Mazda 323 BG BP '91
Oops pomyliłem się – miało być Roverek Powiedz mi jaka jest płatność za wjazd na tor w Biłgoraju? Jak tam dojechać?
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Płatność za wjazd nie jest mi znana
Tor znajduje się tutaj:
https://mapy.google.pl/maps?q=50.519416 ... 16&iwloc=A
Tor znajduje się tutaj:
https://mapy.google.pl/maps?q=50.519416 ... 16&iwloc=A
arafal21 napisał(a):Nie wiedzialem ze jest tor w bilgoraju:D a mieszkam +– 50km od bilgoraja:D
A do tego jest równy, bardzo kręty i przyczepny
Paweł napisał(a):Fajnie zrobiony film.
Dziękuję w imieniu całego LemonadeStudio i zapraszam po więcej na http://www.facebook.com/lemonadestudio
Bardzo ładnie Marcinie prezentuje się twoja BaGietka. Przyjechałbyś kiedyś do Lbn na cyklicznego to już dwie w hatchbacku by były powodzenia w modach i bezawaryjnej jazdy życzę
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Ciekawe ile wjazd, Skoczylby zoabczyc czy ta moja rupla cos warta:) tylko musze sobie kapcie skolowac na tyl i wlac beznyny bo na gazie szkoda mi ja meczyc(choc daje rade).
A i wymienic sprezyne z tylu ktora pekla:D
A co do tematu to z silnikiem nadal bedzie 1.3 czy sa plany na cos wiekszego?? moze cos jak capazo:D??
A i wymienic sprezyne z tylu ktora pekla:D
A co do tematu to z silnikiem nadal bedzie 1.3 czy sa plany na cos wiekszego?? moze cos jak capazo:D??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jak będę jechał do Kraśnika to się zaanonsuję
K.A.W. PlusKit 60/45
Golf III oem front lip
przebieg w tym momencie – blisko 270kkm, resztę postaram się uaktualnić niebawem
Golf III oem front lip
przebieg w tym momencie – blisko 270kkm, resztę postaram się uaktualnić niebawem
no ładnie, ładnie
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Wypada tutaj trochę uporządkować... uaktualnić fotki itd. Z rzeczy ciekawszych jeszcze pojawi się parę fotek z konserwacji podwozia oraz w końcu wrzucę zdjęcia CA. Doleciał również nowy wydech – cały 2,25 + środkowy RM01 + końcowy RM 8 XXL + silencer – wiem, że wielu uzna to za przesadę dla 1.3 (bo za luźny itd.) i zgodzę się z tym, ale to pierwszy kroczek dalszej drogi, którą mam nadzieję, że będę miał czas, siłę i $ kontynuować.
KL'a jej od razu
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris KL'a chyba bym nie chciał. Mazda prowadzi się teraz znakomicie, zwłaszcza po wymianie zawieszenia na kompletny zestaw K.A.W. PlusKit. Jest inaczej niż na H&R + Kayaba (chociaż wtedy nie narzekałem – było sztywniej, ale nieco ping-pongowo oraz tył z racji takiej, a nie innej charakterystyki sprężyn, stał sporo wyżej niż przód – na ulicy bez obciążenia jeździło się trochę gorzej, na torze bardzo dobrze). Zmierzam jednak do tego, że chciałbym aby serce Mazdy pozostało lekkie, jednak nie marzy mi się żadna z wymienionych przez Was opcji. Wyśniłem sobie BP Supercharged . Plan jest na razie jedynie na kartce , więc zobaczymy co przyniesie przyszłość. Nie chce teraz prognozować. Autem jeżdżę nadal każdego dnia, w każdą pogodę i o każdej porze. Wiek, mimo dbałości, daje o sobie znać – zima, sól, wilgoć itd. jej nie sprzyjają. Chodzi oczywiście tylko o podwozie. Prawda jest taka, że aby było ono zrobione na tip-top trzeba je rozłożyć na części i wypiaskować, bo usuwaniem ręcznym rdzy i odnawianiem konserwacji ten proces przyszłościowego gnicia można tylko opóźnić. Miałem to zrobić na jej 25-lecie, ale być może trzeba będzie na ten krok zdecydować się wcześniej. Poza tym jest miód – w dalszym ciągu niezawodna i nieśmiertelna, mimo intensywnej eksploatacji.
Nadrabiam zaległości. Pierwszy post jest w miarę uporządkowany (starych części nie wyrzucałem, żeby zachować historię auta). Naprawa podwozia i poprawki lakiernicze z 08.2011 poniżej:
Poniżej kilka dodatkowych, aktualnych zdjęć Mazdy sprzed zmiany opon (11.2012):
Nadrabiam zaległości. Pierwszy post jest w miarę uporządkowany (starych części nie wyrzucałem, żeby zachować historię auta). Naprawa podwozia i poprawki lakiernicze z 08.2011 poniżej:
Poniżej kilka dodatkowych, aktualnych zdjęć Mazdy sprzed zmiany opon (11.2012):
Kur..amac rdza to najgorsze co moze byc w samochodzie:/ ale jak sie dba i sie mysli przyszlosciowo jak kolega to beje dobre:)) autko sliczne, na zywca jeszcze ladniejsze slinilem sie jak male dziecko widzac na postoju to malenstwo koledzy wiadome stare male blabla..., se mysle głąby golfami jezdza nie znaja sie pokaz ja w zimowym klimacie:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Sporo tego rudzielca było Ale za to jak teraz wygląda ta BG... ciężko wyjść z podziwu Gratuluje autka w takim stanie
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Widuję je czasami w LKR i srebrnego xeda również
Widać na pierwszy rzut okiem, że zadbany egzemplarz.
Widać na pierwszy rzut okiem, że zadbany egzemplarz.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Prześledziłem dzisiaj cały wątek o Twojej Madzi i jest co czytać. Widzę, że trafiła w dobre ręce i jest z Tobą już parę dobrych lat, a Ty dalej ją dopieszczasz i nie żałujesz na nią grosza. Oby dalej Ci służyła bezproblemowo jak do tej pory, oprócz tego małego zdarzenia pod Tesco. Acha oglądałem na Youtube Twój Drift i powiem, że slizgałeś się jakbyś miał tylnio napędówkę, albo opony letnie na tylnej osi.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości