SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3
Quaki Jestem zainteresowany prosił bym o kontakt na pw oczekuje też jakis info od xXx
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
K8 napisał(a):jednak mam patent i jak cos zdradze rąbka tajemnicy oczko
poprosił bym...
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 na gy gy zapraszam
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Witam wszystkich . mimo iż temat przygasł a prace nad samym procesem "Tunigu" mojego mx3 nadal trwaja przyszedł czas na podsumowanie samego procesu swapa . Najważniejsze dla mnie jest to by podzękować wszystkim tym którzy tak bardzo pomogli mi i mojemu głównemu inżynierowi czyli tacie nick Bogdan w przebrnięciu przez ten nawet pozornie nie łatwy proces . Wiec co następuje bardzo dziękuje kolegą Quaki za wiele chwil poswieconych chwil na gy gy i próbe dopracowania projektu
koledze brii za wiele jakże cennych wynikających z doświadczenia w temacie wskazówek
koledze xXx bez którego nie ma mowy by się udało on to własinie pomaga mi zamknąć ostatecznie ten etap pracy nad swapem i w tym momencie chciałem złozyc mu wielkie wyrazy szacunku dzięki Patryk .
Luki1010 Szczere dzieki za szybki konkretny serwsi telefoniczny wiele to pomogło
Wielkie dzieki kochanie dla ciebie Luna dzielnie znosiła to że w nocy zamiast lezec przy tobie walczyłem z tematem w garażu , za wsparcie i WYROZUMIAŁOŚĆ
dzięki janusz626 za duchowe wsparcie i jakże wielkie umiejetnosci w poprawianiu mi humoru łobuzie
dzięki tobie Darku dcc69 za chęci wpojenia mi wiary w siebie i podtrzymywanie na duchu choćby słowami podziwu świadomości o tym iż wiesz ile mnie to kosztuje główkowania i stresu bardzo pomogła .
ale szczegulene dzięki nalezą sie mojemu Tacie on jako Szef wszelkich prac dzielnie znosił moje "załamki" wynikające z chwilowych nie powodzeni , podejmował rękawice aż do momentu usunięcia wszystkich usterek , napotkanych trudności wszytko po to by mi pomudz dzięki Tato bez ciebie tak jak teraz taki i wiele razy nie dał bym rady . sorka za taki wywód na koniec pewnie przez wielu uważanego za i tak nudny wątek ale chciałbym wyrazic moje uznanie w stosunku do wszystkich zagażownaych bezposrednio jak i też "wirtualnie" w spełnianie badz co badz mojego mżenia . ale to nie koniec i na pewno nie będzie łatwo bo plany są dosyć szerokie ... ale na pewno jakoś dam rade . A jaka już zrealizuje swój plan dotyczący mojego mx-a który już dożywotnio znalazł wemnie swego właściciela , to mam Nadzieje znaleśc w was wsparcie przy pracy nad kolejnym obiekcie moich westchnień tzn RX-8 Jeszcze raz dzieki Pozdrawiam Rafał
koledze brii za wiele jakże cennych wynikających z doświadczenia w temacie wskazówek
koledze xXx bez którego nie ma mowy by się udało on to własinie pomaga mi zamknąć ostatecznie ten etap pracy nad swapem i w tym momencie chciałem złozyc mu wielkie wyrazy szacunku dzięki Patryk .
Luki1010 Szczere dzieki za szybki konkretny serwsi telefoniczny wiele to pomogło
Wielkie dzieki kochanie dla ciebie Luna dzielnie znosiła to że w nocy zamiast lezec przy tobie walczyłem z tematem w garażu , za wsparcie i WYROZUMIAŁOŚĆ
dzięki janusz626 za duchowe wsparcie i jakże wielkie umiejetnosci w poprawianiu mi humoru łobuzie
dzięki tobie Darku dcc69 za chęci wpojenia mi wiary w siebie i podtrzymywanie na duchu choćby słowami podziwu świadomości o tym iż wiesz ile mnie to kosztuje główkowania i stresu bardzo pomogła .
ale szczegulene dzięki nalezą sie mojemu Tacie on jako Szef wszelkich prac dzielnie znosił moje "załamki" wynikające z chwilowych nie powodzeni , podejmował rękawice aż do momentu usunięcia wszystkich usterek , napotkanych trudności wszytko po to by mi pomudz dzięki Tato bez ciebie tak jak teraz taki i wiele razy nie dał bym rady . sorka za taki wywód na koniec pewnie przez wielu uważanego za i tak nudny wątek ale chciałbym wyrazic moje uznanie w stosunku do wszystkich zagażownaych bezposrednio jak i też "wirtualnie" w spełnianie badz co badz mojego mżenia . ale to nie koniec i na pewno nie będzie łatwo bo plany są dosyć szerokie ... ale na pewno jakoś dam rade . A jaka już zrealizuje swój plan dotyczący mojego mx-a który już dożywotnio znalazł wemnie swego właściciela , to mam Nadzieje znaleśc w was wsparcie przy pracy nad kolejnym obiekcie moich westchnień tzn RX-8 Jeszcze raz dzieki Pozdrawiam Rafał
Ostatnio edytowano 3 maja 2008, 10:25 przez K8, łącznie edytowano 1 raz
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Czyli co, lata już jak trzeba ? Co wykombinowałeś z ecu?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Luki1010 przepraszam pominołem cie w swojej wypowiedzi . A nasza rozmowa wiele mi pomogła
zajmuje sie tym xXx tzn Patryk ma mi wysłac jakoś w nadchodzocym tyg 7 szt e'epromów z wsadami od KL ... No i trzeba bedzie wylutować w miejsce starej kości z ecu K819 podstawke i testowac te e'epromiki od Patryka ... tak mysilelismy wczoraj przy grilu że najrozsadniej to chyba skoczyć na chamownie i wtedy przetestować która kość najlepiej sie z gra z całością odrazu by sie sprawdziło czy nie zaubogi jest na sodzie szerokopasmowej . Bo na anaizatorze spalin wychodzi mi cały czas że jest ok ... Mam obecnie zamontowane dziewicze ECU K819 + PRZEPŁYWKA KL-02 i lata na tej konfiguracji najlepiej jak narazie
Luki1010 napisał(a):Czyli co, lata już jak trzeba ? Co wykombinowałeś z ecu?
zajmuje sie tym xXx tzn Patryk ma mi wysłac jakoś w nadchodzocym tyg 7 szt e'epromów z wsadami od KL ... No i trzeba bedzie wylutować w miejsce starej kości z ecu K819 podstawke i testowac te e'epromiki od Patryka ... tak mysilelismy wczoraj przy grilu że najrozsadniej to chyba skoczyć na chamownie i wtedy przetestować która kość najlepiej sie z gra z całością odrazu by sie sprawdziło czy nie zaubogi jest na sodzie szerokopasmowej . Bo na anaizatorze spalin wychodzi mi cały czas że jest ok ... Mam obecnie zamontowane dziewicze ECU K819 + PRZEPŁYWKA KL-02 i lata na tej konfiguracji najlepiej jak narazie
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
jesli chodzi o hamownie to najlepiej pojedz do hamowni w ktorej licza za godziny. Wiem ze tak liczy VTG w wawie. Mozliwe ze z innymi tez da sie tak dogadac, ale najczesciej wszyscy pisza 50zl za 1 hamowanie. A godzina w VTG kosztuje 200zl.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
no i tak by pasowałodarekk86 napisał(a):A godzina w VTG kosztuje 200zl.
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
A mnie nurtuje jeszcze jedno zagadnienie . A mianowicie zagadnienie egr-u , zastanawia mnie jaki wplyw na afr ma zasilepienie zaworu egr od strony mechanicznej . W dając sie w niuanse calego w/w procesu ominięcia egr-u to ma on bezpopisedni wpływ na zmianę (dokładnie zmniejszenie) ciśnienia w kol ssacym w jaki sposób interpretuje to ecu ? Nie sygnalizuje żadnego błędu . Mieszankę dobiera na podstawie wskazań z sond ale w jak sposób próbuj doprowadzić do ciśnienia nominalnego w kol ssacym ? I dlaczego nie wywala żadnego błędu ? Jak by do tego nie podchodzić ciśnienie w kol ssacym to bardzo ważna sprawa a zwłaszcza w całej rodzinę silników seri "k" . Tylko czemu ecu tego nie sygnalizuje nie widzi błędu ? Jak sobie z ta zmiana ciśnienia radzi ?
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
ECU nie widzi błędu, ponieważ tak jak napisałeś rozwiązane jest to w sposób mechaniczny(zaślepka). Automatycznie kiedy w spalinach jest zbyt dużo tlenków azotu, ECU otwiera zawór wpuszcza do silnika, poprzez nitkę przy piątym cylindrze spaliny, lub w przypadku kolektora który masz z tyłu. Wszystko dzieje się tak jak powinno się dziać, zawór działa, solenoidy zaworu również, podciśnienia sterujące oraz wentylujące również, jednak same spaliny nie dostają się do silnika.
Jeżdżę już trzecim samochodem w takim setupie, nie ma problemów, nie wywala błędu, wszystko jest OK...
Jeżdżę już trzecim samochodem w takim setupie, nie ma problemów, nie wywala błędu, wszystko jest OK...
Yyyyyyyy – takie pytanko przy okazji – nie podpiąłem tych podiśnień i w okolicach EGRu i filtra powietrza, które były przy K8, błędu nie wywala, wpływa to w jakiś sposób na osiągi?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
xXx zgadzam sie najlepiej sprawdzac afr na ulicy ale nie kazdy ma do tego sprzet (ja mamna cale szczescie) ale ogolnie mowa byla o hamowni wiec jesli hamownia to tylko obciazeniowa bo wskaznia afr na innercyjnej maja sie nijak do jazdy samochodem
Co do egr to ECU nie wywali bledu z prostej przyczyny jesli masz wszytsko podpiete mechanicznie ale zaslepione to ECU nie jest w stanie wychwycic takiego stanu jako blad jest zbyt prosta konstrukcja do tak wyrafinowanych dzialan nasz ecu dziala na zasadzie akcja reakcja tak jak opisal xXx w pewnym stanie otwiera EGR i tyle nie analizuje juz czy to cos dalo dlatego nie ma bledu
Pozdrawiam
Co do egr to ECU nie wywali bledu z prostej przyczyny jesli masz wszytsko podpiete mechanicznie ale zaslepione to ECU nie jest w stanie wychwycic takiego stanu jako blad jest zbyt prosta konstrukcja do tak wyrafinowanych dzialan nasz ecu dziala na zasadzie akcja reakcja tak jak opisal xXx w pewnym stanie otwiera EGR i tyle nie analizuje juz czy to cos dalo dlatego nie ma bledu
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Quaki napisał(a):ECU nie jest w stanie wychwycic takiego stanu jako blad jest zbyt prosta konstrukcja do tak wyrafinowanych dzialan nasz ecu dziala na zasadzie akcja reakcja tak jak opisal xXx w pewnym stanie otwiera EGR i tyle nie analizuje juz czy to cos dalo dlatego nie ma bledu
Pozdrawiam
Czyli tak naprawde nie wiejemy czy jest do optymalne rozwiazanie (dezaktywacjia mechaniczna EGR-u) dla tej jednostki . Nie da mi to chyba spokoju . Ale was juz tym zagadnieniem nie bede meczył Pzdr .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
- Od: 5 maja 2006, 22:15
- Posty: 343
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: MX-3 JMautotech V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje