Mazda 323F BJ ZL'00 AT KULAWY NA WÓZKU
Witam wszystkich entuzjastów modelu 323...pozostałych również.Korzystając z chwili chciałbym pochwalić się moją EFKĄ , którą eksploatuję od ponad 2 lat.Zakup oczywiście przemyślany i po rocznych poszukiwaniach udało mi się nabyć tą oto mazdeczkę...Ze względu iż jestem osobą niepełnosprawną ruchowo(tzw.wózkowicz)auto musiało być w automacie...ale skrzynia posiada tryb SPORT zatem nie jest tak źle kiedy ruszam spod świateł Ogólnie autko zadbane,jestem drugim właścicielem(pierwszym w kraju)138.000 oryginalnego przebiegu...teraz 156.000 Kosmetyką mazdy zajął się mój serdeczny kolega Mareczek,który profesjonalnie zajmuje się polerką lakierów i nie tylko Ogólnie typowa seria,ale po moich zmianach chciałem ją jeszcze bardziej wzbogacić wizualnie i mechanicznie...mam nadzieję,że efekt może być,ale o gustach podobno się nie dyskutuje
Wyposażenie auta w momencie zakupu:
-ABS+TCS
-4 poduszki powietrzne
-klimatyzacja manualna
-elektryczne szyby(x2)
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-centralny zamek
-halogeny
-wspomagana i regulowana kierownica
Lista dokonanych i kolejnych zmian:
-zimowe koła alu "16 ET40 na oponach 185/55
-letnie koła ENKEI model EV5 "17/7 ET 42 + dystanse przelotowe 7mm Done
-letnie opony 205/40 Fulda Sportcontrol2 Done
-tarcze wentylowane nacinane i nawiercane ROTINGER (swap z 234mm na 258mm) Done
-zaciski+jarzma z EFKI po liftowej Done
-klocki przód ATE Done
-tuleje poliuretanowe w przednich wahaczach Done
-tuleje poliuretanowe w przednim drążku stabilizującym Done
-tuleje w tylnym drążku stabilizującym Done
-wymiana wszystkich tylnych wahaczy Done
-końcowy tłumik z kwasówki z polerowaną końcówką Done
-zimny dolot powietrza z puszką SIMOTY i filtrem stożkowym Done
-sportowy kat +cały wydech kompletny z kwasówki Done
-cewki i kable NGK Done
-folia 3D carbon na detale nadwozia Done
-oświetlenie postojowe ledy CREE XBD 50W Done
-regularna polerka lakieru i woskowanie Done
-mechanicznie po regularnych przeglądach i bieżących wymianach płynów i filtrów Done
-negatyw tylnych kół camber -1,5st Done
-rozpórka przednich i tylnych kielichów amortyzatorów Done
-przyciemnienie od środka przednich lamp+ciemnie kierunki Done
-komplet amorków SACHS+łączniki stabilizatorów Done
-sprężyny obniżające -30/-30 FK Automotive Done
pozdrawiam
Wyposażenie auta w momencie zakupu:
-ABS+TCS
-4 poduszki powietrzne
-klimatyzacja manualna
-elektryczne szyby(x2)
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-centralny zamek
-halogeny
-wspomagana i regulowana kierownica
Lista dokonanych i kolejnych zmian:
-zimowe koła alu "16 ET40 na oponach 185/55
-letnie koła ENKEI model EV5 "17/7 ET 42 + dystanse przelotowe 7mm Done
-letnie opony 205/40 Fulda Sportcontrol2 Done
-tarcze wentylowane nacinane i nawiercane ROTINGER (swap z 234mm na 258mm) Done
-zaciski+jarzma z EFKI po liftowej Done
-klocki przód ATE Done
-tuleje poliuretanowe w przednich wahaczach Done
-tuleje poliuretanowe w przednim drążku stabilizującym Done
-tuleje w tylnym drążku stabilizującym Done
-wymiana wszystkich tylnych wahaczy Done
-końcowy tłumik z kwasówki z polerowaną końcówką Done
-zimny dolot powietrza z puszką SIMOTY i filtrem stożkowym Done
-sportowy kat +cały wydech kompletny z kwasówki Done
-cewki i kable NGK Done
-folia 3D carbon na detale nadwozia Done
-oświetlenie postojowe ledy CREE XBD 50W Done
-regularna polerka lakieru i woskowanie Done
-mechanicznie po regularnych przeglądach i bieżących wymianach płynów i filtrów Done
-negatyw tylnych kół camber -1,5st Done
-rozpórka przednich i tylnych kielichów amortyzatorów Done
-przyciemnienie od środka przednich lamp+ciemnie kierunki Done
-komplet amorków SACHS+łączniki stabilizatorów Done
-sprężyny obniżające -30/-30 FK Automotive Done
pozdrawiam
- Załączniki
Ostatnio edytowano 2 lip 2020, 20:57 przez franek74, łącznie edytowano 51 razy
Dodaj do opisu wyposażenie seryjne
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Lakier jest w na prawde fajnym stanie Jak i cała Madzia, wygląda super. Do zobaczyska na następnych spotkaniach.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
no no Mazda z zewnątrz i w środku prezentuje się zacnie
ciekawy pomysł z tą kierą, obszycie 1 klasa – gdzie robiłeś?
ciekawy pomysł z tą kierą, obszycie 1 klasa – gdzie robiłeś?
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Bardzo ładna sztuka,przedlifty ladniejsze;–)
HRy zrobią robotę,ale będzie "beton";–)wiem coś o tym
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
HRy zrobią robotę,ale będzie "beton";–)wiem coś o tym
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
[quote="Bo_Lo"]Bardzo ładna sztuka,przedlifty ladniejsze;–)
HRy zrobią robotę,ale będzie "beton";–)wiem coś o tym
Niestety wiem...przymierzam się do VOGTLANDów i kółek "17 TOMASONów na oponie 205/40
Jest w miarę komfortowo w codziennej miejskiej jeździe była przymiarka
HRy zrobią robotę,ale będzie "beton";–)wiem coś o tym
Niestety wiem...przymierzam się do VOGTLANDów i kółek "17 TOMASONów na oponie 205/40
Jest w miarę komfortowo w codziennej miejskiej jeździe była przymiarka
No nie wiem z tymi 17nastkami...
Ja mam 16 ,7,5cala. Opona 195/45 i jest już co robić na dziurach,poza tym do tego silnika uważam że optymalnie żeby auta nie zamulic ,no i spalanie...
Tym bardziej w A/T
A te vogtladndy niby "miekciejsze"?
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Ja mam 16 ,7,5cala. Opona 195/45 i jest już co robić na dziurach,poza tym do tego silnika uważam że optymalnie żeby auta nie zamulic ,no i spalanie...
Tym bardziej w A/T
A te vogtladndy niby "miekciejsze"?
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):No nie wiem z tymi 17nastkami...
Ja mam 16 ,7,5cala. Opona 195/45 i jest już co robić na dziurach,poza tym do tego silnika uważam że optymalnie żeby auta nie zamulic ,no i spalanie...
Tym bardziej w A/T
A te vogtladndy niby "miekciejsze"?
Zdecydowanie bardziej "komfortowe"...poza tym to progresywne sprężyny,zatem ujdzie w codziennej jeździe...Teraz mam 7 calowe felgi,Tomasony będa 8 calowe a między 195 a 205 nie będzie dramatu w mocy...mimo iż "17 to są lżejsze od tych które mam obecnie
Ale masz rację,optymalne kółka do BJ-tek to 195/50/R16 ET35...
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Felgi pasują idealnie, kierownica pięknie obszyta. Jak dla mnie na duży plus to automat, jak w ogóle spisuje się skrzynia-osiągi/spalanie/zmiana biegów przy tym silniku?
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Skrzynia pracuje płynnie i bez problemów...posiada tryb S (sport) i wkręca silnik na wyższe obroty,zatem na światłach czy przy wyprzedzaniu nie ma problemu...dla mnie osobiście osiągi zadowalające jak na moc silnika...a spalanie po mieście ok.9l/100 km...trasa ok.6l/100km.Biorąc pod uwagę koła 17/8cali 205/40 opony to bardzo zadowalający wynik...Cukierek napisał(a):Felgi pasują idealnie, kierownica pięknie obszyta. Jak dla mnie na duży plus to automat, jak w ogóle spisuje się skrzynia-osiągi/spalanie/zmiana biegów przy tym silniku?
Ładna BJka. Mnie osobiście najbardziej przykuły uwagę zaciski oraz nakrętki, jest konkret Co do carbonu, bardzo fajny pomysł, pasowałoby podobnie okleić klamki, żeby to się jakoś kupy trzymało
Fajna bjtka I kierownica! Na żywo jeszcze lepiej wygląda
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości