Problem z odpaleniem – brak reakcji rozrusznika
Strona 1 z 1
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem mojej mazdy ,,prosze o pomoc!!!
Wszystko niby jest dobrze,,, wkładam kluczyk przekręcam na odpalenie-start zapłonu i nic sie nie dzieje nie odpala,,,wszystkie kontrolki gasną nic sie nie wyświetla na komputerze .wygląda tak jak by było jakiś zabezpieczenie przed odpaleniem,,jeśli to cos pomoże mazda jest sprowadzona z USA. podejrzewam ze może to być przyczyna braku czujnika przy filtrze powietrza,,gdy kupiłem samochód filtr powietrza oraz czujnik był wyłamany...Ale czy to była by przyczyna ze nie odpala?pytajnik proszę o opinię osoby które zetknęły sie z podobnym problemem
rok produkcji 2005
Edit by mckoper
Wszystko niby jest dobrze,,, wkładam kluczyk przekręcam na odpalenie-start zapłonu i nic sie nie dzieje nie odpala,,,wszystkie kontrolki gasną nic sie nie wyświetla na komputerze .wygląda tak jak by było jakiś zabezpieczenie przed odpaleniem,,jeśli to cos pomoże mazda jest sprowadzona z USA. podejrzewam ze może to być przyczyna braku czujnika przy filtrze powietrza,,gdy kupiłem samochód filtr powietrza oraz czujnik był wyłamany...Ale czy to była by przyczyna ze nie odpala?pytajnik proszę o opinię osoby które zetknęły sie z podobnym problemem
rok produkcji 2005
Edit by mckoper
- Od: 8 sty 2009, 19:49
- Posty: 4
- Auto: mazda 3 sport
Stachmen używaj opcji ZMIEŃ, jeżeli chcesz coś dopisać i nie twórz nowych postów.
W temacie usterki, może oczyść klemy...albo naładuj akumulator.
W temacie usterki, może oczyść klemy...albo naładuj akumulator.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Witaj,
poprawiłem temat Twojego wątku, na przyszłość proszę o nazewnictwo zgodne z Regulaminem – dopisanie modelu i typu silnika – by inni Forumowicze mogli łatwiej identyfikować Twoje problemy
poprawiłem temat Twojego wątku, na przyszłość proszę o nazewnictwo zgodne z Regulaminem – dopisanie modelu i typu silnika – by inni Forumowicze mogli łatwiej identyfikować Twoje problemy
Stachmen napisał(a):wygląda tak jak by było jakiś zabezpieczenie przed odpaleniem
Jak już zrobisz co pisał Pawko_6, a nie pomoże to powiem Ci, że ja mam podobnie, jeżeli nie wykonam pewnych (tajnych ) czynności, które odblokują zapłon. Wszystko gaśnie w momencie rozruchu z założenia, aby cały prąd poszedł w rozrusznik.
umnie to byl starter .. 2004 rok 100 tys przejechane ...
Starter zrobiony przez mitsubishi ... niech ktos puknie w starter jak krecisz ... jak ruszy to bedziesz wiedzial ze sie wiesza ... Wymienilem sam go ... na zammienik smiga az milo
Starter zrobiony przez mitsubishi ... niech ktos puknie w starter jak krecisz ... jak ruszy to bedziesz wiedzial ze sie wiesza ... Wymienilem sam go ... na zammienik smiga az milo
akumulator,,oraz klemy,rozrusznik...wszystko jest ok ,,,a silik nadal nie pali.Przyczyna może tkwi w stacyjce,może stacyjka nie daje prądu na rozrusznik czy cos w tym rodzaju .,ale z nią również wszystko jest dobrze.Kontrolki na desce gasną,wiec komputer nie wykrywa ze coś sie zepsuło. Co jeszcze moge sprawdzić żeby odpalić moje cudo?////
- Od: 8 sty 2009, 19:49
- Posty: 4
- Auto: mazda 3 sport
Stachmen napisał(a):Co jeszcze moge sprawdzić żeby odpalić moje cudo?////
Sprawdzić czy:
Stachmen napisał(a):stacyjka nie daje prądu na rozrusznik czy cos w tym rodzaju
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Co się dzieje jak przekręcasz kluczyk w 2 pozycję – ta najdalsza ale jeszcze nie start – czy nie zaczyna migać kontrolka IMMO – jak zaczyna migać to znaczy że tam jest problem. Po drugie jak już przekręcasz na Start to czy te kontrolki całkiem gasną czy tylko przygasają – warto też posłuchać czy nie słychać jakiegoś przekaźnika. Ale może najpierw spróbój odpalić samochód od kabli z innego samochodu. No i koniecznie trzeba wiedzieć czy przypadkiem nie ma samochód zabezpieczenia innego niż IMMO. U mnie jak jest rozładowany aku to przy starcie wszystkie wskazówki na desce – prędkosciomierz obroty , paliwo temperatura skaczą jak oszalałe dochodząd do końca w prawo iskaczą tak sobie – oczywisćie samochód anie drga.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
dzisiaj posiedziałem w garażu,,sprawa wygląda tak ze zaświeciła sie kontrolka silnika...
Kontrolka IMM gaśnie w 2 pozycji kluczyka wiec myślę ze to nie będzie immobiliser,a po przekręceniu na start auto nie odpala oświetlenie na zegarach nie zmienia sie, natomiast przygasa radio i oświetlenie na nim, Mam prośbę do osób które posiadają mazdę z slinikiem 2.3 benz ,,przy filtrze powietrza znajdują sie dwa czujniki jeden na róże plastikowej od filtra a drugi zaraz obok przymocowany na metalowym wsporniku znajdujący sie miedzy filtrem a akumulatorem czy po odłączeniu czujnika tego na metalowym wsporniku możecie odpalić samochód???
Kontrolka IMM gaśnie w 2 pozycji kluczyka wiec myślę ze to nie będzie immobiliser,a po przekręceniu na start auto nie odpala oświetlenie na zegarach nie zmienia sie, natomiast przygasa radio i oświetlenie na nim, Mam prośbę do osób które posiadają mazdę z slinikiem 2.3 benz ,,przy filtrze powietrza znajdują sie dwa czujniki jeden na róże plastikowej od filtra a drugi zaraz obok przymocowany na metalowym wsporniku znajdujący sie miedzy filtrem a akumulatorem czy po odłączeniu czujnika tego na metalowym wsporniku możecie odpalić samochód???
- Od: 8 sty 2009, 19:49
- Posty: 4
- Auto: mazda 3 sport
A ten metalowy – to nie mówisz o cewce zapłonowej?? – bo jak ją odepniesz to na pewno nie odpalisz.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Witam.
Pytanie,może i bzdurne,ale elementarne-czy przy tej całej procedurze odpalania masz wciśnięty pedał sprzęgła?Bo jeśli nie to jej nie odpalisz.A objawy są podobne jak podajesz.
Pozdrawiam
Pytanie,może i bzdurne,ale elementarne-czy przy tej całej procedurze odpalania masz wciśnięty pedał sprzęgła?Bo jeśli nie to jej nie odpalisz.A objawy są podobne jak podajesz.
Pozdrawiam
-
arthu
mam podobny problem jak opisuje Stachmen – dokładnie takie same efekty czyli radio przygasa a tablica nie. Światła świecą normalnie.
pierwszy raz w czasie jazdy od sklepu do sklepu (zakupy) nie chciała mi zapalić. Przyjechał kolega mechanik, poruszał tym grubym kablem co idzie do rozrusznika i zapaliła. Teraz niemal codziennie mam taki problem ale poruszenie tym kablem zawsze skutkuje.
Nie wiem czy wystarczy tylko coś tam dokrecić , czy konieczna jest wymiana rozrusznika
Jaki może koszt wymiany rozrusznika w M3 2.0 (USA) ?
Czy w Polsce się taki kupi ? czy trzeba ściągać z USA ?
HELP
pierwszy raz w czasie jazdy od sklepu do sklepu (zakupy) nie chciała mi zapalić. Przyjechał kolega mechanik, poruszał tym grubym kablem co idzie do rozrusznika i zapaliła. Teraz niemal codziennie mam taki problem ale poruszenie tym kablem zawsze skutkuje.
Nie wiem czy wystarczy tylko coś tam dokrecić , czy konieczna jest wymiana rozrusznika
Jaki może koszt wymiany rozrusznika w M3 2.0 (USA) ?
Czy w Polsce się taki kupi ? czy trzeba ściągać z USA ?
HELP
- Od: 20 mar 2009, 01:20
- Posty: 30
- Skąd: Choszczno
- Auto: mazda 3 2.0 110kW AT 2008r USA sedan
wymienic wymienisz sam jak ja wymienilem .. orginalny rozrusznik jest Mitsubishi ...
ja kupilem zamiennik ...
bylo TSB na jakis grounding point poszukaj wyczysc zlacza jak ruszasz kablem I pali to nie bendix wiec ja bym nie wymienial calego rozrusznika
ja kupilem zamiennik ...
bylo TSB na jakis grounding point poszukaj wyczysc zlacza jak ruszasz kablem I pali to nie bendix wiec ja bym nie wymienial calego rozrusznika
czesc, bardzo proszę o pomoc, auto wcześniej odpalało bez problemów, aż po chwili stania na włączonym zapłonie z radiem i dmuchawą nie chce odpalić, słychać tykanie z rozrusznika, kontrolki przygasają, zdarza się, że zegary wariują. Miernik pokazuje na akumulatorze 11V. Czy to coś z rozrusznikiem czy słaby akumulator?
- Od: 20 lis 2013, 00:23
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 1,6 Diesel Top Sport, 2004
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości