiam
- Od: 29 paź 2006, 15:49
- Posty: 22
- Skąd: Warszawa \Dąbrowa Tar.
- Auto: mazda 6 136 ps 2002
okay!
czyli styki przy rozruszniku.....
E.
czyli styki przy rozruszniku.....
E.
Ostatnio edytowano 21 sty 2016, 20:26 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Mam benzyne ale dopadl mnie ten sam problem w czwartek. Rano samochod odpalil bez problemu, a jak popoludniu chcialem ruszyc z parkingu jedno co to slyszalem tylko cykanie. Aku OK, bezpieczniki tez. Oddalem do mechanika i okazalo sie ze styk kabelka dochodzacego do rozrusznika skorodowal i przestal laczyc. Wymienili kabelek wraz ze stykiem i wszystko hula.
- Od: 7 mar 2008, 13:37
- Posty: 25
- Auto: M6 2.0 TS
sztymbr napisał(a):Wymienili kabelek wraz ze stykiem i wszystko hula.
jak on to zrobił?
nie wierzę, że odcioł kabelek stary a potem pożądnie dolutował nowy..
bo niby po co ta robota..
wystarczy przeczyścić styki, nasmarować i jest okay!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Nie wiem, bo nie rozmawialem bezposrednio z mechanikiem ale w raporcie mam jak byk napisane 'feed wire removed and replaced'. Moze skorodowane bylo na tyle ze rozpadalo sie w rekach... Zajrze sobie tam to zobacze czy kabelek faktycznie nowy.
- Od: 7 mar 2008, 13:37
- Posty: 25
- Auto: M6 2.0 TS
sztymbr napisał(a):.. Zajrze sobie tam to zobacze czy kabelek faktycznie nowy.
koniecznie!!!!
bo jestem ciekawy
a on, jesli wymienil, to ma rece ginekologa
i zaparcie..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6