SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3

Postprzez K8 » 11 maja 2008, 20:49

"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez darekk86 » 11 maja 2008, 21:00

hmm, zainteresowal mnie bardzo ten z allegro kontroler.
Czy to ma prawo dzialac dokladnie? Czy raczej badziew? W tym zestawie jest wszystko czy czegos moze brakowac?
Bo zastanawiam sie nad zakupem tego, ale cos za tanie jest...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez K8 » 11 maja 2008, 21:27

u mnie w Ic ten sam zestaw też na sondzie Boscha LSU4.2 kosztuje 1200zł dla mnie detal 1800zł cena na allegro jest naprawde bardzo dobra .....
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez darekk86 » 11 maja 2008, 21:47

http://www.tuning.aplus.pl/

A tutaj jest ten sam co na allegro za 699zl :)
Tylko czy to jest cos warte??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez K8 » 11 maja 2008, 22:03

Obrazek

czy dobrze kombinuje że mój silinik to ten po prawej stronie ?? tylko na bloku mam KL01
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez darekk86 » 11 maja 2008, 22:11

tak by sie wydawalo, przynajmniej masz kolektor dolotowy curved neck, czyli taki jak tez bywal w KL-ZE milenii (i KL).
KL-DE to to samo co KL zwykle.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez K8 » 11 maja 2008, 22:38

tak ale jednak zmianiło sie coś w stosunku co do silników z przed 2000 roku ...
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez Quaki » 12 maja 2008, 03:06

To jest bardzo dobry zestaw (ten z allegro) ja taki mam (producent innovate motorsport wieksza czesc swiata na tym robi swoje auta) a taki tani bo kurs dolara jest niski ja placilem duzo wiecej chociaz do profesjonalnych zastosowan czyli strojenie autak przydalby sie jeszcze jakis datalogger ale jesli chcesz poprsotu sprawdzic swoje auto to jest to az nadto mozan tez ym stroic auta ale trzeba bardzo dokladnie sledzic zapisany na laptopie afr i uwazac przy jakich obrotach jaki jes afr
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez darekk86 » 12 maja 2008, 03:10

Quaki dzieki za info.
Bo mi potrzebny jest do wystojenia u mnie dokladnie smt6. A pozniej na pewno przyda sie jeszcze do paru strojen nie tylko u mnie ale i w paru innych samochodach pewnie.
A mowisz ze brakuje dataloggera. A to nie rejestruje na komputerze wszystkich danych?
I czy ten zestaw jest kompletny? Czyli poprostu podlaczam do komputera, koncowke wkladam do wydechu i dziala?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Quaki » 12 maja 2008, 09:56

To rejstruje dane ale nie wszytskie tylko te ktore otrzymuje z sondy w funkcji czasu (nie ma obrotow niema naprzyklad otwarcia przepustnicy a sa to dosc wazne elemnty jesli chcesz stroic samochod)
Tak zestaw jest kompletny (ja w kazdym badz razie kupilem chyba od tego samego faceta kompleny zestaw)
Czyli poprostu podlaczam do komputera, koncowke wkladam do wydechu i dziala?

Dokladnie tak jeszcze musisz zainstalowac cale ustrojstwo wykalibrowac wskazania i wgrac na laptopa software pod tytulem logworks
Pozdrawiam
ps. a co chcesz stroic jakie zmiany masz w aucie ze potzrebny jest ci smt6 i czemu wszyscy upieraja sie na smt6 skoro sterowniki ecu mazdy (przynajmniej obd1) sa na tyle proste ze mozna spokojnie stroic na nich bez uzycia swini
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Fiveopac » 12 maja 2008, 10:04

Quaki napisał(a):ps. a co chcesz stroic jakie zmiany masz w aucie ze potzrebny jest ci smt6 i czemu wszyscy upieraja sie na smt6 skoro sterowniki ecu mazdy (przynajmniej obd1) sa na tyle proste ze mozna spokojnie stroic na nich bez uzycia swini


Ostatnio oddawalem kompa zeby sprawdzic mozliwosc remapu (denso @ obd1) do firmy superchip i nie bylo mozliwosci wgrania czegokolwiek, ponoc wszystko zapisane jest na ROM'ie i najwiekszy fachowiec w tym temacie w wojewodztwie rozlozyl rece.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Quaki » 12 maja 2008, 11:09

Oczywiscie ze to mozlwie :) i faktycznie nie kazdego kompa sie da przemapowac jesli nie posiadaja epromu to jest to faktycznie nie mozlwie jesli od twoje mx5 to wg specyfikacji w mazdzie mx5 jest jednak pamiec 29F200BB (ecu numer279700-0101) ktora mozna reprogramowac mozlwie ze wczesniejsze komputery mialy mapy zapisane w romie
Jednak wiekszosc ecu z mazdy ma w sobie kosci 27c256 ktore mzona wyciagnac i zastapic taka sama koscia z wgranym innym programem
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez darekk86 » 12 maja 2008, 15:32

U mnie mam juz od dawna smt6 bo po wstawieniu silnika KF-ZE nie dalo sie wstawic ECU od KF-ZE (nie obslugiwal poduszek powietrznych podobno) wiec zostal zwykly od KF. I do tego smt6 bo inaczej to nie jezdzilo wogole. Tylko teraz musze wreszcie to samemu wystroic. Juz byl strojony wiele razy u Kaliiego, ale zawsze cos bylo nie tak. Teraz nie mam czasu zeby do niego jezdzic wiec wole sie samemu pobawic. A przyda sie to tez na przyszlosc.
A oprocz silnika nowego jest dolot nowy i kolektor dolotowy od KL/KL-ZE. Wiec troche kombinacji jest.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez xXx » 12 maja 2008, 22:03

...może i jestem uparty, ale proszę Cię nie mów już, że to KF-ZE bo to zwykły KF.

Poza tym niemożliwe, że KF-ZE z paroma delikatnymi modami i strojeniem na smt6 jest objeżdżany przez seryjne KF...

Oczywiście nie obrażaj się na mnie, KL-ZE też nie ma 200 KM, co by w nim nie robić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez darekk86 » 12 maja 2008, 22:08

no ok, ale widziales kiedys mx-6 z KFem zwyklym?? Bo jedyne o ktorych slyszalem wlasnie w japonii mialy KF-ZE. A skoro to byl silnik z mx-6 ktora przyplynela prosto z japonii i ktora sam jezdzilem, to raczej nie jest to KF.
A wtedy dostalem ostro, ale mialem 9-9,5s do setki na zlocie. Akumulator jakos dziwnie padl i cala elektryka swirowala, nie czytal wogole map paliwa. Bylo duuuzo gorzej niz 2 dni wczesniej. Pozniej zmienilem akumulator i wyszlo ok. 7s do setki na kolach 16". Teraz nie wiem nawet ile jest, ale jakies 0,5-1s gorzej na 18tkach z oponami 225, ale przynajmniej nie pali juz gumy na 3 biegu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez xXx » 12 maja 2008, 22:22

No problem, sprawdzimy kiedys na kresce jak zrobisz wszystko z Ori KF <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez darekk86 » 12 maja 2008, 22:26

no jak tylko wystroje go to na pewno tez pojade na hamownie wreszcie. Sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie.
Ale przeszukalem wszystko i nie znalazlem nigdzie info zeby wkladali zwykle KFy do mx-6. Tylko o KF-ZE sylszalem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez K8 » 13 maja 2008, 22:38

wymiekam wyjete ECU k819 wlutowana podstawka u Faceta który naprawde ma pojecie działa na automacie wiec sprzet i wiedza naprawde bardzo duża wpieta kośc od Quaki kl01 zero reakcji kreci nie odpala ...
2 ECU kl05 wlutowan podstawka w domowych warunkach lutownica transformatorowa odpala lecz działa bardzo nie nie równo . doadam tylko że na ECU k819 nie odpala na żadnej kości natomiast na ECU kl05 odpala na każdej .
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Postprzez Quaki » 13 maja 2008, 23:59

A na orginalnej kosci z tego k819 odpala?
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez K8 » 14 maja 2008, 04:30

Quaki napisał(a):A na orginalnej kosci z tego k819 odpala?

nio własinie nie dzisiaj mu zawoże ECU k819 i to KL05 niech robi z 2 jedno działające ;( kurde kosa znowu auto na kołkach ehh i te koszta
"Co cie kufa nie zabije to cie wzmocni ?" Komputer stand alone XMS+ PRS8-DEV-KIT , Kontroler szerokopasmowych sond lambda WBC lambda + BOSCH LSU4, Monitor AFR ,WSKAŻNIK SMOKE EGT. MOTUL 300V POWER RACING 100% SYNTHESE DOUBLE ESTER BASED W 100%. HIGHPOWER N2O Greddy e-menager gtech SMT7 !!!! SWAP MOJEJ MADZI !!!!
Diagnostyka EOBD II, Modyfikacjia ECU, CHIP etc Profesjonalna zabudowa bagażnika pod car audio każdego auta . kontakt PW
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 22:15
Posty: 343
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: MX-3 JMautotech V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje