Rozrząd, popychacze hydrauliczne B6

Postprzez marktds » 8 lip 2009, 19:01

Mam pytanie czy jesteście pewni że w B6 1.6 16V macie hydropopychacze ? Podobno te silniki je mają, mój nie ma , może wy też nie macie ......... a może krąży taka obiegowa opinia z powodu błędu w książcze WKŁ Sam naprawiam......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez marcin5644 » 8 lip 2009, 21:04

Kolego o ile wiem w 16V nie ma hydrauliki i luzy zaworowe trzeba robić samemu.

Tylko 8V miały hydraulikę.
Mazda 323 (BG) 1.3 8V 91r. – Jedyna Tak Wyjątkowa :)

III Miejsce @ (19.782) – Mega Zlot Sochaczew na 1/4 mili w Klasie A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 20:15
Posty: 314 (5/1)
Skąd: Łomża/Berlin (DE)
Auto: 2008-2010
Mazda 323 BG 1.3 8V 91r.
2017-
Mazda 6 GJ SkyENERGY 2014 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez marktds » 8 lip 2009, 21:09

wielkie dzięki tak też myslałem ale wszyscy na forum wprowadzali mnie w błąd i myślałem że coś nie tak z moim motorem, a jakie powinny być luzy zaworowe może wiesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez gogo » 8 lip 2009, 23:05

W 1.6 16V są popychacze hydrauliczne.
Musi palić.... GogoMech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 20:59
Posty: 264
Skąd: Giżycko
Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI

Postprzez marcin5644 » 8 lip 2009, 23:36

gogo napisał(a):W 1.6 16V są popychacze hydrauliczne.


Teraz już sam nie wiem... Odkręcić kopułkę i będzie wiadomo :)
Mazda 323 (BG) 1.3 8V 91r. – Jedyna Tak Wyjątkowa :)

III Miejsce @ (19.782) – Mega Zlot Sochaczew na 1/4 mili w Klasie A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 20:15
Posty: 314 (5/1)
Skąd: Łomża/Berlin (DE)
Auto: 2008-2010
Mazda 323 BG 1.3 8V 91r.
2017-
Mazda 6 GJ SkyENERGY 2014 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez marktds » 9 lip 2009, 00:41

Zdejmować pokrywy zaworów i sprawdzac, u mnie nie ma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez gogo » 9 lip 2009, 12:07

Zdejmowałem nie raz :P
Musi palić.... GogoMech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 20:59
Posty: 264
Skąd: Giżycko
Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI

Postprzez bikus » 9 lip 2009, 12:59

w B6 w 90% silników byla hydraulika... u mnie w 8V jest a z tego co mi mechanik robiacy tylko mazdy powiedzial to wlasnei nie we wszystkich 8V byla hydraulika ale najlatwiej to wlasnie zdjac pokrywe i wszystko bedzie jasne :)
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez marktds » 9 lip 2009, 15:36

No ja nie mam, to jaki luz zaworowy jest prawidłowy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez Adasbb » 9 lip 2009, 20:47

Koledzy, w 1,6 16V jest hydraulika. Kolego marktds jak u Ciebie nie ma hydrauliki to weź pstryknij zdjęcie i wstaw na forum :) Jestem bardzo ciekaw tego, bo nie spotkałem się z B6 1,6 16V w której hydrauliki nie ma :) a człowiek się uczy przez całe życie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:13
Posty: 293 (0/1)
Skąd: Cisownica
Auto: Aktualnie Seat Leon 1M 1.6 16V Stella granatowy (Kiedyś Renault Megane 1.4 16V Czerwony, Madzia 323C 1.5 wer. Kanadyjska, Mazda MX-3 1.6 SOHC również rdzawo-niebieska, Ford Fiesta MK-4 1.3i Niebieski)

Postprzez marktds » 13 lip 2009, 09:53

no to daje zdjęcia:


Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez Dry » 13 lip 2009, 10:52

no to ja dam swoje :) jednak sie różni, bardzo ciekawe dlaczego tak jest, ze jedni maja a inni nie w tych 16zaworowych :P :
Obrazek
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez marktds » 13 lip 2009, 13:22

a możliwe że ktoś wcześniej założył dzwigienki zaworowe od B3?????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez marktds » 28 lip 2009, 09:53

Odświeżam temat , czy rozstaw zaworów w b3 16v i b6 16v jest taki sam, dało by radę przełożyć dźwigienki z b3 do b6, teraz będę kupować dźwigienki z hydro ale chciał bym się upewnić , a może mam jakąś wzmocnioną wersję b6?:–):–):–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez micdar » 13 sie 2009, 12:30

dołączam do tematu i mam pytanie gdzie są popychacze w głowicy hydraulicznej bo mam luz na jednej dźwigience zaworowej i wygląda jakby czegos brakowalo miedzy dźwigienką a sprężyną
Michaell i jego Mazda 323 BG 1.6 16V
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 23:55
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V

Postprzez marktds » 13 sie 2009, 13:51

hydropopychacze masz w dzwigienkach zaworowych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez micdar » 13 sie 2009, 22:09

dzięki za pomoc faktycznie siedzą w dźwigienkach :) kupiłem nowy popychacz i jak ręką odjął nie cyka nic :)
Michaell i jego Mazda 323 BG 1.6 16V
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 23:55
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323