SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3

Postprzez Quaki » 6 maja 2008, 23:41

xXx tak ale jak egr sie nie otwiera (bo na przyklad jest zapieczony czy nie ma podcsienienia ) to tez wywali blad bo na nim jest czujnik otwarcia taki smieszny mozna go nazwac zblizeniowym przy wlaczon EGR daje sygnal na ecu
Co do tego czy jest to optymalne rozwiazanie no na pewno jest lepsze niz wpychanie sobie do kolektora spalin bo wiecej powietrza + wiecej paliwa = wiecej kM i Nm tzreba by jeszcze zobaczyc czy na przyklad nie dalo by sie lekko przemapowac komputera przy zaslepieonym EGR tak zeby uzyskac kilka koni
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez xXx » 6 maja 2008, 23:48

Dokładnie tak jak piszesz, dlatego u mnie zaślepiony jest mechanicznie, reszta działa jak seria...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez brii » 7 maja 2008, 08:14

Quaki napisał(a):ale jak egr sie nie otwiera (bo na przyklad jest zapieczony czy nie ma podcsienienia ) to tez wywali blad bo na nim jest czujnik otwarcia taki smieszny mozna go nazwac zblizeniowym

Nie mam podpiętych podciśnień i nie wywala błędu...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez xXx » 7 maja 2008, 09:53

Wlasnie to jest dziwne, bo zawór musi pracować, a sterowanie zaworu jest poprzez podciśnienie, więc normalnie gdy zawór jest w fazie spoczynku powinno coś sygnalizować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Quaki » 7 maja 2008, 12:02

brii a mailes cos robione z komputerm?
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez brii » 7 maja 2008, 12:12

Przejścia z kompem to miałem niewąskie – wszystko można przeczytać w wątku o mojej Maździe:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=702066#702066
i
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=725241#725241

Jeszcze profilaktycznie sprawdzę dzisiaj błędy.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Quaki » 7 maja 2008, 12:23

Ogolnie sprawa wyglada tak ze jesli masz soft z KL-ze to nie bedzie bledu przy odlaczonym czujniku bo ten soft tego nie wykrywa (nie ma w orginale EGR)
Podobna sytuacja bedzie jesli bedziesz mial chip do k819 z softem probinatora tam tez jest wywalona ta opcja z softu wiec egr mozna fizycznie usunac i nic sie nie stanie nie ma zadnych bledow
Pozdrawiam
ps. sorki ze nie czytalem calych watkow ale nie bardzo mam czas :(
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez brii » 7 maja 2008, 15:38

Czyli dlatego nie mam błedu EGR :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez xXx » 7 maja 2008, 22:53

Quaki napisał(a):Ogolnie sprawa wyglada tak ze jesli masz soft z KL-ze to nie bedzie bledu przy odlaczonym czujniku bo ten soft tego nie wykrywa (nie ma w orginale EGR)



<glupek2> Całkowicie o tym zapomniałem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez K8 » 8 maja 2008, 22:30

brii napisał(a):nie podpiąłem tych podiśnień i w okolicach EGRu


xXx napisał(a):Jeżdżę już trzecim samochodem w takim setupie, nie ma problemów, nie wywala błędu, wszystko jest OK...


Tak siedze czytam i sie zastanawiam jakim sposobem wy macie chłopaki EGR w swoich KL – ZE ?? :|
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez K8 » 8 maja 2008, 23:02

Kurde mysle jaki sobie kupic kontroler AFR jutro na fili przyjedzie mi K&N lecz jest to dosyć droga a nawet bardzo doroga sprawa ale chyba za jakiś czas skusze sie na taki temat chyba ze znacie jakiegoś boxa który oferował by jeszcze temterature i cisinienie oleju .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez brii » 8 maja 2008, 23:14

EGR w sensie zwór mamy z poprzedniego silnika i podpinamy go tylko do wiązki tak na zaś (przynajmniej ja tak zrobiłem) ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Pit » 8 maja 2008, 23:15

K8 napisał(a):Kurde mysle jaki sobie kupic kontroler AFR...

Mam nadzieję, że piszesz o szerokopasmowej sondzie, bo jeżeli o wskaźniku za kilkaset zł to lepiej sobie odpuść już na wstępie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez K8 » 8 maja 2008, 23:22

Piotruś napisał(a):bo jeżeli o wskaźniku za kilkaset zł to lepiej sobie odpuść już na wstępie.

czemu ??
K&N oferuje naprawde fajny zestaw .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez Fiveopac » 9 maja 2008, 00:03

Piotruś napisał(a):czemu pytajnik

Bo wskazuje doslownie nic.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Quaki » 9 maja 2008, 09:00

Panowie spokojnie mozesz dac jakis link do tego wskaznika AFR z K&N moze oni robia na szerkopasmowej sondzie jesli nie jest to sonda szerokopasmowa to faktycznie sobie odpusc bo wskazania na zwyklej sondzie ktora masz w samochodzie standardowow nic ci nie pwoiedzia taki wskaznik moze sluzyc jedynie do celow informacyjnych o ile twoje autko zostalo wczesniej zestrojone na sondzie szerkopasmowej bo sonda ktora sa w standardzie w autach maja poprostu za mala czulosc zeby ci dokladnie powiedziec czy auto jest dobzre zestrojone i jak zle lub dobrze jest zestrojone
najtansze obecnie sondy szerokopasmowe sa firmy
-innovate motorsport jest to sonda LC-1 (do tego musisz posiadac laptopa lub zakupic z zewnetrznym wskaznikiem)
Jedynnym mankamentem tej sondy jest brak logowania innych parametrow niz te ktore pokazuje sama sonda zeby to przeskoczyc trzeba zbudowac zewnetrzny logger z odczytem obrotow i wtedy dosc prosto mozna wykonac zegra wykorzystujac dodatkowe wyjscie analogowe z LC-1lub tez kupic LM-1 z przetwornikiem obrotow i wtedy mozna robic praktycznie wszytsko ze swoim silnikiem o ile sie wie jak i ma sie jeszcze kilka innych przydatnych rzeczy typu programator do pamieci, symulator epromu (nie jest konieczny ale bardzo skraca czas ewentualnego strojenia auta)
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez K8 » 9 maja 2008, 23:05

Quaki napisał(a):Panowie spokojnie mozesz dac jakis link do tego wskaznika AFR z K&N moze oni robia na szerkopasmowej sondzie

no własinie trzymam go w łapce i jak damnie jest zdecydowanie zbudowany na sodzie szerokopasmowej . jutro wkleje fotki i link z opisem pozdrawiam
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez K8 » 10 maja 2008, 14:09

Hmm a ja mam kolejne pytanie
Czy jest odczuwalny przyrost mocy po zmianie w ECU k819 kości na kość z wsadem od KL-xx ??
bo jak nie patrzeć 2,5 v6 po jakiś tam zmianach osiaga ok 180 PS masa auta po odchudzeniu ok 1000kg stosunek moc / masa = OK a mi sie wydaje że cos u mnie nie tak .
Logicznym wydawało by sie to iż 2,5 ma wieksze zapotrzebowanie na paliwo i powietrze niż 1,8 wiec mam nadzieje że coś sie zmieni po zmaianie e'epromu na odpowiedni . tylko dla czego w jaki sposób nie sprawdzam afr wydaje sie byc ok analiza spalin na wysokich obr też ok nie jest ubogo
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez xXx » 11 maja 2008, 14:30

Czekaj na kostki, to się przekonasz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez K8 » 11 maja 2008, 20:05

xXx napisał(a):Czekaj na kostki, to się przekonasz...

czekam czekam ale plis napisz mi Patryk noooooo :|
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje