Komentarze do wykresów
pawelMX6 – rewelacyjny wykres jak na FSa
Kręcisz do 6000obr/min??
Kręcisz do 6000obr/min??
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Biegi, przy "szybszej" jeździe, staram się zmieniać w okolicy 5,500. Teraz tak patrzę na wykres to myślę, że chyba akurat. Czy lepiej trochę wyżej?
Też tak myślę Zapowiada się niedługo kolejne dłubanie i bardzo chciałbym dojść do 120
Też tak myślę Zapowiada się niedługo kolejne dłubanie i bardzo chciałbym dojść do 120
pawelMX6, moc w normie – nagraj filmik jak się zbiera do 100 przy kręceniu do 5500rpm. Również przebieg momentu wygląda nieźle, auto powinno ładnie jechać w całym zakresie obrotów. Ogólnie ujmując – dobry wynik
Teoretycznie wzrost o 3,3KM i 3,1Nm w stosunku do serii z 92r. co mnie bardzo cieszy Obawiałem się czy w ogóle serię trzyma a tutaj mała, ale miła, niespodzianka. Będzie na pewno więcej
brii napisał(a):pawelMX6 – rewelacyjny wykres jak na FSa
Dobrze ale żeby aż rewelacja?
bananmin miał więcej bez żadnym modów
116 KM na LPG (SGI) i ponad 119 KM na Pb
Ja tam nie wiem, zadowolony jestem, że jest więcej niż seria Jakoś wątpię w wynik seryjnego FSa z ponad 10 letnim stażem i wynikiem 4KM ponad normę Na tej naszej hamowni auta seryjne raczej trzymały serię, więc jest to w miarę miarodajny wynik. Co do przełożenia praktycznego to Bravo HGT poległo dwa razy
pawelMX6, ale ja nigdzie nie napisałem że Twój wynik jest kiepski. Po prostu stwierdziłem że wyraz "rewelacja" to trochę za dużo
Na 10 aut tylko w dwóch przypadkach było więcej niż seria. Reszta wyszła zgodnie z oczekiwaniami właścicieli (a w paru przypadkach mocno poniżej ). Hamownia MAHA więc nie jakiś wynalazek – wykresy są na drugiej stronie właściwego tematu.
Poza tym GW banana jeździ rewelacyjnie (szczególnie biorąc pod uwagę budę) – wyniki z hamowni przekładają się na efekty na drodze.
pawelMX6 napisał(a):Jakoś wątpię w wynik seryjnego FSa z ponad 10 letnim stażem i wynikiem 4KM ponad normę oczko Na tej naszej hamowni auta seryjne raczej trzymały serię, więc jest to w miarę miarodajny wynik.
Na 10 aut tylko w dwóch przypadkach było więcej niż seria. Reszta wyszła zgodnie z oczekiwaniami właścicieli (a w paru przypadkach mocno poniżej ). Hamownia MAHA więc nie jakiś wynalazek – wykresy są na drugiej stronie właściwego tematu.
Poza tym GW banana jeździ rewelacyjnie (szczególnie biorąc pod uwagę budę) – wyniki z hamowni przekładają się na efekty na drodze.
Grzyby napisał(a):Dobrze ale żeby aż rewelacja?
Pomijając moc, bo zdarzają się troszkę silniejsze chodziło mi o przebieg krzywych
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Wiem, szkoda tylko ze z działania Nitro nie można cieszyć się przez cały czas tak jak w przypadku Turbo... Nitro jest najlepszą propozycją dla streetracerów...
P.S. Uważaj, bo tłoczki w K bardzo łatwo płyną...
P.S. Uważaj, bo tłoczki w K bardzo łatwo płyną...
xXx napisał(a):Wykres razem z innymi w temacie...
Jeszcze fajnie by było jak by Badylla przeniósł go z badziewnego fotosika, na jakiś normalny serwer.
To i ja chętnie bym go zobaczył. Bo dane wreszcie powalają, gratulacje włożonej pracy, a koszty pewnie były niesamowite.
Radek, dasz rade...
Lukano, dzieki, troche to kosztowalo ale jak sie cos lubi to sie robi, kasa sie jakos znajduje...
W tym momencie pod domem czekają dwa MX-3 chętne na połknięcie KL-ZE, które jest w fazie ponownego składania po modach...
Pytanie tylko który dostanie, czerwony, czy niebieski ?
Lukano, dzieki, troche to kosztowalo ale jak sie cos lubi to sie robi, kasa sie jakos znajduje...
W tym momencie pod domem czekają dwa MX-3 chętne na połknięcie KL-ZE, które jest w fazie ponownego składania po modach...
Pytanie tylko który dostanie, czerwony, czy niebieski ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje