Załóż mniejsze koła
Niestety to jest mazda i możliwości przekładania gratów między modelami jest bardzo ograniczona.
Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
patryk240 napisał(a):Mam takie szybkie pytanko czy wymiana uszczelniaczy wału i wałka to tylko kwestia zdjęcia rozrządu i kół czy trzeba wałek wyjmować
Nie trzeba wałka wyjmować
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
patryk240 napisał(a):Dzięki za odpowiedź Dowiedziałem się też że trzeba bardzo uważać żeby przy wyjmowaniu starego nie uszkodzić gładzi bo będzie się lało
Dokładnie, śmiało dziubaj w stary uszczelniacz, jeśli nie będzie wychodził to podważaj go ale tak jak napisałeś delikatnie aby nie uszkodzić gładzi
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
patryk240 napisał(a):A co ze sprężynką od napinacza trzeba wymieniać bo dostępna tylko z oryginału
Ja wymieniałem bo kupowałem ori zestaw rozrządu więc miałem w zestawie ale jak Ty nie masz to zostaw starą
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
No i jak zwykle problem
pierwszy jaki ujrzałem to brak sprężynki co widać na foto zresztą dzisiaj będę kombinował chyba z mazdy ori ciekawe czy nie zbankrutuje
Wyjęcie uszczelniaczy ..... wałka jako tako poszedł po wkręceniu wkręta w niego ale uszczelniacz wału nie chciał nawet drgnąć liczę na cud że nie uszkodziłem gładzi bo uszczelniacz cały rozdłubałem ale w końcu wyszedł
Jedyne pozytywne wrażenia to to że napinacz chodzi jak nowy pasek wygląda przyzwoicie a użytkuje madzie od ponad 3 lat i zrobiłem spokojnie ponad 60 tysięcy km a nie mam pojęcia ile jest przejechane na tym rozrządzie a że lubie się uczyć w praktyce to skusiłem się na wymiane osobiście
pierwszy jaki ujrzałem to brak sprężynki co widać na foto zresztą dzisiaj będę kombinował chyba z mazdy ori ciekawe czy nie zbankrutuje
Wyjęcie uszczelniaczy ..... wałka jako tako poszedł po wkręceniu wkręta w niego ale uszczelniacz wału nie chciał nawet drgnąć liczę na cud że nie uszkodziłem gładzi bo uszczelniacz cały rozdłubałem ale w końcu wyszedł
Jedyne pozytywne wrażenia to to że napinacz chodzi jak nowy pasek wygląda przyzwoicie a użytkuje madzie od ponad 3 lat i zrobiłem spokojnie ponad 60 tysięcy km a nie mam pojęcia ile jest przejechane na tym rozrządzie a że lubie się uczyć w praktyce to skusiłem się na wymiane osobiście
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Witajcie.
Napisał do mnie posiadacz BG (aBartez, ponieważ sam nie ma teraz dobrego dostępu do forum) z prośbą o radę następującej treści:
"Samoczynnie chowają mi sie lampy w 323f bg. Dla tego muszą być caly czas otwarte . Nie wiem co moze być tego powodem prosze was o pomoc" "Dodam jeszcze ze jak te lampy sie zamkną dalej świecą. I musze podnosić je przyciskiem z lewej strony"
Proszę więc o poradę w tym wątku bo nie chcę zakładać specjalnego.
Napisał do mnie posiadacz BG (aBartez, ponieważ sam nie ma teraz dobrego dostępu do forum) z prośbą o radę następującej treści:
"Samoczynnie chowają mi sie lampy w 323f bg. Dla tego muszą być caly czas otwarte . Nie wiem co moze być tego powodem prosze was o pomoc" "Dodam jeszcze ze jak te lampy sie zamkną dalej świecą. I musze podnosić je przyciskiem z lewej strony"
Proszę więc o poradę w tym wątku bo nie chcę zakładać specjalnego.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Niech zacznie od wymiany przekaźnika przy nogach pasażera Gdzieś na forum jest zdjęcie, który jest to dokładnie.
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Czy znalezienie kolektora do bp'ka 4-1 z escorta gt jest wykonalne w ogóle czy trzeba sprowadzać z zagramanicy?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Uwaga: Ponieważ zależy nam na przejrzystości forum, dlatego zdecydowaliśmy nieco je uporządkować. Zmieniamy między innymi formułę przyklejonych wątków (opinie i informacje, szybkie pytania). W związku z tym wielka prośba do Was o ograniczenie do minimum ich wykorzystania. Dotychczasowe pytania, spostrzeżenia i dyskusje proszę umieszczać w oddzielnych wątkach – zakładając nowe lub kontynuując istniejące. Ważne, żeby zachować zasadę – jeden problem, jeden wątek.
Osoby, które chcą po prostu niezobowiązująco pogadać zapraszam do działu Moto (rozmowy o motoryzacji) lub Hyde Parku.
Dziękuję za współpracę i pozdrawiam,
Paweł
Osoby, które chcą po prostu niezobowiązująco pogadać zapraszam do działu Moto (rozmowy o motoryzacji) lub Hyde Parku.
Dziękuję za współpracę i pozdrawiam,
Paweł
the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości