Problemy z pompą wtryskowa a skutki reanimacji

Postprzez homus » 5 sty 2009, 00:11

Witam

Mam taki maly problem. Silnik mojego auta pali od strzalu bez problemu ale do czasu az sie nie rozgrzeje ma problemy z obrotami 1500 w gore auto jakby paliwa nie dostawalo. Jak sie podniesie temperatura silnika podniesie to juz w 99% nie ma szarpania. Zawiozlem auto do serwisu Boscha – stwierdzili ze to prawdopodobnie pompa. Oczywiscie poprosilem o wycene naprawy (widelkowa) to powiedzieli mi ze do 2,5 kPLN moze dojsc. Ale mam pytanie czy to koniec bedzie wydatkow. Kupilem auto i zaraz dzieciaki przychodza na swiat i bede mial cala starte wydatkow. Pompe ma naprawiac serwic denso pewnie alwi.pl. Jak widze bo to tez bosha.
--
Artur
Ostatnio edytowano 5 sty 2009, 11:16 przez homus, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 15 lis 2008, 22:44
Posty: 4

Postprzez Yapa » 5 sty 2009, 00:19

jakie auto? :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 15:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez homus » 5 sty 2009, 11:16

626 DiTD 98 kombi 2.0
Początkujący
 
Od: 15 lis 2008, 22:44
Posty: 4

Postprzez Mocny » 5 sty 2009, 11:52

Witam

U mnie zaczeły sie problemy z szarpaniem w tamtym roku. Przy niskich temperaturach na zimnym silniku. Po diagnostyce okazało sie, że zaczął przycinać sie zawór SPV. Facet powiedział, że jeszcze nie ma tragedii więc za rada kolegów z forum spróbowałem xeramica. Początkowo wydawało mi się, że pomogło ale zauważyłem, że bardziej od dodatków pomaga utrzymywanie wyższego poziomu paliwa w baku. Od tego czasu staram sie nie dopuszczać aby wskazówka stanu paliwa zblizyła sie do rezerwy i problem mam z głowy. Tej zimy raz mi tylko podszarpywał bo odpalałem rano juz na rezerwie. Więc zanim pójdziesz w koszty spróbuj xeramic (przeczysci układ z syfów) a później lej więcej paliwa i broń boże nie jezdzij na rezerwie ! Pozatym przy nizszej temperaturze warto jest pare minut zagrzać auto na parkingu (na czas np. odśnieżania).
Początkujący
 
Od: 15 paź 2007, 07:24
Posty: 4
Skąd: Łańcut
Auto: 626 Ditd 99'

Postprzez homus » 5 sty 2009, 17:44

Problem polega na tym ze zawsze leje po korek bo nie mam czsu na ciagle jezdzenie na stacje paliw. Pogada m z chlopakami w serwisie o tym zaworze aby go sprawdzili jeszcze.
Początkujący
 
Od: 15 lis 2008, 22:44
Posty: 4

Postprzez homus » 12 sty 2009, 20:06

Czesc
Mam juz auto po naprawie hmm no prawie naprawie.
Poza pracami zwizanymi z wymiana paska rozrzadu (oraz hydroanpinaczy, pompy wodnej) serwis mi wyczyscil pompe, zawor SPV przczyscuil ultradzwiekami. NA chwile obecna auto nie szarpie. Jeszcze wleje do paliwka xseramic aby zawor wyczyscic od srodka. A przyczyna byl wskazany zawor SPV – akurat mieli nas tanie i podmienili mi na chwile. Jak reka odjal.
Mam ndzieje ze to pomoze – jak nie to jeszcze ywmian tego zaworu choc jak na rzie mi starczy kosztow.
Koszt wskazanych zabiegow 2940 brutto (f..ki) ale mam nadzieje ze juz bedzie dobrze. Moze komus pomoze to
Początkujący
 
Od: 15 lis 2008, 22:44
Posty: 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6