tekkenfan napisał(a):błagam wywal te "nity" (czy co to jest) z blendy i świateł bo zalatuje to nie powiem czym
Mazda 323F BG BP GT 1991r.
Witam witam ponownie blenda wyczyszczona dzis skrobalem xD hehehe i odrazu lepiej ...
W podrozy by uporac sie z tylnymi hamulcami feralnie najechalem na dziure ktorej nie zaowazylem no i efekty tego widac na FOTO wyrwana poducha z prawej strony przod;/ no i oczywiscie walnelo to na maxa i o maske zachaczylo;/
Cos z hamulcami porobilem ale nie jest to co mialo byc ;/ w madzi nadal sa zle zaciski z tylu niestety brak czasu;/ Poducha odrazu wymieniona;PP
Efekt dziury w polskich drogach ;(
A oto zaciski mialo byc czerwono a jest tak postanowilem cos innego zrobic
BRAK CZERWONEJ FARBY na temperature w sklepie P i wyszlo jak wyszlo xD
A tak wygladalo przed czyszczeniem itp itd
W podrozy by uporac sie z tylnymi hamulcami feralnie najechalem na dziure ktorej nie zaowazylem no i efekty tego widac na FOTO wyrwana poducha z prawej strony przod;/ no i oczywiscie walnelo to na maxa i o maske zachaczylo;/
Cos z hamulcami porobilem ale nie jest to co mialo byc ;/ w madzi nadal sa zle zaciski z tylu niestety brak czasu;/ Poducha odrazu wymieniona;PP
Efekt dziury w polskich drogach ;(
A oto zaciski mialo byc czerwono a jest tak postanowilem cos innego zrobic
BRAK CZERWONEJ FARBY na temperature w sklepie P i wyszlo jak wyszlo xD
A tak wygladalo przed czyszczeniem itp itd
- Od: 12 kwi 2012, 17:15
- Posty: 100
- Skąd: Chorzów (Śląsk)
- Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r
Ważne że silnik słuszny Też myślę wsadzić taki do mojej ba. Jeśli można wiedzieć ile dałeś za dawce?
ile wypluło i co ta ryflowana blacha robi w środku
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
To są z bardzo lekkich stopów dywaniki samochodowe
nieeee to jest dywanik za 35zloty na szybko kupiony w markecie byle dywanu nie niszczyc wyplulo mniej niz wedlug knigi.... ale nie wiem co o tym sadzic chlopacy z hamowni mowili ze dobrze poszla ...
Ryflowana blache bym chcial jako oslone pod silnik
Sami zobaczcie i nie wiem co mam o tym sadzic ;/
Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego
Przebieg 275 tys km silnik z roku 1991 jak moja madzia.
Ustawiony rozrzad ustawiony zaplon paliwo i powietrze nieruszane.
I do konca nie wiem czy sonda dobra jest;/ dzis skasowalem bledy i narazie nie wybija mi sondy zobacze co jutro pokaze.
Ryflowana blache bym chcial jako oslone pod silnik
Sami zobaczcie i nie wiem co mam o tym sadzic ;/
Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego
Przebieg 275 tys km silnik z roku 1991 jak moja madzia.
Ustawiony rozrzad ustawiony zaplon paliwo i powietrze nieruszane.
I do konca nie wiem czy sonda dobra jest;/ dzis skasowalem bledy i narazie nie wybija mi sondy zobacze co jutro pokaze.
- Od: 12 kwi 2012, 17:15
- Posty: 100
- Skąd: Chorzów (Śląsk)
- Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r
To przez te ryflowane dywaniki tyle wypluła W Tesco teraz były/są welurowe dywaniki, kpl przecena chyba z 39 na 15zł, wyglądają o niebo lepiej od tej a'la blachy ryflowanej
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
monjan32 napisał(a):Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego
Bo tak się robi na hamowni. Dochodzisz do 4 i zaczynasz pomiar, zawsze robi się pomiar na przedostatnim biegu, amsz skrzynię 5 biegową, więc robili na 4, jakbyś miał 6cio to by robili na piątce.
Trochę dziwnie przedstawione graficznie te wykresy. Może to tylko tak zrobiony skan/zdjęcie, ale dla mnie to ajkaś kiepska hamowania. Mało informacji i mało dokładne, no ale to tylko mobilna, więc cudów nie ma co się spodziewać, co nie zmienia faktu, że nie jest to zbyt dokładny wykres.
Fajna mazda, ale dywaniki to musisz koniecznie wywalić, toź to wieś nawet na szybko.
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
To pikowanie w dół momentu obrotowego od 4000obr. świadczy o tym, że na 99% nie działa VICS. Dlatego też moc max. wyszła taka dziadowska.
Byc może otiwerający się VICS zakłócał pracę instalacji gazowej i specjalnie zamknęli go na stałe.
No ale z drugiej strony jak na ten wiek, przebieg i LPG to nie ma tragedii.
Byc może otiwerający się VICS zakłócał pracę instalacji gazowej i specjalnie zamknęli go na stałe.
No ale z drugiej strony jak na ten wiek, przebieg i LPG to nie ma tragedii.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
monjan32 napisał(a):Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego
i prawidłowo, a wynika to z faktu że w większości aut 4 bieg ma przełożenie najbliższe 1 (1.03 GieTek)
Następnym razem uświadom obsługę hamowni że odcinkę masz na 7300 (no chyba że coś gmerałeś) bo obrotek deko przekłamuje w górnym zakresie.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Tak te wasze dywaniki lipne wygladaja
Blenda wygląda teraz tak .....
Jacek176 napisał(a):To pikowanie w dół momentu obrotowego od 4000obr. świadczy o tym, że na 99% nie działa VICS. Dlatego też moc max. wyszła taka dziadowska.
Byc może otiwerający się VICS zakłócał pracę instalacji gazowej i specjalnie zamknęli go na stałe.
No ale z drugiej strony jak na ten wiek, przebieg i LPG to nie ma tragedii.
I wlasnie tutaj musze nadmienic ze silniczek GT ktory jest w madzi od dawcy nie byl zgazowany wczseniej... Na LPG jest dopiero od mometu jak wlozylem do mojej GT, czyli od marca tamtego roku.
A VICS to jest to na kolektorze ssacym polaczone z przeplywka dobrze mysle ?:> jesli tak to sprawdzalem i nie jest uszkodzony mialem w 2 silniku orginalnym to juz byl papierem potraktowany...
A kurde dzis zapomnialem ECU bledy sprawdzic ;/ bo wlasnie kontroluje i wywalilo mi sonde lambda na cieplym silniku zapalonym i wylaczonym.
Po skasowaniu bledow juz sondy nie pokazalo i jest BEZ BLEDOW nie wiem jak dzis po przejechaniu kilku KM ;/ bylem na spontanie i jakos wylecialo z glowy...
Dodam ze silnik nie byl strojony przy przekladce ECU jest orgi z mazdy robiony rozad byl i ustawiany zaplon i nie wiem czy nie trzeba bylo wystroic reszty;/
tekkenfan napisał(a):monjan32 napisał(a):Pomiar robili tylko i wylacznie na 4 biegu i tez nie wiem dlaczego
i prawidłowo, a wynika to z faktu że w większości aut 4 bieg ma przełożenie najbliższe 1 (1.03 GieTek)
Następnym razem uświadom obsługę hamowni że odcinkę masz na 7300 (no chyba że coś gmerałeś) bo obrotek deko przekłamuje w górnym zakresie.
U mnie obrotomierz leci prawie do 8 i wtedy odcina a koles z hamowni mobilnej mi mowil ze u nich jest troche opuznione to nie wiem ;/ w kazdym razie nic nie zmienialem.
A dodam ze kompresje mierzylem i na 2 cylindrach wybilo 12.5 a na 2 nastepnych 11.5 wiec mysle ze nie jest zle.
- Od: 12 kwi 2012, 17:15
- Posty: 100
- Skąd: Chorzów (Śląsk)
- Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r
monjan32 napisał(a):A VICS to jest to na kolektorze ssacym polaczone z przeplywka dobrze mysle ?
zaworek VICSy znajduje się na kolektorze ssącym po stronie rozrządu.
monjan32 napisał(a):Dodam ze silnik nie byl strojony przy przekladce ECU
Przecież tutaj nie ma co stroić. Masz silnik razem z kompem od GT i finito.
monjan32 napisał(a):U mnie obrotomierz leci prawie do 8
i to jest właśnie to przekłamanie o którym pisałem. GT w serii ma odcinkę na 7300 i tak też jest u Ciebie.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
I ja zaszaleje post pod postem no ale w weekend się działo przy GTeku ;D
1. Short Shifter (czy jak sie to pisze)
2. Wymiana termostatu
3. Dużo dużo roboty przy hamulcach z tyłu
4. Wymiana prawej tylnej lampy (zbierała się w niej woda teraz jest GIT)
Oto fotki które udało mi się zrobić gorszej jakości bo z tel ...
Własna robota nie używajcie majzli itp do zbicia kulki hihi
O wiele lepiej biegi wchodzą obniżony jest o 2cm.
Zapasowa chłodnica z wentylatorem do GT jak NOWA:)
Małe porządki przy Dawcy GT
Wkrótce dorzucę fotki zacisków tylnych po własnej regeneracji czyszczenie + aluminium by nie rdzewiało + reperaturki.
1. Short Shifter (czy jak sie to pisze)
2. Wymiana termostatu
3. Dużo dużo roboty przy hamulcach z tyłu
4. Wymiana prawej tylnej lampy (zbierała się w niej woda teraz jest GIT)
Oto fotki które udało mi się zrobić gorszej jakości bo z tel ...
Własna robota nie używajcie majzli itp do zbicia kulki hihi
O wiele lepiej biegi wchodzą obniżony jest o 2cm.
Zapasowa chłodnica z wentylatorem do GT jak NOWA:)
Małe porządki przy Dawcy GT
Wkrótce dorzucę fotki zacisków tylnych po własnej regeneracji czyszczenie + aluminium by nie rdzewiało + reperaturki.
- Od: 12 kwi 2012, 17:15
- Posty: 100
- Skąd: Chorzów (Śląsk)
- Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r
Co do sondy lambda, to upewnij się ze to nie z winy gazu. Przy instalacji regulowanej śrubą bład sondy lamdba to standard. Ty masz zdaje się sekwencyjny, ale być może potrzebna jest regulacja
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Nie mam pojecia jak z regulacją byłem w lutym o ile dobrze pamietam to koles mi niby ustawiał i jak sie LPG wyłanczał przy obrotach ponad 6 tak sie wyłancza jak dostaje madzia po pupie ostro :/ wiec nie wiem co jest...
Znalazłem fotke tylnego zacisku po regeneracji ooooo proszę mam nadzieję że będzie się podobać a jak nie to tez gnojcie hehehehe
Znalazłem fotke tylnego zacisku po regeneracji ooooo proszę mam nadzieję że będzie się podobać a jak nie to tez gnojcie hehehehe
- Od: 12 kwi 2012, 17:15
- Posty: 100
- Skąd: Chorzów (Śląsk)
- Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości