Chiptuning silnika L3-VDT
fazer72 napisał(a):Regiz, jak chcesz to możemy się jakoś spotkać i zobaczysz jak "idzie" twoja równolegle z moją. Tylko jak się troszkę cieplej zrobi.
Można tak zrobić swoją drogą, ale mnie ciekawiło na konkretnym egzemplarzu pomiar przed i po, jaka jest zmiana. Bo wiadomo, egzemplarz egzemplarzowi nie równy. A masz czipa właśnie z 44t?
janek777 napisał(a):W 44tuning twierdza ze nie traci sie gwarancji po ich operacji. Mierzylem wczoraj przyspieszenie do 100 to wyszlo 10,52s . Ta elastycznosc mam zmierzyc na manualu ( 4 bieg) Ja mam automat.
Oni mogą sobie twierdzić, a mi się nie spieszy
Jak jest automat to równie dobrze może być pomiar od zera przez kilka biegów, bo powinno wyjść podobnie. Chodziło mi tylko o to, żeby zrobić dwa pomiary dla tego samego zakresu prędkości z czipem i bez.
- Od: 12 mar 2006, 22:02
- Posty: 105
- Skąd: Warszawa
- Auto: 6 MPS '07
No mam mapę od nich właśnie. Gwarancji nie tracisz na sterownik, bo jak pojedziesz do ASO i podłączą Cię do kompa to jakieś bzdury im pokazuje. Znaczy bzdury wg ASO, bo pozmieniane przez 44 parametry nie zgadzają się z oryginalnymi parametrami z kompa. Jak oddajesz auto do ASO to trzeba zaznaczyć, że nie życzysz sobie aktualizacji softu (wara od wtyczki OBD).
Ja mam mapę robioną rok temu, a wtedy jeszcze do końca nie rozkminili kompa. Teraz ponoć mają to lepiej ogarnięte. Kiedyś jak mierzyliśmy przyspieszenia z Maliną, to do 100 wychodziło bardzo podobnie, ale ta modyfikacja nie ma na celu poprawy czasów do 100.
Zawsze możemy podłączyć moją "hamownię" i porównać mój i Twój wykres, a potem Twój po modyfikacji do tego przed. Tylko tak jak pisałem wczesniej, niech się trochę ociepli bo przy minusach to lipa trochę jest.
Ja mam mapę robioną rok temu, a wtedy jeszcze do końca nie rozkminili kompa. Teraz ponoć mają to lepiej ogarnięte. Kiedyś jak mierzyliśmy przyspieszenia z Maliną, to do 100 wychodziło bardzo podobnie, ale ta modyfikacja nie ma na celu poprawy czasów do 100.
Zawsze możemy podłączyć moją "hamownię" i porównać mój i Twój wykres, a potem Twój po modyfikacji do tego przed. Tylko tak jak pisałem wczesniej, niech się trochę ociepli bo przy minusach to lipa trochę jest.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Dzis auto odebralem z 44, pierwsze wrazenia pozytywne. Przed tuningiem auto mialo 221KM i 331Nm po tuningu ma 250Km i 392Nm. Powiedziano mi ze moc po przeprogramowaniu moze byc na poczatku troche mniejsza i po przejechaniu gdzies 1500km powinno byc wiecej. nie patrzac na parametry moge powiedziec ze jest o niebo lepiej albo jeszcze wiecej. Samochod o wiele lepiej przyspiesza , szybciej reaguje na gaz (przyspieszenie zmiezone stoperem do 100 ponizej 9s). A teraz najprzyjemniejsza sprawa spalanie wedlug wstepnych obliczen ponizej 10l na trasie. Dokladnie powiem jak wyjade do konca, wczesniej nie bylo mniej niz 12,5 ( automat AWD)
- Od: 23 lut 2008, 12:51
- Posty: 9
- Skąd: Giżycko
- Auto: Cx-7
Witam,
Kolega chyba ma amerykańca z autoamet i wtedy początkowo przyśpieszenie jest w granicach 11,5 s.
Osobiście jeździłem amerykańcem, a teraz mam manual i jest niebo, a ziemia. W zawieszeniu też mega różnica:–)
Kolega chyba ma amerykańca z autoamet i wtedy początkowo przyśpieszenie jest w granicach 11,5 s.
Osobiście jeździłem amerykańcem, a teraz mam manual i jest niebo, a ziemia. W zawieszeniu też mega różnica:–)
- Od: 26 kwi 2005, 14:15
- Posty: 74
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX 7 EU,
Mazda 2,
Myslicie ze europejczyki maja po 8s do setki Ktos z was mierzyl pewnie jeden na 10. Dane techniczne a rzeczywistosc to co innego. Mi nie zalezy na stacie ze swiatel jak najszybciej ale na komforcie jazdy, majac wyzszy moment obrotowy ma sie wrazenie ze auto jest leciutkie i rwie do przodu. Druga sprawa ze mierzylem stoperem a blad pomiaru stoperem to lekko sekunda.
- Od: 23 lut 2008, 12:51
- Posty: 9
- Skąd: Giżycko
- Auto: Cx-7
Nie myślimy tylko wiemy. Ja mierzyłem i spokojnie da się uzyskać 8 s. W teście Auto Moto zmierzyli nawet 7.5 s. Mierzy się GPS-em.janek777 napisał(a):Myslicie ze europejczyki maja po 8s do setki Ktos z was mierzyl
Na tej stronie podaja ze automat ma 7.6s http://autos.aol.com/cars-compare?cur_p ... =&mileage= wiec nie wiem jaka maja mazde. Mozecie tez sobie przeczytac ten artykul.http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... ancji.html Kazdy lubi co innego. Ja sie wyszalalem 180 konna honda co i 220 konna mazda 6. Teraz mam rodzinne autko ktore bez automatu sobie nie wyobrazam i mam swiadomosc ze manual moze miec lepsze psyspieszenie ale ile sie trezeba przy nim namachac
- Od: 23 lut 2008, 12:51
- Posty: 9
- Skąd: Giżycko
- Auto: Cx-7
Bardzo nie polecam robienia chip-tuningu u panów w Tuningu44 w Opolu. w prawdzie ja robiłem forda kugę, ale chcę ostrzec przed tą firmą, ponieważ nie było mowy po wykonaniu usługi, żeby usunęli moje reklamacje. Na początku zapewniają, że są specjalistami i dlatego cena jaką trzeba zapłacić za usługę jest o wiele wyższa niż u konkurencji, a potem okazuje się że brzydko mówiąc schrzanili robotę. Spalanie nie spadło w ogóle, mimo zapewnień że spadnie od 0,5-1 litra na 100km, a poza tym wydaje dziwne dźwięki przy przyspieszaniu i trzęsie, co zdaniem panów jest naturalne! NIE POLECAM!
-
mazi22
Kusi mnie to... Jak się ostatecznie uporam z moimi tylnymi piastami (viewtopic.php?f=130&t=69872) i będę pewny, że nie jeżdżę szmelcem, to pewnie się zdecyduję...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Zbyszek
- Od: 20 gru 2008, 00:27
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 GT FWD
Robiłem sterownik w 6 MPS w firmie tuning44. Na hamowni Vtech Kraków wyszło 295kM i 390 Nm. Przyspieszenie od 0-160 bez zmian czyli u mnie najlepszy wynik z 3 pomiarów to 15,89s temperatura powietrza 20 stopni , identycznie jak przed modyfikacją. Odblokowali podobno 4,5,6 bieg ale tego nie sprawdzałem. Europejskie wersje tną przyspieszenie przy około 5800 obrotów. Po modyfikacji silnik kręci się do samego końca bez uczucia spadku mocy. Jest bardziej elastyczny w pełnym zakresie obrotów. Ale niestety do 160 km/h. brak pozytywów w czasie przyspieszania.
- Od: 18 kwi 2010, 21:35
- Posty: 32
- Auto: 6 MPS
no przy takich "efektach" to bym im zaproponował żeby sobie to i owo zremapowali
mazi22 napisał(a):Bardzo nie polecam robienia chip-tuningu u panów w Tuningu44 w Opolu. w prawdzie ja robiłem forda kugę, ale chcę ostrzec przed tą firmą, ponieważ nie było mowy po wykonaniu usługi, żeby usunęli moje reklamacje. Na początku zapewniają, że są specjalistami i dlatego cena jaką trzeba zapłacić za usługę jest o wiele wyższa niż u konkurencji, a potem okazuje się że brzydko mówiąc schrzanili robotę. Spalanie nie spadło w ogóle, mimo zapewnień że spadnie od 0,5-1 litra na 100km, a poza tym wydaje dziwne dźwięki przy przyspieszaniu i trzęsie, co zdaniem panów jest naturalne! NIE POLECAM!
Firma tuning44 jako pierwsza w Polsce robiła cokolwiek z MPSem. Nie sądzę aby cytowana wypowiedź była prawdziwa, jeździłem na poprawki 2 razy i wszystko odbyło się w cenie. Gdybym zażądał zwrotu pieniędzy i wgranie oryginalnego oprogramowania sądzę, że nie było by problemu. Gość w Opolu jest OK. Mój błąd przy rozmowie o osiągach to pytanie o moc i Nm, a nie o faktyczne przyspieszenie do 100 lub 200 km/h.
- Od: 18 kwi 2010, 21:35
- Posty: 32
- Auto: 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9