PlastiDip – zmiana koloru auta, felg i innych elementów
Przeglądając dziś youtuba znalazłem pare filmików prezentujących zastosowanie tego specyfiku. Jest to coś w rodzaju gumy w aerozolu, którą natryskuje się na np. felgę i co najważniejsze jak nam się znudzi później nie ma problemu z usunięciem.
Oto co znalazłem:
http://www.youtube.com/watch?v=0WS14Jnyf5Q
http://youtu.be/fre7cpYYzAE
http://youtu.be/NqzP_OAEOqs
http://youtu.be/C0McvzycHwA
no i sklep polskiego importera
http://plastidip.pl/sklep/
Ktoś z szanownych kolegów próbował już może tego specyfiku?
Oto co znalazłem:
http://www.youtube.com/watch?v=0WS14Jnyf5Q
http://youtu.be/fre7cpYYzAE
http://youtu.be/NqzP_OAEOqs
http://youtu.be/C0McvzycHwA
no i sklep polskiego importera
http://plastidip.pl/sklep/
Ktoś z szanownych kolegów próbował już może tego specyfiku?
Ostatnio edytowano 6 mar 2013, 00:45 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu
Powód: Poprawienie tytułu
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
nasuwa mi się tylko jedno pytanie... po co? wiem.... żeby chronić felgę, ale to bzdura bo plastidip nie powstrzyma kamieni uderzających z dużą prędkością w felgę czy krawężników
a jeśli chodzi o malowanie felgi tym czymś to też bez sensu bo ta warstwa gumy będzie schodziła z biegiem czasu i powstaną na jej powierzchni różne uszkodzenia a pod spodem będzie widać srebrną felgę.
jak już ktoś chce zmienić kolor felgi to najlepiej piecowo
a zabezepieczenie na zimę? imo to tylko chwyt reklamowy i nic poza tym. na lato nikt nie zabezpiecza felg i jakoś żyjemy
a jeśli chodzi o malowanie felgi tym czymś to też bez sensu bo ta warstwa gumy będzie schodziła z biegiem czasu i powstaną na jej powierzchni różne uszkodzenia a pod spodem będzie widać srebrną felgę.
jak już ktoś chce zmienić kolor felgi to najlepiej piecowo
a zabezepieczenie na zimę? imo to tylko chwyt reklamowy i nic poza tym. na lato nikt nie zabezpiecza felg i jakoś żyjemy
i jak wrażenia z eksploatacji? Jak trwała jest ta powłoka? Malowane z puszki czy pistoletu?
Radex chwyt reklamowy to chyba niewlasciwe okreslenie, bo ten produkt nie jest przez producenta rekomendowany do zabezpieczania felg
Nie zamieściłem tego jako alternatywy do malowania tradycyjnego/proszkowego tylko raczej jako ciekawostkę. Z tego co zauwazylem jest to dosc popularny specyfik szczegolnie za oceanem i stosowany nie tylko do felg ale rowniez tak jak w przypadku kolegi Arkadius 73 do malowania innych elementów takich jak grille, emblematy etc. czy (jak widziałem na jednym filmie) pasy a`la ford mustang. Oglądając drugi z kolei zamieszczony przeze mnie w pierwszym poście filmik łatwo jest zauważyć, że powłoka jest dość mocna, a jednocześnie bardzo elastyczna. Niewatpliwie najwieksza zaleta tego ustrojstwa to mozliwosc łatwej "zmiany decyzji", a najwieksza wada to problem z trwałością (szczególnie na felgach) ale nie powiesz mi chyba, że tradycyjna powłoka lakiernicza nałożona na felgę jest niezniszczalna.
Radex chwyt reklamowy to chyba niewlasciwe okreslenie, bo ten produkt nie jest przez producenta rekomendowany do zabezpieczania felg
Nie zamieściłem tego jako alternatywy do malowania tradycyjnego/proszkowego tylko raczej jako ciekawostkę. Z tego co zauwazylem jest to dosc popularny specyfik szczegolnie za oceanem i stosowany nie tylko do felg ale rowniez tak jak w przypadku kolegi Arkadius 73 do malowania innych elementów takich jak grille, emblematy etc. czy (jak widziałem na jednym filmie) pasy a`la ford mustang. Oglądając drugi z kolei zamieszczony przeze mnie w pierwszym poście filmik łatwo jest zauważyć, że powłoka jest dość mocna, a jednocześnie bardzo elastyczna. Niewatpliwie najwieksza zaleta tego ustrojstwa to mozliwosc łatwej "zmiany decyzji", a najwieksza wada to problem z trwałością (szczególnie na felgach) ale nie powiesz mi chyba, że tradycyjna powłoka lakiernicza nałożona na felgę jest niezniszczalna.
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
TALREP napisał(a):nie powiesz mi chyba, że tradycyjna powłoka lakiernicza nałożona na felgę jest niezniszczalna.
pewnie że nie, ale ten plastidip to cienko widze po paru wizytach na myjni ze szczotkami.
imo strata kasy
tyle ode mnie moich domniemań, niech najlepiej wypowie się więcej ktoś kto dłużej ma takie coś
Czarny mi sie juz nie podoba na felgach Wlasnie zabralem sie swoje czarne RH i na lato 2013 bd biale ) chyba ze cos sie stanie nie oczekiwanego Ale nie powiem ze sposob na zmianie jest glupi, jak ktos chce szybko i dosc tanio zmienic kolor idealne rozwiaznie
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
zwlaszcza, ze wytrzymuje to cos do 3 lat (bez dodatkowej warstwy) i zawsze mozna zmienic sobie kolor...
Dopisano Śr, 28 lis 2012, 18:31:
ps. bialy tez tam jest
Dopisano Śr, 28 lis 2012, 18:31:
ps. bialy tez tam jest
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
ja zabrałem się dziś za malowanie całego motoru na czarny mat jak wszystko wyschnie to wrzucę fotki jak się prezentuję,na całe moto poszły 2 spraye (130zl).
Ps. też mam ciekawostkę przeczytałem gdzieś że plastidip był stosowany na uchwyty do trzymania/zamykania drzwi w seacie toledo ll
Ps. też mam ciekawostkę przeczytałem gdzieś że plastidip był stosowany na uchwyty do trzymania/zamykania drzwi w seacie toledo ll
bercikspeed napisał(a):ja zabrałem się dziś za malowanie całego motoru na czarny mat jak wszystko wyschnie to wrzucę fotki
czekamy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
jak nazłość nie mogę odpalić aparatu moto pomalowane,na pierwsze elementy jakie malowałem położyłem po 3 warstwy i wyszło ekstra potem chciałem zrobić już na 2 warstwy i żałuję efekt zadowalający ale miejscami nałożyłem za dużo i wygląda jak by były drobinki kurzu pod plastidipem ale co tam warto było ogółem polecam ,na pewno uzyska się ciekawy efekt malując elementy deski rozdzielczej jak tylko uda mi się uruchomić aparat wrzucę foto
udało mi się zrobić 1 fotke ale było już ciemno i fota złej jakości na dodatek
na baku jest położona 1 warstwa dlatego widać niedociągnięcia
na baku jest położona 1 warstwa dlatego widać niedociągnięcia
bercikspeed a jak z odpornością na zarysowania i ścieranie?
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
siwy-84 napisał(a):bercikspeed a jak z odpornością na zarysowania i ścieranie?
nie mam pojęcia położyłem plastidip dopiero 3 dni temu
juz pisalem w innym wątku ale napisze tez i tu, koleś w golfie ma pomalowany grill, znaczki i lusterka plasti dipem i po ponad pol roku jeżdżenia autem, mycia itd nic sie z tym nie dzieje.
-
Pyton162
myje na myjni automatycznej?Pyton162 napisał(a):juz pisalem w innym wątku ale napisze tez i tu, koleś w golfie ma pomalowany grill, znaczki i lusterka plasti dipem i po ponad pol roku jeżdżenia autem, mycia itd nic sie z tym nie dzieje.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje