[6 MPS] Chip
ile koni miales przed modami w ssg?i jaki mjoment... bo ponad 300 sie chyba nie nie wzielo z aktualnych modów. i nie wywala Ci check engine??? Jesli nie to jak inżynierzy z SSg sie z tym uporali? I nie mow mi że cała impreza dała ci około 10 koni...
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
empees6 300+ jak na tę padakę to zacny wynik ale jakoś te mody niewiele u Ciebie dały. U mnie po samym cb+tp+sri wyszło 20, więc analogicznie po dp powinno być jeszcze przynajmniej z 10 czyli total ca 30KM.
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
FeniX napisał(a):ile koni miales przed modami w ssg?i jaki mjoment... bo ponad 300 sie chyba nie nie wzielo z aktualnych modów. i nie wywala Ci check engine??? Jesli nie to jak inżynierzy z SSg sie z tym uporali? I nie mow mi że cała impreza dała ci około 10 koni...
nie ma problemu z ce ,nie wiem co porobili zapytam nie ma sprawy ,mówił mi ze po montazu po prostu jezdził próbnie itp...
habzimierz napisał(a):empees6 300+ jak na tę padakę to zacny wynik ale jakoś te mody niewiele u Ciebie dały. U mnie po samym cb+tp+sri wyszło 20, więc analogicznie po dp powinno być jeszcze przynajmniej z 10 czyli total ca 30KM.
mierzyli go w kreatorze 7 razy i dali 1szy wykre bosu sie dorwal i cos pojebałłłl , wychodzily im bzdury..,wazne ze jest odczuwalna poprawa z dołu szczególnie , a jaką miałeś maxymalną różnice momentu w zakresie jakis tam obrotów? wg mnie dp podnosi nm i reakcje turbo..na pewno nie bez znaczenia było to ze ty robiłeś na serii pewnie a ja juz po programie , nie wiem ja sie ciesze bo lepiej jezdzi
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
Na którym biegu ? Dlaczego przełożenie 49 ? Mi jak mierzyli (chyba "bossu") to wpisali przełożenie 64
A wykres tez z d.. wyszedł bo coś "obcięło" przy 4800 i auto czkawki dostało (przegrzał się chyba).
Jakie straty na kołach ?
Muszę do nich podjechać i zrobić porównanie na moim setupie. Drogo ? Trzeba się umawiać ?
Koni po modach to Ci nie przybyło. Nie można traktować tego peaku przy 6100 jako miarodajnego, a krzywa mocy pokrywa się z poprzednią (na górze). Wzrosła dynamika z dołu, to widać.
A wykres tez z d.. wyszedł bo coś "obcięło" przy 4800 i auto czkawki dostało (przegrzał się chyba).
Jakie straty na kołach ?
Muszę do nich podjechać i zrobić porównanie na moim setupie. Drogo ? Trzeba się umawiać ?
Koni po modach to Ci nie przybyło. Nie można traktować tego peaku przy 6100 jako miarodajnego, a krzywa mocy pokrywa się z poprzednią (na górze). Wzrosła dynamika z dołu, to widać.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
na 4, łysy sie zna bosu [tiiit] ,wybrałem te hamownie bo była najtansza i w sumie to v tech(200)pomiar,co ty dzwonie :siema za 40 min jestem .odp czekamy na auto. nie jedz tam lepiej dac 100 wiecej (chyba hamownie sa 44,masters ,diagtronic,vtg,maptek i oni w wawie?
nie czaje o co chodzi z tym przełożeniem?
nie czaje o co chodzi z tym przełożeniem?
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):ty to na mineralnej u rogala jest hamownia4na 4 nie wiedziałem
dobre info
jest
cześć,
jestem nowym forumowiczem i nowym właścicielem 6speed . Przejrzałem Waszą posty i mam prośbę o pomoc w rozszyfrowaniu skrótów:
cb, tp, sri, tmic.
Mam także pytanie dotyczące cen chip tunningu – jestem z Trójmiasta wiec wołałbym od razu wiedzieć do jakiego warsztatu w Warszawie się od razu udać . czy wcześniej zmierzyć auto na hamowni gdzieś w Gdańsku? Który tunning najbardziej polecacie?
dzięki za info.
jestem nowym forumowiczem i nowym właścicielem 6speed . Przejrzałem Waszą posty i mam prośbę o pomoc w rozszyfrowaniu skrótów:
cb, tp, sri, tmic.
Mam także pytanie dotyczące cen chip tunningu – jestem z Trójmiasta wiec wołałbym od razu wiedzieć do jakiego warsztatu w Warszawie się od razu udać . czy wcześniej zmierzyć auto na hamowni gdzieś w Gdańsku? Który tunning najbardziej polecacie?
dzięki za info.
- Od: 26 wrz 2010, 19:40
- Posty: 15
tp – test pipe – rura wspawana w miejsce usuniętego drugiego katalizatora
sri – short ram intake – krótki dolot powietrza, masz jeszcze wariant cai tj cold air intake który zasysa powietrze z nadkola.
tmic – top mount intercooler – chłodnica powietrza doładowanego montowana na silniku. Jako znacznie sensowaniejszą alternatywę masz fmic tj front mount intercooler czyli chłodnica umiejscowiona w pasie przednim auta w zderzaku
cb – nie mam pojęcia
nikt w Polsce puki co nie bardzo na prawdę wie jak się modyfikuje w sensowny sposób elektronikę tego auta więc czy w Gdańsku czy w Rzeszowie to nikogo sensownego na chwile obecną nie ma.
No chyba, że chcesz sprawdzić mapteka za 4 kpln czy wiedzą co robią
sri – short ram intake – krótki dolot powietrza, masz jeszcze wariant cai tj cold air intake który zasysa powietrze z nadkola.
tmic – top mount intercooler – chłodnica powietrza doładowanego montowana na silniku. Jako znacznie sensowaniejszą alternatywę masz fmic tj front mount intercooler czyli chłodnica umiejscowiona w pasie przednim auta w zderzaku
cb – nie mam pojęcia
nikt w Polsce puki co nie bardzo na prawdę wie jak się modyfikuje w sensowny sposób elektronikę tego auta więc czy w Gdańsku czy w Rzeszowie to nikogo sensownego na chwile obecną nie ma.
No chyba, że chcesz sprawdzić mapteka za 4 kpln czy wiedzą co robią
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
gucior napisał(a):cb – nie mam pojęcia
Moze cbe? cat back exhaust?
bielak maptek lub 44 ze wskazaniem na tych 1szych(podobno potrafią zdjąć ogranicznik ale 44 tez deklaruje tą wiedzę ale jak chciałem zdjąć sam ogranicznik to z 44 wysłuchałem ciekawą litanie i rzucenie ceną do 5000 kola i pisaniem programu od nowa to bym stracił to co mam
facet z poznania z mapteka(tylko tam robia te silniki) bardziej konkretna rozmowa tam uderzaj ale zacznij od wczesniej nie znanych ci skrótów kliknij sobie pod postem miska linka , zmierz przed modami obowiązkowo
gucior porobione pomierzone?
facet z poznania z mapteka(tylko tam robia te silniki) bardziej konkretna rozmowa tam uderzaj ale zacznij od wczesniej nie znanych ci skrótów kliknij sobie pod postem miska linka , zmierz przed modami obowiązkowo
gucior porobione pomierzone?
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
porobione: syczy, prycha, buczy – jedzie odczuwalnie lepiej
Nie zmierzone jeszcze – chciałem wczoraj w vtg rano ale nie mieli czasu – do kreatora już się nie udaję bo tam lipa jakaś jest. w vtg hamowałem auto przy zakupie więc jak się tam w końcu dopcham to dam wykres z zakupu i po tym co ssg popełniło. Jak to pomierzę dam tutaj info.
t.
Nie zmierzone jeszcze – chciałem wczoraj w vtg rano ale nie mieli czasu – do kreatora już się nie udaję bo tam lipa jakaś jest. w vtg hamowałem auto przy zakupie więc jak się tam w końcu dopcham to dam wykres z zakupu i po tym co ssg popełniło. Jak to pomierzę dam tutaj info.
t.
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
dzieki gucior i eemepes.
wiem ze w madzie którą kopiłem jest inny wydech Magnaflow oraz inny wlot powietrza ze stożkowym filtrem. nie wiem jeszcze co to ale wygooglam i sie dowiem.
jeśli chodzi o kolejne modyfikacje to najbardziej zależy mi na poprawie przyspieszenia i żeby auto ciągnęło z mniejszych obrotów ale to własnie uzyskam pewnie poprzez zmianę mapy silnika.
wiem ze w madzie którą kopiłem jest inny wydech Magnaflow oraz inny wlot powietrza ze stożkowym filtrem. nie wiem jeszcze co to ale wygooglam i sie dowiem.
jeśli chodzi o kolejne modyfikacje to najbardziej zależy mi na poprawie przyspieszenia i żeby auto ciągnęło z mniejszych obrotów ale to własnie uzyskam pewnie poprzez zmianę mapy silnika.
- Od: 26 wrz 2010, 19:40
- Posty: 15
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości