Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
Obecnie jestem na etapie "badań" nad temperaturą zasysanego powietrza. Przerobiłem już SRI i obudowane SRI, a teraz będę sprawdzał seryjną puszkę ze zdjętym rezonatorem. Muszę jeszcze tylko pomierzyć moc na obecnym setupie, zakładam serię i kontynuuję "badania".
W 6 nie ma jak zrobić doprowadzenia zimnego powietrza do SRI. W 3 jest na to miejsce (małe, ale jest), a u nas dooopa.
W 6 nie ma jak zrobić doprowadzenia zimnego powietrza do SRI. W 3 jest na to miejsce (małe, ale jest), a u nas dooopa.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
fazer72 napisał(a):W 6 nie ma jak zrobić doprowadzenia zimnego powietrza do SRI. W 3 jest na to miejsce (małe, ale jest), a u nas dooopa.
z tego co pamiętam jak zaglądałem 6tce pod maskę, Twojej albo habzimierza to było wręcz odwrotnie – seryjny dolot w 3ce praktycznie nie istnieje a w 6tce cokolwiek tam jest
Ni kuta, wszystko pozatykane. Jedyna możliwość to wykręcenie przeciwmgielnego i stamtąd rura z zimnym wozduchem. Z osłony chłodnicy wszystko skierowane na TMIC (chyba tak jak w 3 ?) i jedynie tamto można przedziurawić (Ty tak zrobiłeś chyba ?).
Zobaczę jak będzie z serią bez rezonatora.
Zobaczę jak będzie z serią bez rezonatora.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
fazer72 napisał(a):Ni kuta, wszystko pozatykane. Jedyna możliwość to wykręcenie przeciwmgielnego i stamtąd rura z zimnym wozduchem. Z osłony chłodnicy wszystko skierowane na TMIC (chyba tak jak w 3 ?) i jedynie tamto można przedziurawić (Ty tak zrobiłeś chyba ?).
dokładnie tak zrobiłem bo wszystko zabudowane, tylko jak patrzyłem to w 6tce była jakakolwiek szansa żeby spod lampy leciało bo dawało się tam ręke włożyć, a w 3ce z xenonem to tam badziewie leci, nawet ręki się nie da włozyć, do tego te niby kierownice powietrza fabryczne spod rejestracji to jakis kiepski żart
Dłuuugo się tu nic nie działo więc ja przerwę zmowe milczenia. wymieniał już ktoś u siebie regulator zmiennych faz rozżądu??? jeśli tak to co dała taka wymiana poza usunięciem dieslowskiego klekotania??
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
Z tego co kiedyś czytałem na forum to goście z CX-7 wymieniali z powodu klekotu, może do nich uderz, ja nie wymieniałem
Pozdro
Pozdro
- Od: 4 paź 2009, 15:58
- Posty: 57
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MPS
wymieniał – nic nie dało. Dopiero jak łańcuch wymienili to się "zbenzynił" z powrotem
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
FeniX napisał(a):Dłuuugo się tu nic nie działo więc ja przerwę zmowe milczenia. wymieniał już ktoś u siebie regulator zmiennych faz rozżądu??? jeśli tak to co dała taka wymiana poza usunięciem dieslowskiego klekotania??
Mi wymienili na gwarancji i jest teraz normalnie.
- Od: 25 kwi 2007, 20:56
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: 6MPS
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
FeniX napisał(a):Patrzcie .... marzenie!!
http://www.6crew.com/forum/showthread.p ... post315002
o dżizas i to za jakie śmieszne pieniądze
Chlopaki jakie macie spalanie po modyfikacjach w SSG? ja u siebie zalozylem wlasnie Downpipe a sonde oszukano tym wynalazkiem http://www.streetunit.com/ATP_CEL_Trick ... s6-014.htm co prawda nie wywala "checka"" jest teraz zla dawka paliwa (przelewa) spalanie drastycznie wzroslo.. a przyrost mocy bardzo nieznaczny. zmieniony dolot na CAI Fujita oraz TMIC na FMIC. Pochwalcie sie w jaki sposób macie oszukaná sonde? oraz czy ktos juz cos wie na temat chiptuningu mpsa. gdzie warto a gdzie nie? cos nowego w tej kwestii? albo moze wiecie kto moglby napisac program od poczatku do Stand Alone ?
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
co do spalania mi pali wg kompa po miescie ok 17.0 (na 100kilometrów 30 korek 20 oszczędna jazda i 50 buuuuuuuuut). nie zauwazyłem zmiany po dp+test pipie i sri. co do cela nie odpowiem bo w szweajcarii byl pisany program...dla mnie jedynym zawodnikiem w chipowaniu 6 mps jest gosc z map teka w poznaniu zadzwon pogadaj
pozdro
pozdro
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
A dlaczego akurat on?? Podaj mi prosze na niego jakiś namiar. Akurat jutro jade do Poznania na targi kamieniarskie na kilka dni to chetnie z nim pogadam.. No właśnie Ty masz program zrobiony... dlatego pewnie mniej CI pali bo nie "przelewa" i nie puszcza bąkow?
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
baki tylko ja moge puszczac w swoim samochodzie
doszedłem do wniosku po rozmowie z nim i z 44(wiele rozmów totalnie mnie gosciu rozkładał na łopatki pisałem o tym), a tu rozmowa konkretna a nie od razu no ok 5.000 tys ale może pan stracic to co jest itp... do mastersa nie śmiałem zadzwonić
oto kontakt http://maptek.pl/pl/kontakt.php
pozdrosssssssss<głaszcze><faja>
doszedłem do wniosku po rozmowie z nim i z 44(wiele rozmów totalnie mnie gosciu rozkładał na łopatki pisałem o tym), a tu rozmowa konkretna a nie od razu no ok 5.000 tys ale może pan stracic to co jest itp... do mastersa nie śmiałem zadzwonić
oto kontakt http://maptek.pl/pl/kontakt.php
pozdrosssssssss<głaszcze><faja>
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
A mi pali 13,7 w korkach, ale ja to "emeryt style" reprezentuję. No i jest "tjuningowany" przez 44, a przebieg krzywych mocy i momentu ma prawie identyko jak miśkowóz z powymienianymi gratami bez tuningu.
FeniX w kamieniu robisz ? Blat potrzebuję .... no i drzwi
FeniX w kamieniu robisz ? Blat potrzebuję .... no i drzwi
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
fazer72 napisał(a):A mi pali 13,7 w korkach ...
Heh nice mi to pali 17 jak jezdze emerycko a jak troche przycisne od czasu do czasu plus nieco wieksze korki to 20stka murowana – trzeba zrobic mapy w 44 w takim razie zeby zmniejszyc spalanie bedzie dobre uzasadnienie dla urzedu skarbowego ze w koszty wrzucone
- Od: 22 sty 2010, 13:33
- Posty: 65
- Skąd: Wawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości