FOTORELACJA – Wymiana tulejek lewarka zmiany biegów
u mnie po wymianie nie czuje wielkiej różnicy
tulejki i sruby zamowilem w ASO Gorzow Auto Kordyl, zaplacilem cos okolo 65 zl za komplet (4 tulejki i 2 sruby)
tulejki i sruby zamowilem w ASO Gorzow Auto Kordyl, zaplacilem cos okolo 65 zl za komplet (4 tulejki i 2 sruby)
-
Gość
Dzisiaj pytałem o tulejki i śruby do mx6, wyszło razem 150 zł i czas oczekiwania 2-3 tygodnie:/
Może ktoś podać numery tych części do mx6, czy tuleje i śruba przy drążku będą takie same jak przy skrzyni?
Może ktoś podać numery tych części do mx6, czy tuleje i śruba przy drążku będą takie same jak przy skrzyni?
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 932 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Witam, ja do swojej madzi 323f BA zakupiłem komplet tulejek (4szt) + dwie śruby w Servisie Mazda w Katowicach. Za komplet zapłaciłem 70zł. Dzisiaj się za to zabrałem i zrobiłem. Nie powiem... było ciężko...dobrze jest jak jest ktoś do pomocy. Najgorzej jest wyciągnąć tą śrubkę pod lewarkiem....a włożyć nową to czarna magia
ale jakoś dałem rade....Lewarek chodzi teraz jak marzenie.....
A wyciągnięte tulejki i śruby to po prostu masakra!!!!!
ale jakoś dałem rade....Lewarek chodzi teraz jak marzenie.....
A wyciągnięte tulejki i śruby to po prostu masakra!!!!!
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
Witam.
Panowie trochę poczytałem i w sumie nie chodzi mi o skracanie czy też zmianę gałki. Mam inny problem. Urwało mi się całe to tałatajstwo. Przyspawałem te blaszki ale po paru dniach znowu mi wpadło i...... teraz miałem to na tłumiku. Doraźnie założyłem cybant i jak narazie nie opiera mi się już ale podjrzewam że to tylko kwestia czasu jak spadnie znowu. Teraz niestety nie mam już do czego przyspawać bo została sama guma.
Tutaj moje pytanie czy mogę to wszystko przyspawać od gołu na stałe czy to wszystko jednak potrzebuje mieć mały ruch??
Powiem jeszcze że dotyczy to Mazdy Mx3 z 1995 roku silnik 1.6
Bardzo proszę o podpowiedź w tej sprawie. A może jakieś inny pomysł ktoś ma....
Błagam pomóżcie bo mi zimno :–)
Pzdr
Panowie trochę poczytałem i w sumie nie chodzi mi o skracanie czy też zmianę gałki. Mam inny problem. Urwało mi się całe to tałatajstwo. Przyspawałem te blaszki ale po paru dniach znowu mi wpadło i...... teraz miałem to na tłumiku. Doraźnie założyłem cybant i jak narazie nie opiera mi się już ale podjrzewam że to tylko kwestia czasu jak spadnie znowu. Teraz niestety nie mam już do czego przyspawać bo została sama guma.
Tutaj moje pytanie czy mogę to wszystko przyspawać od gołu na stałe czy to wszystko jednak potrzebuje mieć mały ruch??
Powiem jeszcze że dotyczy to Mazdy Mx3 z 1995 roku silnik 1.6
Bardzo proszę o podpowiedź w tej sprawie. A może jakieś inny pomysł ktoś ma....
Błagam pomóżcie bo mi zimno :–)
Pzdr
- Od: 10 sty 2008, 09:54
- Posty: 57
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1995 16V
2 bieg niekiedy tak wchodzi, niekiedy ładnie gładko,a niekiedy nie chce, poprostu wtedy najlepiej trochę sprzęgło puścić lub drugi raz nacisnąć i 2 wskoczy;) a do tych tulejek to w woj Opolskim gdzie najlepiej kupić te tulejki?????? Pzdr;)
2 bieg niekiedy tak wchodzi, niekiedy ładnie gładko,a niekiedy nie chce, poprostu wtedy najlepiej trochę sprzęgło puścić lub drugi raz nacisnąć i 2 wskoczy;) a do tych tulejek to w woj Opolskim gdzie najlepiej kupić te tulejki?????? Pzdr;)
2 bieg niekiedy tak wchodzi, niekiedy ładnie gładko,a niekiedy nie chce, poprostu wtedy najlepiej trochę sprzęgło puścić lub drugi raz nacisnąć i 2 wskoczy;) a do tych tulejek to w woj Opolskim gdzie najlepiej kupić te tulejki?????? Pzdr;)
Panowie
Mam problem jak opisany w poscie. Bieglem zadowolony do ASO w Katowicach (Rzepakowa) aby zamowic tulejki i okazalo sie ze w moim modelu jest tylko jedna tulejka z przodu (przy skrzyni) a przy lewarku jest caly modul za jedyne 1200 zl i jak tam stwierdzili w tym modelu sie calosc wymienia.
Moze ktos napisac jakies wyjasnienia i czy to mozliwe aby tego modulu nie dalo sie nasmarowac tylko odrazu wymieniac?
BJ, 2001, 1.6
Mam problem jak opisany w poscie. Bieglem zadowolony do ASO w Katowicach (Rzepakowa) aby zamowic tulejki i okazalo sie ze w moim modelu jest tylko jedna tulejka z przodu (przy skrzyni) a przy lewarku jest caly modul za jedyne 1200 zl i jak tam stwierdzili w tym modelu sie calosc wymienia.
Moze ktos napisac jakies wyjasnienia i czy to mozliwe aby tego modulu nie dalo sie nasmarowac tylko odrazu wymieniac?
BJ, 2001, 1.6
-
buar
Aha....dodam tylko....że podczas wymiany tulejek i śrub, nie skręcajcie nakrętki pod lewarkiem na MAX bo nadal będzie ciężko chodził...najlepiej jak jedna osoba "macha" lewarkiem a druga dokręca nakrętkę. Ja zrobiłem taki błąd że ściągłem nakrętkę (taką z plastikiem z boku) na max i mimo wymiany tulejek i śrub, lewarek nadal ciężko chdził
teraz chodzi jak masełko ::D:D delikatnie jak pióreczko ....aż dziwnie tak...bo zawsze sie siłowałem ze zmianą biegów
teraz chodzi jak masełko ::D:D delikatnie jak pióreczko ....aż dziwnie tak...bo zawsze sie siłowałem ze zmianą biegów
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
dadas83 napisał(a):teraz chodzi jak masełko : delikatnie jak pióreczko ....aż dziwnie tak...bo zawsze sie siłowałem ze zmianą biegów
taa a kiedy się odkręci i wypadnie?
dałeś kontrę?
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
Inte napisał(a):taa a kiedy się odkręci i wypadnie? diabelek
dałeś kontrę?
bez obaw sprawdzam ją prawie codziennie czy wszystko jest OK i po zrobieniu już 700 km nadal jest na swoim miejscu
poza tym podjechałem do zaufanego mechanika (aż dziw że tacy jeszcze są) i skontrolował "Magdalenę" dokładnie pod tym względem
powiedział że spokojnie mogę jeździć i mieć wszystko w <d.upie>, nic nie ma prawa się tam odkręcić
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
Mam problem ze skrzypieniem drazka biegow,mianowicie na poczatku jazdy jest ok ale po 10-15min tragedia – skrzypi i chodiz jak w ursusie z 1964r mam nadzieje ze to kwestia tych tulejek, sprawdzalem wizualnie wygladaja niezle moze ich smarowanie cos da. Jutro sprawozdanie.
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
AA no widzisz rzeczywiscie to moze byc przyczyna. Jutro sie zabiore i dam znac dzieki lesiux .
edit 03.05.2009r
Zrobione, chodzi jak maslo bez skrzypienia ,mimo iz robilem to w jeszcze gorszych warunkach niz autor tematu bo na dzialce u rodzicow wiec bez kanalu rowniez to jednak robota w calosci z zabezpieczeniem samochodu przed przygnieceniem mnie ;] zajela mi 1,5h a stopien trudnosci nie byl wysoki.
edit 03.05.2009r
Zrobione, chodzi jak maslo bez skrzypienia ,mimo iz robilem to w jeszcze gorszych warunkach niz autor tematu bo na dzialce u rodzicow wiec bez kanalu rowniez to jednak robota w calosci z zabezpieczeniem samochodu przed przygnieceniem mnie ;] zajela mi 1,5h a stopien trudnosci nie byl wysoki.
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
Zauwazylem ostatnio ze pojawily mi sie luzy wieksze na lewarku ( wlasciwie to nie mialem wcale luzow o ile dobrze pamietam). Podczas pracy silnika na biegu jalowym lewarek drga i jest dziwny cichy halas ( pukanie , postukiwanie ....male wibracje – trudno okreslic ).....jak poloze tylko reke na lewarku halas znika. Rozumiem ze to poprostu wyrobione tulejki mam czy cos innego sie tam moglo jeszcze zuzyc ?
Pozdr.
Pozdr.
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Proponuję wejść pod auto i zobaczyć czy przypadkiem nie poodkręcały Ci się jakieś nakrętki(śrubki), ewentualnie poodkręcaj, psiknij WD40. a najlepiej to przesmaruj całość. Najlepiej wjedź na kanał i zostaw odpalone auto na biegu jałowym....pod auto..i szukaj przyczyny.....tak najprościej chyba....
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość