witam
czy jest jakiś sposób sprawdzenia czy mieszanka LPG jest zbyt uboga
instalacja I generacji
pozdrawiam
mieszanka gazu
Strona 1 z 1
tak, sondą którą się wsadza w rurę wydechową, na stacjach diagnostycznych mają.
albo jak auto posiada sondę lambdę to po jej odczytach, trzeba się wpiąć w kabel sygnałowy miernikiem i widać jej pracę w przedziale 0-1V, przy zwykłej sondzie. Czyli 0 uboga, 1 V bogata, sonda powinna oscylować
albo jak auto posiada sondę lambdę to po jej odczytach, trzeba się wpiąć w kabel sygnałowy miernikiem i widać jej pracę w przedziale 0-1V, przy zwykłej sondzie. Czyli 0 uboga, 1 V bogata, sonda powinna oscylować
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Na 1 gen na pewno nie bedzie oscylowac ale wpiac sie warto i wtedy ustawiac reduktorem i registrem.
-
Przemek323c
no tak, ale przynajmniej będzie widać gdy za ubogo będzie przy rozpędzaniu.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Mi jak sprawdzał to powiedział, że mam bardzo wysoką mieszankę gazu . To źle ? ma zwykły mixer
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Jesli bardzo bogata (chociaz ciekawe jak to zmierzyl) to dla silnika dobrze ale dla twojego portfela nie (duzy przepal).
-
Przemek323c
Bounty napisał(a):Mi jak sprawdzał to powiedział, że mam bardzo wysoką mieszankę gazu . To źle ? ma zwykły mixer
i nic z tym nie zrobił ?
chociaż zależy, ja w corsie od młodej jak ją jeszcze miała też musiałem ustawiać bardziej bogato bo nie chciała jechać, na przeglądzie jak diagnosta marudził to skręcałem śrubę a po wyjeździe spowrotem
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
gik napisał(a):i nic z tym nie zrobił ?
Nie , tylko sprawdził bo nie mógł wyregulować, ale w końcu się udało
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Witam.
Ostatnio musiałem tankować gaz na trasie.Skusiłem się na trochę tańszy, skończyło się tym ,że Madzia
bardzo opornie się wkręcała na obroty tak jakby coś w nią wlazło. Następne tankowanie było na mojej starej stacji i wszystko wróciło do normy czyli było Ok.
Dowiedziałem się ,że polskie normy zakładają mieszankę propanu z butanem w stosunku 30 – 70%
w dwie strony czyli może być 30 do70 lub 70 do 30. Idealnie jest 50 na 50, ale to podobno rzadko się zdarza. Dlatego warto tankować na sprawdzonych stacjach.
Ostatnio musiałem tankować gaz na trasie.Skusiłem się na trochę tańszy, skończyło się tym ,że Madzia
bardzo opornie się wkręcała na obroty tak jakby coś w nią wlazło. Następne tankowanie było na mojej starej stacji i wszystko wróciło do normy czyli było Ok.
Dowiedziałem się ,że polskie normy zakładają mieszankę propanu z butanem w stosunku 30 – 70%
w dwie strony czyli może być 30 do70 lub 70 do 30. Idealnie jest 50 na 50, ale to podobno rzadko się zdarza. Dlatego warto tankować na sprawdzonych stacjach.
- Od: 19 wrz 2012, 22:36
- Posty: 21
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda323f 1.5 +LPG 16V Z5
1998r.
Bo instalacje mieszalnikowe nie są tak precyzyjne jak sekwencyjne. Miałem escorta 1.6 z instalacją IIgen (bodajże ze sterownikiem leonardo?) i wszystko jedno mu było czy zatankowałem na dobrej stacji czy na krzaku – zawsze brał 10l.
A w mazdzie z instalacją sekwencyjną juz tak fajnie nie jest, 30-50km roznicy na pełnym zbiorniku 55l.
A w mazdzie z instalacją sekwencyjną juz tak fajnie nie jest, 30-50km roznicy na pełnym zbiorniku 55l.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości