Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Dzieki, ale z tego co patrze to jest w MX3 1.8v6 inny:
Tu link:
http://www.jimellismazdaparts.com/showA ... gory=20236
46-020A – to bym potrzebował bo ta guma mi się całkiem rozerwała.
Chyba, że źle czytam te nazwy części
Tu link:
http://www.jimellismazdaparts.com/showA ... gory=20236
46-020A – to bym potrzebował bo ta guma mi się całkiem rozerwała.
Chyba, że źle czytam te nazwy części
Adrenaline Addiction.
W koncu mx ppwrocil;)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Akurat za dlugie przewody olejowe.. jaaasneeee. Ja mialem chyba z 30 metrow do chlodnicy i nic sie nie dzialo podobnie jak reszta swiata tez ma i relokacje i chlodnice i jakos panewki sie nie obracaja. Czyzby cud czy moze koziol ofiarny?
Zakladaj kompresor i dokoncz w konu ten projekt, szczegolnie, ze wszystko masz juz gotowe do zlozenia
Zakladaj kompresor i dokoncz w konu ten projekt, szczegolnie, ze wszystko masz juz gotowe do zlozenia
Less roof, more fun
Racja dmuchaj śmiało zestaw czeka na półce
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Fiveopac napisał(a):Akurat za dlugie przewody olejowe.. jaaasneeee.
Nie winą były zbyt długie przewody olejowe, a fakt że seryjna podstawa filtruje na przekroju 10mm, a przewody które dostałem razem ze złączkami i plastrem do relocation kitu miały może 7mm. Przycierało się wtedy gdy otwierał się termostat, a olej krążył napędzany przez pompę pomiędzy termostatem a chłodnicą i nie wracał do silnika.
Reszta to już efekt tego co działo się na początku...
Najważniejsze, że auto działo jak należy, nigdy nie miałem problemu z tym silnikiem takiego jak teraz, zawsze to zwykła operacja w sensie wyjmij rozbierz złóż i włóż...
Wiosenny zestaw startowy:
– nowy kompletny zestaw wybieraka biegi (mój się sfatygował) – ten jest w fajnym stanie
– zestaw OEM gumek i śrub do wybieraka
– olej 10W60 + OEM filtr
– zestaw poliuretanów na tył
– komplet osłon i odbojników SACHS chociaż mam obawy czy wejdą pod moją sprężyne
Do tego:
Amory na tył Tokico HP (dzieki Julek!)
I chyba nie chwaliłem sie ostatnia rzeczą która była potrzebna do zestawu kompresora, czyli kompaktowego filtra powietrza:
W przyszłym tygodniu mam nadzieję Mazda wróci na drogi, a co potem to się zobaczy.
Adrenaline Addiction.
Jarek, czyli będziesz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Jak da zaporową cenę to będzie walczył dalej
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
To w sumie jaką cena weed
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość