Ciężko kręci po długim postoju. 626 GE

Postprzez tomek11 » 3 mar 2005, 23:57

mam pytanko czy ma ktos z was jakies schematy pompy wtryskowej?jakies informacje o czujnikach ktore sa w niej w ogole cokolwiek najlepiej schematy ...bede bardzo wdzieczny ...i z gory wielkie dzieki
mazda najlepszy przyjaciel czlowieka
Początkujący
 
Od: 5 lut 2005, 23:52
Posty: 10
Skąd: szczawno zdrój
Auto: mazda 626 2.0 comprex 93r

Postprzez Jaksa » 4 mar 2005, 00:09

Co się stało?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez tomek11 » 4 mar 2005, 00:36

nawalia chyba odpala strasznie zle auto 5min ciaglego chechłania -rozrusznik mi sie rozleci niebawem:( wszystko inne sprawdzone
mazda najlepszy przyjaciel czlowieka
Początkujący
 
Od: 5 lut 2005, 23:52
Posty: 10
Skąd: szczawno zdrój
Auto: mazda 626 2.0 comprex 93r

Postprzez tomekrvf » 4 mar 2005, 10:48

Wszystko czyli – swiece grzeja, uklad sie nie zapowietrza itd? Co znaczy wszystko?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tomek11 » 4 mar 2005, 16:50

dokladnie -wtryski dobre ,swiece nowe ,uklad sie nie zapowietrza ----dziwne ale prawdziwe....jestem zrospaczony,mechanik rozkada ręce
mazda najlepszy przyjaciel czlowieka
Początkujący
 
Od: 5 lut 2005, 23:52
Posty: 10
Skąd: szczawno zdrój
Auto: mazda 626 2.0 comprex 93r

Postprzez JACU626 » 4 mar 2005, 17:04

Kiepski mechanik jak sobie nie radzi, stawiam na:
– zapowietrzaie samej pompy
– jak ktoś nia kręcił (znaczy pompą) to kąt ustawienia zapłonu
– czy nie stało sie to po wymianie rozrządu??

pytania dodatkowe
– czy tak jest za kazdym razem na ciepłym czy tylko na zimnym silniku?
– czy pali tak po postoju kilku godzinnym – nocnym
– czy sterownik włącza świece – czy jest na nich napięcie

nio to odpowiadaj :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez Jaksa » 4 mar 2005, 19:03

tomekrvf napisał(a):swiece grzeja
Czy są odpowiednie do RF-CX ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez tomek11 » 4 mar 2005, 20:32

rozrzad byl ustawiany ,przekaznik dziala ,swiece dobre ,pompa mhh? moze sie zapowietrza ale jak to sprawdzic i naprawic? po nocnym postoju dzieją sie te cuda jak jest ciepla odpala odrazu,
mazda najlepszy przyjaciel czlowieka
Początkujący
 
Od: 5 lut 2005, 23:52
Posty: 10
Skąd: szczawno zdrój
Auto: mazda 626 2.0 comprex 93r

Postprzez JACU626 » 4 mar 2005, 22:12

Hm ja tak z renówko robiłem jak glupiała i nie wiedziałem co

Zakładałem przezroczysty przewód na nadmiar przy pompie i ciądgolem paliwo pompując jednocześnie pompką ręczną. Jak leciało samo paliwo odpalała od razu, nie jest jakiś profesjonalny system diagnostyli ale po wytarciu wszystkiego do sucha i dmuchaniu w narmiar pokasała sie odrobina paliwa przy złączeniu przewodow. Nigdy tam paliwa nie było ale była dziurka i z jej pomoca paliwo cofalo sie do zbiornika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez newbie » 4 mar 2005, 22:24

tomek11 napisał(a):nawalia chyba odpala strasznie zle auto 5min ciaglego chechłania -rozrusznik mi sie rozleci niebawem:( wszystko inne sprawdzone


sprawdź czy podczas tego "chechłania" spaliny nie wydostają sie do obudowy filtra

załóż sobie też na próbę zawór zwrotny na zasilaniu pompy wtryskowej
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez Długi » 4 mar 2005, 22:30

newbie napisał(a):sprawdź czy podczas tego "chechłania" spaliny nie wydostają sie do obudowy filtra


Nie strasz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez tomek11 » 5 mar 2005, 01:18

gdy zdejme pokrywe filtra idzie dymek przy chechlaniu dosyc ciemny---co to znaczy?
mazda najlepszy przyjaciel czlowieka
Początkujący
 
Od: 5 lut 2005, 23:52
Posty: 10
Skąd: szczawno zdrój
Auto: mazda 626 2.0 comprex 93r

Postprzez newbie » 5 mar 2005, 07:59

tomek11 napisał(a):gdy zdejme pokrywe filtra idzie dymek przy chechlaniu dosyc ciemny---co to znaczy?


to znaczy, że "Aniu czas na comprex" albo na sprawdzenie zaworu startowego (to taki brązowy koleś niedalek obudowy filtra)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez tomek11 » 5 mar 2005, 11:20

comprex został wymontowany ,pominiety -dalej tak samo odpala -czyli jak mechanik wyjąl walek z tymi łozyskami ze srodka pozdejmowal pół comprexu to tez nic nie dało ---ciezko bardzo ciezko odpala ale pozniej jak odpali to smiga super....jestem chyba jedym z nielicznych na forum co ma tak ciezki problem i mimo waszych super rad ,problem wciaz jest :(
mazda najlepszy przyjaciel czlowieka
Początkujący
 
Od: 5 lut 2005, 23:52
Posty: 10
Skąd: szczawno zdrój
Auto: mazda 626 2.0 comprex 93r

Postprzez zdis » 5 mar 2005, 12:38

wybierz się do "pompiarza" napewno sprawdzi czy rano jest właściwe ciśnienie paliwa w pompie i na wtryskiwaczach-no i czy wogóle jest paliwo w pompie ,chyba ,że chcesz sie dalej "bawić" samodzielnie to zastosuj prymitywną, lecz skuteczną metodę jaką opisał JACU 626 ,ale czy warto tracić nerwy dla kilku złotych?,.Pompiarz szybko ustali przyczyne ,wyreguluje zaworki ,(zapewne są zastałe) -nie znam tej pompy ,ale jak sprawdzę to napiszę w którym miejscu jest ten nieszczęsny zaworek,chociaz samodzielne prawidłowe rozebranie go jest wielce kłopotliwe nie wspominając o regulacji ciśnienia/czasem oplaca się stracic te pięć dyszek i się cieszyć :)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2005, 16:49
Posty: 46
Skąd: Zd.Wola
Auto: 626 2.5V6 1992 B+G

Postprzez Jaksa » 5 mar 2005, 13:26

Czy ktos sprawdzał zawory? Jak będa podparte tez będzie taki efekt.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zdis » 5 mar 2005, 14:15

no bo ciśnienia w cylindrach na zimnym silniku były sprawdzone i było ok. ??
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2005, 16:49
Posty: 46
Skąd: Zd.Wola
Auto: 626 2.5V6 1992 B+G

Postprzez Jaksa » 5 mar 2005, 14:24

No to mozemy sobie długo jeszcze analizowac.... :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zdis » 5 mar 2005, 14:33

:] :]
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2005, 16:49
Posty: 46
Skąd: Zd.Wola
Auto: 626 2.5V6 1992 B+G

Postprzez ROBIN01 » 5 mar 2005, 22:28

Witam wszystkich comprexowiczów.
Mam podobny problem ze swoim comprexem (94). Moja mazda w lecie odpala super, natomiast w zimie po nocy przy mrozie poniżej ok -5 muszę czasem kręcić z 10minut. Jak zapali to pali o pierwszego kopa przez cały dzień.
Ostatnio zauważyłem,że pomimo dobrego akumulatora słabo kręci rozrusznik. Podejrzewam, że być może ktoś wpakował do niej rozrusznik od benzyny.Muszę to jeszcze sprawdzić.
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2004, 21:53
Posty: 14
Skąd: Olkusz
Auto: 626 2.0comprex 96

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6