Wyrzucanie oleju przez rurkę wskażnika poziomu oleju
Jak w temacie duuuży prysznic olejowy z rurki bagnetu (przy pracującym silniku), duże zużycie oleju, oraz dymienie wlewem oleju.
Rozruch oraz moc silnika w normie – MPV 2.0 turbo 2003r.
Rozruch oraz moc silnika w normie – MPV 2.0 turbo 2003r.
Ostatnio edytowano 9 sty 2010, 13:22 przez shellby, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 maja 2009, 18:50
- Posty: 13
- Skąd: Sligo
- Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 2003
oby to tylko podkladki byly...
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
shellby napisał(a):A te podkładki to jaki wpływ mają na dym i zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej?
no!
i jeszce na to, kiedy wal korbowy sie zatrze przez zaklejone sitko (zwanym tu smokiem) na pompie oleju..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No nadal nie widzę związku podkładek wtryskiwaczy do ciśnienia oleju i nadmiernej konsumpcji smarowidła.
Przypominam silnik pracuje prawidłowo jeżeli chodzi o osiągi, nadmierne kopcenie z rury wydechowej w normie – tylko jak dostanie po obrotach tych górnych.
Przypominam silnik pracuje prawidłowo jeżeli chodzi o osiągi, nadmierne kopcenie z rury wydechowej w normie – tylko jak dostanie po obrotach tych górnych.
- Od: 5 maja 2009, 18:50
- Posty: 13
- Skąd: Sligo
- Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 2003
wyobraź sobie ze część "pary" z cylindrów zamiast w wydech trafia pod pokrywę zaworów
w związku ze korek oleju jest pewno wkręcany co wszystko idzie w dół silnika i wali przez bagnet
ja tak to widzę
a inni ?
w związku ze korek oleju jest pewno wkręcany co wszystko idzie w dół silnika i wali przez bagnet
ja tak to widzę
a inni ?
Mnie to bardziej wygląda na zamarznietą, lub zatkaną odmę. Miałem już w zyciu doczynienia z kilkoma takimi przypadkami. Zamarznięta maź w odmie sprawia ze ciśnienie ucieka jedyną mozliwą drogą, przez rurkę bagnetu. W skrajnym przypadku zamarznięta odma moż edoprowadzić do uszkodzenia silnika. Sprawdź węże odmy. Ponizej kilka wątków na ten temat
http://www.vw_golf_3.republika.pl/nowa_strona_6.htm
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=208512
http://forum.tempra.org/topics46/benzyn ... t17201.htm
http://forum.oldtimery.com/viewtopic.php?f=9&t=1141
http://www.vw_golf_3.republika.pl/nowa_strona_6.htm
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=208512
http://forum.tempra.org/topics46/benzyn ... t17201.htm
http://forum.oldtimery.com/viewtopic.php?f=9&t=1141
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
i "vqsoft" i daniel2505"
maja racje,absolutnie!
choc mniej jest prawdopodobne zapchanie odmy (wg mnie!)...
swiadczylo by to, o kiepskiej obsludze silnika (serwisowanie!)...
1.-odme mozna latwo sprawdzic,
2.a wymiana podkladek jest generalnie zalecana
i niezbyt przy tym kosztowna..!
polecam!
pozdr.
E
maja racje,absolutnie!
choc mniej jest prawdopodobne zapchanie odmy (wg mnie!)...
swiadczylo by to, o kiepskiej obsludze silnika (serwisowanie!)...
1.-odme mozna latwo sprawdzic,
2.a wymiana podkladek jest generalnie zalecana
i niezbyt przy tym kosztowna..!
polecam!
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Tak, tak z tymi podkładkami jest racja.
Trochę poczytałem, i niestety konstrukcja umiejscowienia wtryskiwaczy i ich rozszczelnienie może powodować przedmuchy do komory korbowej.
Jak dobrze rozumiem – odkręcenie korka w pokrywie zaworów i w tym momencie brak prysznica z rurki pomiarowej poziomu oleju będzie potwierdzał wypalenie podkładek uszczelniających.
jeśli nie będzie różnicy to przedmuchy będą pochodziły z pierścieni tłokowych?
A jeszcze takie pytanko? Dysponuje na te chwilę takim oto numerem silnika RF794328 czy to DiTD czy CiTD?
Trochę poczytałem, i niestety konstrukcja umiejscowienia wtryskiwaczy i ich rozszczelnienie może powodować przedmuchy do komory korbowej.
Jak dobrze rozumiem – odkręcenie korka w pokrywie zaworów i w tym momencie brak prysznica z rurki pomiarowej poziomu oleju będzie potwierdzał wypalenie podkładek uszczelniających.
jeśli nie będzie różnicy to przedmuchy będą pochodziły z pierścieni tłokowych?
A jeszcze takie pytanko? Dysponuje na te chwilę takim oto numerem silnika RF794328 czy to DiTD czy CiTD?
- Od: 5 maja 2009, 18:50
- Posty: 13
- Skąd: Sligo
- Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 2003
shellby napisał(a):1. jeśli nie będzie różnicy to przedmuchy będą pochodziły z pierścieni tłokowych?
2.? Dysponuje na te chwilę takim oto numerem silnika RF794328 czy to DiTD czy CiTD?
1. tak, lub popekany moze byc tlok-i
2. citd
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
nie zapomnij o smoku w misce olejowej bo on jest ostatnim ogniwem w tym procesie sorry przedostatnim – ostatnim jest zatarty silnik wlasnie przez niego
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie
M6 09 2.0 143 KM DPF
M6 09 2.0 143 KM DPF
- Od: 9 lis 2009, 12:39
- Posty: 48
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM
Dobrze prawicie koledzy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wstépny test wykonany, po odkréceniu korka wlewu oleju (na chodzie) juz nie dymi tylko wali konkretnie kompresja az rozszczelnilo jakás uszczelke, cala komora silnikowa zaolejona.
Czyli gdzies musialo ujsc cisnienie znalazlo sobie inna drogé, bo juz z rurki bagnetu przestalo ciskac olejem.
W piatek rozbieram góré silnika, oczywiscie dól (smoka tez bedé czyscic).
Pytanko moje brzmi czy to podkladki pod wtryski czy cos peklo?
Czy radzicie zrzucac glowicé, a i jak z zaworami w silniku CiTD?
Czy ewentualnie w tym modelu da sie wymienic uszczelniacze na zaworach bez sciágania glowicy?
Przepraszam brak mi polskiej czcionki.
Czyli gdzies musialo ujsc cisnienie znalazlo sobie inna drogé, bo juz z rurki bagnetu przestalo ciskac olejem.
W piatek rozbieram góré silnika, oczywiscie dól (smoka tez bedé czyscic).
Pytanko moje brzmi czy to podkladki pod wtryski czy cos peklo?
Czy radzicie zrzucac glowicé, a i jak z zaworami w silniku CiTD?
Czy ewentualnie w tym modelu da sie wymienic uszczelniacze na zaworach bez sciágania glowicy?
Przepraszam brak mi polskiej czcionki.
- Od: 5 maja 2009, 18:50
- Posty: 13
- Skąd: Sligo
- Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 2003
shellby napisał(a):....
1. czy to podkladki pod wtryski czy.....?
2.Czy radzicie zrzucac glowicé.....?
3.Czy ewentualnie w tym modelu da sie wymienic uszczelniacze na zaworach bez sciágania glowicy?.....
1.raczej one!
2.raczej nie!
3.tak
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A po co ? Kolego , jak masz przedmuchy z pod korka wlewu oleju wymieniaj te uszczelki pod wtryskami , generalnie to jedyna przyczyna przedmuchów .shellby napisał(a):Czy ewentualnie w tym modelu da sie wymienic uszczelniacze na zaworach
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości