SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3

Postprzez Quaki » 23 maja 2008, 01:33

xXx ma racje jesli komputer niechce nie moze ect. sterowac Vrisem nalezy podpiac v-ris box z tym ze twoj powinien to roboic jesli nie robi nadal masz cos nie tak z komputerem albo masz uwalone v-risy (sa to elektrozawory wiec mozna je w dosc prosty sposob sprawdzic)
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez K8 » 23 maja 2008, 03:41

Quaki napisał(a):z tym ze twoj powinien to roboic jesli nie robi nadal masz cos nie tak z komputerem albo masz uwalone v-risy

virsy działaja na kosci ogrinalnej od ecu k819 i na kosci kl31
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez Quaki » 23 maja 2008, 12:28

no to w czym problem o ile zrozumielem masz silnik klze czyli taki jaki wymaga wlasnie wsadu kl31
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez K8 » 23 maja 2008, 20:21

mam kl nie klze
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez brii » 30 maja 2008, 12:57

K8 – i jak tam?
Co do VRISów – na kompie od K8 powinny działać. Przy kompach od KL problem leżał w sprzęcie a nie w sofcie :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez K8 » 10 cze 2008, 07:54

brii napisał(a):Przy kompach od KL problem leżał w sprzęcie a nie w sofcie

Oj chyba sie mylisz niestety
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez Boris86 » 10 cze 2008, 09:24

K8 napisał(a):Oj chyba sie mylisz niestety

nie myli sie... dlatego właśnie rozwiązaniem problemu w KL może być Vris Box.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez K8 » 11 cze 2008, 20:00

Boris86 napisał(a):nie myli sie... dlatego właśnie rozwiązaniem problemu w KL może być Vris Box.

To ciekawe bardzo ciekawe . Pracujac nad tematem ECU zastosowałem niemal wszytkie mozliwe setup-y i Nie zaprzeczalnie Wkładajac kość Epromu z wsadem od ECU k819 do ECU z rodziny KL nie ma problemu z poprawną pracą VIRSów . Natomias stosujac wsad epromu od ECU z rodziny KL i adoptujac go w ECU K819b praca VIRSów zazwyczaj nie jest poprawna . Wiec puki co zdania nie zmienię .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez atis » 27 kwi 2009, 16:46

Mam takie pytanko :)
Jest ktoś chętny podejmie sie SWAP-u w mx3 na KL ?
Ja niestety niemam zielonego pojecia o mechanice..:(
Decyduje sie na taki krok poniewaz niemoge znalesc zadnej ciekawej mazdy v6 :/
A jak juz szaleć to szaleć...na KL-ZE mnie raczej niebedzie stac ;]
Mx3 V6 WITH 19 INCH WHEELS :)
Moja ukochana :D
http://www.youtube.com/watch?v=6yyQo_R3wX0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2009, 20:33
Posty: 189
Skąd: Wrocław
Auto: Mx3 V6 WITH 19 INCH WHEELS
323 1,7D
Corsa 1,4L
Mazda MX3 V6
Nubira 2,0 LPG
Volvo V70 2,4 T AWD

Postprzez Adaś » 27 kwi 2009, 17:54

atis napisał(a):Jest ktoś chętny podejmie sie SWAP-u w mx3 na KL ?

Określ może jeszcze jaki silnik w tej mx3 siedzi. Bo od tego zależy czy będzie rzeźba, czy plug&play.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez atis » 27 kwi 2009, 18:34

Adaś napisał(a):
atis napisał(a):Jest ktoś chętny podejmie sie SWAP-u w mx3 na KL ?

Określ może jeszcze jaki silnik w tej mx3 siedzi. Bo od tego zależy czy będzie rzeźba, czy plug&play.


Najlepiej by było jakies v6 z zajechanym silnikiem...ale rozwazam tez 1,6

Znalazłem takie "cudo" :D
Auto: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8406630

Potencjalny dawca:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8200280
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8436131 (moze być automat ?)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8400489
http://cgi.ebay.pl/_W0QQitemZ280337200428 ( jak wyglada sprawa z anglikami ? )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2009, 20:33
Posty: 189
Skąd: Wrocław
Auto: Mx3 V6 WITH 19 INCH WHEELS
323 1,7D
Corsa 1,4L
Mazda MX3 V6
Nubira 2,0 LPG
Volvo V70 2,4 T AWD

Postprzez xXx » 27 kwi 2009, 20:26

Atis, jezeli jestes zainteresowany mogę zrobić SWAP-a w MX-3. Czas wykonania na luzie przy wczesniej zgromadzonych czesciach to 3 dni, sprawe ECU zalatwiam tez.

Biorca organów stoi u mnie pod domem, dlatego temat mogę załatwić kompleksowo...



P.S.


K8, jak tam moje epromy, które wysłałem Ci dawno temu, te które nie działały i miałeś mi je odesłać ?? Nie miałem tych epromów za darmo, zapomnialem o całej sprawie, na szczescie dzieki odkopaniu tematu przypomnialem sobie...


Czekam na kosci, ktore dawno powinny byc u mnie, te ktore rzekomo wyslales, ewentualnie zwrot kosztow ktore ponioslem...

Jezeli tak sie nie stanie, zwroce sie z prosba do wladz klubu o pomoc w zalatwieniu sprawy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez atis » 27 kwi 2009, 20:55

xXx napisał(a):Atis, jezeli jestes zainteresowany mogę zrobić SWAP-a w MX-3. Czas wykonania na luzie przy wczesniej zgromadzonych czesciach to 3 dni, sprawe ECU zalatwiam tez.

Biorca organów stoi u mnie pod domem, dlatego temat mogę załatwić kompleksowo...


Noo PRZYJACIELU ;D ja już odezwałem się do Ciebie na gg w celu dogadania sie co do ceny i terminu :)
Mx3 V6 WITH 19 INCH WHEELS :)
Moja ukochana :D
http://www.youtube.com/watch?v=6yyQo_R3wX0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2009, 20:33
Posty: 189
Skąd: Wrocław
Auto: Mx3 V6 WITH 19 INCH WHEELS
323 1,7D
Corsa 1,4L
Mazda MX3 V6
Nubira 2,0 LPG
Volvo V70 2,4 T AWD

Postprzez karolradkow » 6 maja 2009, 17:49

xXx a to jaki masz silniczek??chetnie bym zrobil swapa na 2.5 tylko porzebuje dawce i dobrego doktora
mazda szybciej stoi niż inne auta jeżdżą:):)

http://karolradkow.mybrute.com

ktoś walczy:):)
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2009, 21:49
Posty: 277
Skąd: Radków Monachium
Auto: mazda mx-3 v 6:)byla
jest honda civic 1.6 vti

Postprzez Siw-y » 6 maja 2009, 18:14

karolradkow napisał(a):i dobrego doktora

Proszę :P <lol>
Obrazek




xXx, a ile By Ci zajął SWAP w MX-6 i jak z kosztami? :D
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Adaś » 6 maja 2009, 18:18

Siw-y napisał(a):xXx, a ile By Ci zajął SWAP w MX-6 i jak z kosztami?

na ZE?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Siw-y » 6 maja 2009, 18:22

Adaś napisał(a):na ZE?

<ok>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez xXx » 7 maja 2009, 21:59

Siwy, jezeli posiadasz takowy silnik to kwestia dogadania, czas dwa dni robocze...

Karolradkow, tak samo wszystko kwestia tego czego oczekujemy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Siw-y » 8 maja 2009, 00:25

xXx napisał(a):jezeli posiadasz takowy silnik to kwestia dogadania, czas dwa dni robocze...

Jakbym miał silnik to bym se sam przełożył ;)

Tak ogólnie chciałem się o koszta silnika wypytać, za ile można w miarę zdrowy egzemplarz wyrwać
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez xXx » 8 maja 2009, 10:46

Zdrowe KL-ZE to 4500 PLN...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje