Komentarze do wykresów
siema. u mnie na wykresie widac w pewnym zakresie obrotow falowana linie. moment niby w miare bo 128 na 132 seryjnie, moc 3Km ponad serie ale cos nie tak jest. ostatnio wymienilem przewody wn na jakies tanie moze to byc przyczyna, a moze filtr paliwa?
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
ulala.piekny wykres.moment plasciutki.w super stanie masz silniczek.wrecz wzorowo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
kubik b. ładny wykres, ciekawy jestem wyniku po montażu dolotu
Szczerze mówiąc sam byłem w szoku, bo spodziewałem się mniej Jak założe dolot simoty ten zestaw z allegro to odrazu śmigam na pomiar. tylko wymienie filtr paliwa, bo te fale na wykresie troche mnie irytują :/
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
heheheh.fale ma akzdy silnik.wiesz robi sie na hamowni taka korekte znaczy daja filtr zeby byl ladniejszy.to ze jest pofalowany to normalne zjawisko.u ciebie jest wszystko w normie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
To moj pierwszy pomiar, myslalem, ze silnik przerywa czy cos
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Tomek6
czy hamownia miala wentylator?mozliwe ze silnik sie nagrzal i zaczal ssac cieple powietrze.wtedy moment leci na leb na szyje.ja bym paliwa do wynikow nie mieszal.to nie ma zadnego wplywu na osiagane wartosci (+-1%)
czy hamownia miala wentylator?mozliwe ze silnik sie nagrzal i zaczal ssac cieple powietrze.wtedy moment leci na leb na szyje.ja bym paliwa do wynikow nie mieszal.to nie ma zadnego wplywu na osiagane wartosci (+-1%)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
jarek.6s napisał(a):Auto: Madza mx-3 1.8 V6 '91
Seria: 133KM i 157Nm
Modyfikacje: CAI
Wynik: Pb 128,7KM / 6337rpm ; Lpg 124,4KM / 6448rpm
153Nm / 5285rpm ; 147Nm / 5345rpm
Uwagi: Przy pierwszym pomiarze wypluło 130,1KM i 153 Nm,lecz go pózniej skasowali.
Przed trzecim pomiarem włączył się wentylator i ogrzał trochę dolot i wypluło 128,7KM.
Musze przyznac, ze bardzo ladny wynik. Praktycznie seryjna moc po tylu latach – jest czego pozazdroscic. Czy silnik byl remontowany?
jackkpl napisał(a):Musze przyznac, ze bardzo ladny wynik. Praktycznie seryjna moc po tylu latach – jest czego pozazdroscic. Czy silnik byl remontowany?
Silnik nie był remontowany, wymieniłem rozrząd, świece, kable, olej i płyny. Jedyny mod to CAI mojej roboty .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Czy mógłbym poprosić o drobny komentarz
153,1KM 6788 179Nm 3543
150,4KM 6798 180,9Nm 3510
KL-DE, gorący stożek, komp,kolektor ssący KF, wtryskiwacze i pompa KL
w kompie błąd 24
153,1KM 6788 179Nm 3543
150,4KM 6798 180,9Nm 3510
KL-DE, gorący stożek, komp,kolektor ssący KF, wtryskiwacze i pompa KL
w kompie błąd 24
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
180NM z 2.5 litra to jakas mizeria. Usun usterke, zresetuj kompa. Moc nie jest jakas tragicznie niska,ale sredni zakres obrotow dosc fatalny.
KLZE na osprzęcie(wiązka, komp, przepływka ) KF-a. Wydech prócz kolektorów seryjny.
167,7KM
201 Nm
majki88 – przebieg momentu mam bardzo podobny, poszarpany dół. chyba komp kf-a nie ogarnia.
U mnie błędów nie ma. Tyle ze wykres na kablach z przebiciami
Uploaded with ImageShack.us
167,7KM
201 Nm
majki88 – przebieg momentu mam bardzo podobny, poszarpany dół. chyba komp kf-a nie ogarnia.
U mnie błędów nie ma. Tyle ze wykres na kablach z przebiciami
Uploaded with ImageShack.us
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
To wy 2.5 litra pedzicie wtryskami i kompem z 2.0 ? To szybko padnie przy palowaniu .
Koledzy komentujecie wykresy trochę mało profesjonalnej hamowni co do wykresu mocy potwierdzam, że będzie w miarę sensowny co do momentu może być z kosmosu Tylko porządna hamownia obciążeniowa np. Maha bo najbardziej znana w PL
fil!p napisał(a):Auto: Mazda 323F 1.8 DOHC 1991r
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 111 KM przy 5460 rpm i 150 Nm przy 4560 rpm
Uwagi: czemu tak malo?:(
Mogę się założyć, że zawór VICS się nie otwiera. Moc od 5400obr. nie idzie już w górę a wręcz opada. Katalogowo moc max. powinna być przy 6500obr. Jak dla mnie ewidentna awaria systemu VICS.
Poza tym jak na 20-letnie auto nie jest źle
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
jak sprawdzic czy to napewno vics? pozatym ogladalem wykresy z twojego topicu o silnikach bp, z i bez vicsu i nie bylo az takiej roznicy...
edit;
juz wiem jak sprawdzic jutro sprawdze i napisze czy to to
edit;
juz wiem jak sprawdzic jutro sprawdze i napisze czy to to
Mazda 929 79' powered by BMW :)
- Od: 4 mar 2008, 01:41
- Posty: 247
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp
Faktycznie, dziwne, że pod koniec moment aż tak idzie w dół... A powyżej 4,5k powinien dopiero skrzydła rozwinąć
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje