Jak przestawić Mazde w tryb Serwisowy ?
1, 2
DZIEN DOBRY
Aby przelaczyc kompa w stan serwisowy, odszukujemy na gorze tej strony przycisk z napisem "szukaj", po czym klikamy w niego lewym klawiszem myszki. Po zaladowaniu sie kolejnej strony, w polu wyszukiwarki wpisujemy slowa: "tryb serwisowy obroty", zaznaczajac w kolejnym kroku opcje wyszukiwania wszystkich wpisanych wyrazow. W nastepnej kolejnosci klikamy w przycisk "Szukaj" – umieszczony na dole formularza. Z otrzymanej listy wynikow wybieramy najlepiej pasujacy do naszego zapytania lub pierwszy z brzegu. Jesli cala procedura zostala przeprowadzona poprawnie, powinna otworzyc sie strona o jednym z ponizszych adresow:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... owy+obroty
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... owy+obroty
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... owy+obroty
Stawiam flaszke, ze jest tam dalsza instrukcja, ktorej po raz setny nie chce mi sie wypisywac.
Nie ma za co
Aby przelaczyc kompa w stan serwisowy, odszukujemy na gorze tej strony przycisk z napisem "szukaj", po czym klikamy w niego lewym klawiszem myszki. Po zaladowaniu sie kolejnej strony, w polu wyszukiwarki wpisujemy slowa: "tryb serwisowy obroty", zaznaczajac w kolejnym kroku opcje wyszukiwania wszystkich wpisanych wyrazow. W nastepnej kolejnosci klikamy w przycisk "Szukaj" – umieszczony na dole formularza. Z otrzymanej listy wynikow wybieramy najlepiej pasujacy do naszego zapytania lub pierwszy z brzegu. Jesli cala procedura zostala przeprowadzona poprawnie, powinna otworzyc sie strona o jednym z ponizszych adresow:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... owy+obroty
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... owy+obroty
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... owy+obroty
Stawiam flaszke, ze jest tam dalsza instrukcja, ktorej po raz setny nie chce mi sie wypisywac.
Nie ma za co
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):http://mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php
elo mad dog....
pod tym linkiem nie ma opisu do gniazda, które jest w jego aucie...
Hm. No to jednoczesnie niedobrze i dobrze, bo zaraz poszerzymy wiedze.
Moze jest cos takiego (tu akurat EGI dla wersji A-Spec, czyli Ameryka Pln):
Jesli dobrze rozumiem, jest to jednopinowe lacze, koloru zielonego. Nalezy je zmostkowac z masa. Kody powinny byc wyswietlone przez kontrolke MIL (check engine). Masz taka kontrolke? ...Pytam sie, bo GE E/J-Spec nie posiadaja.
Moze jest cos takiego (tu akurat EGI dla wersji A-Spec, czyli Ameryka Pln):
Jesli dobrze rozumiem, jest to jednopinowe lacze, koloru zielonego. Nalezy je zmostkowac z masa. Kody powinny byc wyswietlone przez kontrolke MIL (check engine). Masz taka kontrolke? ...Pytam sie, bo GE E/J-Spec nie posiadaja.
the right man in the wrong place...
Yo mad dog...
green connector to dobry trop, ale....gdzie FEN jest w aucie bez MIL?
4:0 dla znawców
hihihihihi
green connector to dobry trop, ale....gdzie FEN jest w aucie bez MIL?
4:0 dla znawców
hihihihihi
Najprawdopodobniej w zlaczu, ktore jest na tej samej wiazce, obok opisanego "green connector". Prawdopodobnie jest to kostka 6 stykowa. Niestety nie mam schematu.
5:0, 4:0 bylo kilka godzin temu w HP.
5:0, 4:0 bylo kilka godzin temu w HP.
the right man in the wrong place...
Tutaj znalazlem odczyt kodow dla RX-7, ktora przynajmniej to zlacze ma identyczne:
http://www.teamfc3s.org/info/articles/e ... /main.html
Jesli opis jest dobry, to bedzie trzeba go umiescic na stronie, razem z poprawkami do opisu MECS, EEC-IV.
Ale kolega pytal tylko o ustawienie wolnych obrotow i moja odpowiedz jest wystarczajaca, bo uziemienie pojedynczego konektora przelaczy komputer w tryb serwisowy.
Tak wiec jest 4:1.
http://www.teamfc3s.org/info/articles/e ... /main.html
Jesli opis jest dobry, to bedzie trzeba go umiescic na stronie, razem z poprawkami do opisu MECS, EEC-IV.
Ale kolega pytal tylko o ustawienie wolnych obrotow i moja odpowiedz jest wystarczajaca, bo uziemienie pojedynczego konektora przelaczy komputer w tryb serwisowy.
Tak wiec jest 4:1.
the right man in the wrong place...
WITAM
Znalazlem pojedyncza kostke zielona.Wyglada ta tak jak na rysunku kolegi.
Jest tam jeszcze kostka zolta i zielona {6 pin} chyba testowa
Wiec z tego calego wywodu na temat kosteczek mam rozumiec tyle ze:
Polaczyc ta kostke {zielona pojedyncza} z masa i komp sie przelaczy wtryb serwisowy?
Nastepnie ustawic obroty i tyle?
TAK czy NIE
PS: Kiedy dokonac zwarcia {kostki z masa}? Przed czy po uruchomieniu silnika?
POZDRO
Znalazlem pojedyncza kostke zielona.Wyglada ta tak jak na rysunku kolegi.
Jest tam jeszcze kostka zolta i zielona {6 pin} chyba testowa
Wiec z tego calego wywodu na temat kosteczek mam rozumiec tyle ze:
Polaczyc ta kostke {zielona pojedyncza} z masa i komp sie przelaczy wtryb serwisowy?
Nastepnie ustawic obroty i tyle?
TAK czy NIE
PS: Kiedy dokonac zwarcia {kostki z masa}? Przed czy po uruchomieniu silnika?
POZDRO
- Od: 27 sty 2005, 20:33
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 2.0i 91' "GD"
Zgodnie z moja watpilwa wiedza, najpierw zwierasz pojedynczy zielony styk do masy, potem uruchomiasz silnik i ustawiasz obroty.
Byc moze moment zmostkowania jest dowolny, ale na pewno chodzi o pojedynczy styk.
Silnik musi byc rozgrzany, wszystkie opcjonalne odbiorniki pradu i mocy wylaczone, oraz poprawnie ustawione wyprzedzenie zaplonu (co robi sie rowniez w trybie serwisowym).
Byc moze moment zmostkowania jest dowolny, ale na pewno chodzi o pojedynczy styk.
Silnik musi byc rozgrzany, wszystkie opcjonalne odbiorniki pradu i mocy wylaczone, oraz poprawnie ustawione wyprzedzenie zaplonu (co robi sie rowniez w trybie serwisowym).
the right man in the wrong place...
Chodzi o czas zaplonu w stosunku do polozenia 1. tloka w gornym polozeniu. Nie wiem jakie czasy sa dopuszczalne dla twojego silnika, wiec nie bede kolejnych bzdur pisal. Ogolnie synchronizujesz lampe stroboskopowa z zaplonem w cylindrze i oswiecasz noniusz naniesiony przy kole pasowym, na wale. Przekrecajac aparat zaplonowy zmieniasz czas zaplonu. Uf.
Jesli nie masz klopotow ze spalinami, moca silnika, spalaniem stukowym, przegrzewaniem, to pewnie zaplon masz dobrze ustawiony, zreszta bez lampy nic nie zrobisz... Dlatego mozesz pominac ten warunek, dalem go dla kompletnosci informacji.
Pozdrawiam.
Jesli nie masz klopotow ze spalinami, moca silnika, spalaniem stukowym, przegrzewaniem, to pewnie zaplon masz dobrze ustawiony, zreszta bez lampy nic nie zrobisz... Dlatego mozesz pominac ten warunek, dalem go dla kompletnosci informacji.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Nie kombinuj. Kolejnego punktu nie bedzie.
Lepiej powiedz, czy ta instrukcja odczytywania kodow bez testera jest dobra.
Powtarzam link: http://www.teamfc3s.org/info/articles/e ... /main.html
Lepiej powiedz, czy ta instrukcja odczytywania kodow bez testera jest dobra.
Powtarzam link: http://www.teamfc3s.org/info/articles/e ... /main.html
the right man in the wrong place...
Nie jestem pewien, ale w GF jest chyba OBD II , więc ten opis wg którego chcesz to zrobić jest "niewłaściwy".
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6