Jaden 2ZZ tylko mi się trafił na hamowni, który miał ok.190KM ale był po przeb. 2tys.km – pozostałe w granicach 170-180KM
Przy deklarowanych 192 to naprawde słabo.
Ale już nic nie mówie bo znowu wyjdzie że zazdroszczę. Leć na hamownie i się okaże.
www.mazdaspeed.pl
Jaden 2ZZ tylko mi się trafił na hamowni, który miał ok.190KM ale był po przeb. 2tys.km – pozostałe w granicach 170-180KM
Gibsong napisał(a):Jaden 2ZZ tylko mi się trafił na hamowni, który miał ok.190KM ale był po przeb. 2tys.km – pozostałe w granicach 170-180KM
Przy deklarowanych 192 to naprawde słabo.
Gibsong napisał(a):Udesky jak nie zaślepisz EGR w TDI to uciekną.
Jacek176 napisał(a):W dieslach też
Udesky napisał(a):Wiem ze 1.6HDI uciekają koniki.
Jacek176 napisał(a):Ale tak to jest jak ktoś kupuje francuza
radekkm napisał(a): jego lachociagom
Adriano_4G napisał(a):to 100-160 lecieliśmy łeb w łeb. usmiech
xXx napisał(a):z racji dlugich przelozen,
xXx napisał(a):Bardzo pomaga lekki strzal ze sprzegla, poniewaz turbo szybciej wstaje...
noucamp napisał(a):powiedzmy... ja od 100 km/h na 3 biegu mam jakieś 3 tyś z kawałkiem
xXx napisał(a):Powiem po sobie, ze uwielbiam skrzynię biegów w Nismo
Gibsong napisał(a):BeSerie ale wzdłużny DET bardziej i u Ciebie racja że one powinny łomota dostawać.
Gibsong napisał(a):ak sobie czytam opinie zadowolonych użytkowników 200 SX
Gibsong napisał(a):dochodze do wniosku że na polskie drogi to chyba jedno z szybszych aut tak do streeta
Tak sobie czytam opinie zadowolonych użytkowników 200 SX i dochodze do wniosku że na polskie drogi to chyba jedno z szybszych aut tak do streeta. Zrobione na 300-350 KM z czym przegra? C6 Z06?
noucamp napisał(a):powiedzmy... ja od 100 km/h na 3 biegu mam jakieś 3 tyś z kawałkiem a jak się od 70 tneliśmy do 160 to było z 2 długości jak nie lepiej przynajmniej tak to wyglądało w lusterku. tak czy inaczej tak chwalona na tym forum b series hądy powinna dostał łomot
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje