jakie medy? biale czy czarne?
ustaw tempomat tak zeby jechac 3000-3200rpm –> poszarpuje co?
Mazda6 3.0 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje
Panowie jak tam sprawuja sie wasze instalacje? Przedłuzył mi sie dojazd do pracy i zastanawaim sie nad instalacją lpg.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Moja M6 sprzedana, ale przelatala ~100tys. bez awarii.
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
W moim garażu :–)
Definitywnie nie polecam Fugazi w KRK. Totalnie spieprzyli, wsadzili Omegas i wmawiali, że szarpanie to nie problem.
Wsadziłem Stag300, chodziło dobrze na MED, ale strasznie klekotały więc podmieniłem na Hana, reduktor LR IG1 zmodyfikowany wg "patentu" Mrówka&Canniga. Reduktor to podstawa, V6 potrzebuje dobrego zasilania, więc wydajność musi być tip-top.
Przez pierwsze kilkanaście tysięcy miałem wskazanie AFR, bo chciałem być pewien, że na pełnej mocy nie mam zbyt ubogo.
Min. spalanie to 10l max 16l, średnio miałem 12-13l LPG.
Powodzenia
Definitywnie nie polecam Fugazi w KRK. Totalnie spieprzyli, wsadzili Omegas i wmawiali, że szarpanie to nie problem.
Wsadziłem Stag300, chodziło dobrze na MED, ale strasznie klekotały więc podmieniłem na Hana, reduktor LR IG1 zmodyfikowany wg "patentu" Mrówka&Canniga. Reduktor to podstawa, V6 potrzebuje dobrego zasilania, więc wydajność musi być tip-top.
Przez pierwsze kilkanaście tysięcy miałem wskazanie AFR, bo chciałem być pewien, że na pełnej mocy nie mam zbyt ubogo.
Min. spalanie to 10l max 16l, średnio miałem 12-13l LPG.
Powodzenia
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
u mnie ok 130k na samym lpg,
-stag 300 wtryski zmienione 1 raz na jakieś nie najtańsze ale najdroższe to też nie były,
-reduktor silver – mało wydajny na wyższych obrotach,
-instalacja mogłaby mieć większe przekroje rurek,
na lpg nie miałem awarii, z celiną bujam się 1x/rok i tu pomaga regulacja lub łatanie dolotu
obecnie mam P2179, wyczyszczony przepływomierz i od dwóch dni nic nie świeci bo auto stoi na parkingu
spalanie 11-13 a w zimie 12,5- 15 jak jest dużo śniegu
miło Cię widzieć jerry
-stag 300 wtryski zmienione 1 raz na jakieś nie najtańsze ale najdroższe to też nie były,
-reduktor silver – mało wydajny na wyższych obrotach,
-instalacja mogłaby mieć większe przekroje rurek,
na lpg nie miałem awarii, z celiną bujam się 1x/rok i tu pomaga regulacja lub łatanie dolotu
obecnie mam P2179, wyczyszczony przepływomierz i od dwóch dni nic nie świeci bo auto stoi na parkingu
spalanie 11-13 a w zimie 12,5- 15 jak jest dużo śniegu
miło Cię widzieć jerry
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
jerry_skarbek napisał(a):Totalnie spieprzyli, wsadzili Omegas i wmawiali, że szarpanie to nie problem.
Omegas to dobre graty wiec musieli cos zdrowo skopac.
GILB napisał(a):-reduktor silver – mało wydajny na wyższych obrotach,
Jak najbardziej, obskakuje w porywach "ekonomiczne" 170KM.
GILB napisał(a):-instalacja mogłaby mieć większe przekroje rurek,
Chodzi o miedz 8mm zamiast 6 ?
-
Przemek323c
Wow, to całkiem sporo, dzięki za odpowiedź. Mogę Cię jeszcze trochę podpytać? Czy poza sytuacjami opisanymi na forum miałeś jeszcze jakieś nieprzyjemności związane z gazem, czy wszystko śmiga bezproblemowo? Jak masz rozwiązane zachowanie się gazu na wyższych obrotach – z tego, co wyczytałam (a dodam jeszcze, że kompletnie się na tym nie znam ), szkoły są dwie, albo przerzutka na benzynę albo bogatsza mieszanka.
Nie miałem większych problemów związanych z gazem. Regulację instalacji robię 2x w roku, 1x na rok wymieniam filtry. Sama instalacja zużywa się, wymieniałem wtryskiwacze 2x, teraz do wymiany wężyki bo pękają, reduktor jeszcze się trzyma.
Przy wyższych obrotach auto jest słabsze ale to kwestia doboru elementów instalacji. Gaz mam ustawiony do odcinki. Auto ma już swoje lata a ja zmieniłem styl jazdy i jeżdżę raczej spokojnie, wiec rzadko trafia się abym kręcił ponad 4 tys obr/min. trzeba jeszcze poszanować wodzidło bo jeździ bezproblemowo.
Przy wyższych obrotach auto jest słabsze ale to kwestia doboru elementów instalacji. Gaz mam ustawiony do odcinki. Auto ma już swoje lata a ja zmieniłem styl jazdy i jeżdżę raczej spokojnie, wiec rzadko trafia się abym kręcił ponad 4 tys obr/min. trzeba jeszcze poszanować wodzidło bo jeździ bezproblemowo.
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości