SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3
Tego jest bardzo duzo w sieci szukaj ecu remap itp
Co do tego czy jest mozlwiwosc zmiany map w czasi rzeczywistym? Tak jest taka mozlwiosci ja mam specjalne urzadzenie i oprogramowanie do tego zeby zmieniac mapy w czasie rzeczywistym z laptopem podpietym do ECU jednoczesnie robiac logi z sondy szerokopasmowej to wlasnie jest remap ecu nastepnie taki zrobiony program zgrywa sie na kosc pamieci i wsadza w podstawke
Jako ze ja akurat robie cos takiego w swoim aucie (dwa programy na jednej kosci przelaczane z przelacznika ktory bedzie sterowal tez MBC ) jak tylko skoncze zrobie zdjecia i pokaze jak to wyglada w silniku F2T(ford probe GT i mazda GT). Jako ze beda dwa programy to jeden bedzie seryjny z seryjnym doladowanie (0.4-0,7 bara w piku) a drugi bedzie bedzie mocno dolany dla doladowania 1-1.1 bara przy takim doladoaniau autko juz dosc duzo pali wiec dlatego jest seryjny program zeby przy normnalnej jezdzie wykorzystywac serie
brii ja wsyalelm K8 eprom z programem z KL31 ale ejsli ten komp nie odpala na zadnym sofcie(w tym na orginalnym ) to raczej jest uszkodzony albo podstawka jest gdzies zle wlutowana
Pozdrawiam
Co do tego czy jest mozlwiwosc zmiany map w czasi rzeczywistym? Tak jest taka mozlwiosci ja mam specjalne urzadzenie i oprogramowanie do tego zeby zmieniac mapy w czasie rzeczywistym z laptopem podpietym do ECU jednoczesnie robiac logi z sondy szerokopasmowej to wlasnie jest remap ecu nastepnie taki zrobiony program zgrywa sie na kosc pamieci i wsadza w podstawke
Jako ze ja akurat robie cos takiego w swoim aucie (dwa programy na jednej kosci przelaczane z przelacznika ktory bedzie sterowal tez MBC ) jak tylko skoncze zrobie zdjecia i pokaze jak to wyglada w silniku F2T(ford probe GT i mazda GT). Jako ze beda dwa programy to jeden bedzie seryjny z seryjnym doladowanie (0.4-0,7 bara w piku) a drugi bedzie bedzie mocno dolany dla doladowania 1-1.1 bara przy takim doladoaniau autko juz dosc duzo pali wiec dlatego jest seryjny program zeby przy normnalnej jezdzie wykorzystywac serie
brii ja wsyalelm K8 eprom z programem z KL31 ale ejsli ten komp nie odpala na zadnym sofcie(w tym na orginalnym ) to raczej jest uszkodzony albo podstawka jest gdzies zle wlutowana
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Quaki napisał(a):ejsli ten komp nie odpala na zadnym sofcie(w tym na orginalnym ) to raczej jest uszkodzony
Własinie dzwonił do mnie koleś który robi mi ro ECU (K819) znalazł jakieś zwarcie na zasilaniu i uszkodzony jeden układ . może jutro bedzie już ok .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
brii napisał(a):Coś mi się wydaje, że KL05 jednak trochę się różni od K819, raczej ROMy nie będą zgodne... Próbowałeś wrzucić ROM od ZE do K819B?
ale ja chce włozyć kilka kości do ECU k819 i zobaczyć króra jest najodpowiedzniejsza . sprawdzimy afr sprawdzimy na hamowni i wtedy wybierzemy optymalne rozwiazanie
brii napisał(a):I wszystko jasne
Dokładnie , Dzisiaj rozmawiałem z tym kolesiem i spalony jest 1 układ bedzie chciał go przeszczepić z ECU KL05 dzisiaj wieczorem bede wiedział coś wiecej to dam znac . Mam nadzieje odpalic jutro moja madzulke
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
K8 napisał(a):ale ja chce włozyć kilka kości do ECU k819 i zobaczyć króra jest najodpowiedzniejsza . sprawdzimy afr sprawdzimy na hamowni i wtedy wybierzemy optymalne rozwiazanie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Uffff kamien z serca ECU zrobione co wiecej Facet zajarał sie tematem i zaczoł działac ma przygotować kilka projektów (modów) które mam nadzieje nam wszytkim ułatwią życie .. C.D.N ....
Ostatnio edytowano 17 maja 2008, 16:36 przez K8, łącznie edytowano 1 raz
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
A co konkretnie masz na mysli co do modow bo pamietaj ze zmiana samej elektroniki niewiele da jesli nie bedzie tego obslugiwal program a napisanie nowego programu (lub zmiana istaniejacego) to juz nie o samo co zmiana map paliwa czy tez map zaplonu czy na przyklad przesuniecie odcinki co samo w sobie nie ejst jakos specjalnie trudne nato miast nadpiasnie programu tak zeby akceptowal nowe urzadzenia lub robil cos nowego to juz jest duzo pracy
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Drodzy koledzy jesli byście mogli uścisić jeden temat mianowicie jakie mody zastosowaliście w ECU k819 po zmianie EPROMu na EPROM z rodziny KL(xx) by sprawny był system virs
2 interesujące mnie zagadnienie w jaki sposób można zaadoptować kość KL01C pod ECU – OBD I jak wydaje sie ona być stosowana pod OBD II u mnie nawet nie odpala włacza sie wentylator i koniec
następnie zastanawiające/wątpliwe wydaje się zasadne stosowanie VIRboxa w ECU KL(xx) gdyż cała teoria mówiąca o technicznej wadzie płytki w moim przypadku nie ma uzasadnienia .
2 interesujące mnie zagadnienie w jaki sposób można zaadoptować kość KL01C pod ECU – OBD I jak wydaje sie ona być stosowana pod OBD II u mnie nawet nie odpala włacza sie wentylator i koniec
następnie zastanawiające/wątpliwe wydaje się zasadne stosowanie VIRboxa w ECU KL(xx) gdyż cała teoria mówiąca o technicznej wadzie płytki w moim przypadku nie ma uzasadnienia .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
K8 – na 100% masz właściwe K819? W moim przypadku po trafieniu właściwego wystarczyło wylutować stary ROM i wstawić podstawkę do której wstawiłem ROM z ZE
Jeszcze taka drobna sprawa – który aparat zapłonowy masz?
Jeszcze taka drobna sprawa – który aparat zapłonowy masz?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):K8 – na 100% masz właściwe K819?
Ok to jaki jest odpowiedni K819 bo ja już nie wiem .
brii napisał(a):Jeszcze taka drobna sprawa – który aparat zapłonowy masz?
KL01
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Jedno bardzo proste pytanie co zrobić by po modzie ECU K819 działały poprawnie virsy nic wiecej nie chce wiedzieć .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
moze i glupie, ale czy vrisy sa sterowane komputerem?? A nie podcisnieniami? Tak mi sie zdaje. Wiec raczej ecu nie ma wplywu na nie za bardzo... (tak wnioskuje po tym ze do nich dochodza tylko wezyki a nie zadne kable)
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 napisał(a):moze i glupie, ale czy vrisy sa sterowane komputerem?? A nie podcisnieniami? Tak mi sie zdaje. Wiec raczej ecu nie ma wplywu na nie za bardzo... (tak wnioskuje po tym ze do nich dochodza tylko wezyki a nie zadne kable)
niestety nie
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
K8 napisał(a):Jedno bardzo proste pytanie co zrobić by po modzie ECU K819 działały poprawnie virsy nic wiecej nie chce wiedzieć .
VRISy sterowane są na 100% przez komputer.
Na ECU K819 działają poprawnie
K819-18-881B – to właściwy ECU, ale dla KL-ZE, nie wiem czy napewno będzie działał z softem od KL...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Będzie działał z każdym softem...
Darek, proszę Cię zastanów się co piszesz, sprawdź, podnieś maskę, bo niby jak ma podciśnienie otwierać przy konkretnych obrotach przepustnice
Przecież to na chłopski rozum da się pomyśleć, że powietrze to tylko siła, która jest tamowana przez solenoid otwierający się przy konkretnych obrotach...
Darek, proszę Cię zastanów się co piszesz, sprawdź, podnieś maskę, bo niby jak ma podciśnienie otwierać przy konkretnych obrotach przepustnice
Przecież to na chłopski rozum da się pomyśleć, że powietrze to tylko siła, która jest tamowana przez solenoid otwierający się przy konkretnych obrotach...
hmm kurcze, moze faktycznie troche przywalilem
A u mnie vrisy sa podlaczone, sam je sklejalem bo sie polamaly te glupie rurki na nich. I dzialaja raczej dobrze, a przynajmniej je czuc Czasami tylko spada wezyk z jednego bo niestety sa w pechowym miejscu umieszczone i dotykaja maski.
A u mnie vrisy sa podlaczone, sam je sklejalem bo sie polamaly te glupie rurki na nich. I dzialaja raczej dobrze, a przynajmniej je czuc Czasami tylko spada wezyk z jednego bo niestety sa w pechowym miejscu umieszczone i dotykaja maski.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
czyli rozumie że nie pomożecie co do tych virsów Dzisiaj sprawdzałem kosci od xXx i jestem załamany Paryk odezwij sie jakoś szybko PLISS
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
K8, oczywiście że pomogę, sprawa jest prosta, jeżeli nie będą działały jak trzeba, należy zaopatrzyć się w zewnętrzny kontroler V-ris, jakiś czas temu sprzedawał to mbmaster(promyczek001 obecnie)...
Wiadomość masz na PW...
Wiadomość masz na PW...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje