Witam wszystkich,
ADAC opublikowalo swoje statystyki awaryjnosci za rok 2005.
Mazda 323 oraz Premacy wygrywaja w swoich klasach. Mazda 6 spadla z 1. miejsca w zeszlym roku na 4 pozycje.
Niestety katastrofalnie zle wypadla Mazda 2. Praktycznie najbardziej awaryjne auto w swojej klasie...
Czy forumowi uzytkownicy "dwojek" maja rowniez problemy? ADAC wytknal Mazdzie problemy ze sterowaniem silnikiem oraz nieszczelna pompe plynu chlodzacego.
pozdrawiam
Awaryjnosc wg niemieckiego ADAC
Strona 1 z 1
Edi napisał(a):Niestety katastrofalnie zle wypadla Mazda 2. Praktycznie najbardziej awaryjne auto w swojej klasie...
Czyli: poznaj świat niezawodnej Mazdy...
Ktoś tu chyba jedzie na ludzkim sentymencie do marki i tylko odcina kupony od popularności...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Ach, Ford Edi, mozna prosic o jakiegos linka?
gerz50 napisał(a):ale 323 to 323
Pewnego dnia na stoisku CarAudio zapytałem o dobre głośniczki do mejego BJ na przód.
Pan zapytał mnie, czy chodzi o tego japońskiego FORDa? Gdy zaprotestowałem usłyszałem text, że glośniki 5x7 cali to wymysł FORDa itp, itd.
W sumie wstyd, bo od tej pory kilka osób (świadkowie rozmowy) pyta się mnie – jak mi Fordzik się sprawuje
Coś te kooperacje nikomu dobrze nie służą. Z mieszanki Volvo, Renault i Mitsubishi wyszły Carisma i Space Star – na nich też ludzie psy wieszają...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Coś te kooperacje nikomu dobrze nie służą. Z mieszanki Volvo, Renault i Mitsubishi wyszły Carisma i Space Star – na nich też ludzie psy wieszają...
bo na dobrych markach samochodow zawsze wieszaja psy
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Globy napisał(a):Edi, mozna prosic o jakiegos linka?
tutaj link do artykulu:
http://www.adac.de/mitgliedschaft_leist ... k_2005.asp
Cale tabele dla poszczegolnych klas widzialem w prasie, niestety nie sa dostepne w wersji elektronicznej na razie...
- Od: 30 paź 2003, 17:08
- Posty: 36
- Skąd: Wroclaw
- Auto: Mazda 626 GF 2000r.
Niestety, ale w dzisiejszych czasach przy masowej produkcji samochodów coraz większy nacisk kładzie się na ilość produkowanych aut zamiast na jakość. Szefostwo takich fabryk wychodzi coraz szęściej z założenia aby samochód o własnych siłach opóścił fabrykę i trafił do klienta a jak się coś zepsuje to od czego jest gwarancja (tylko dlaczego większość awarii występuje tuż po zakończeniu okresu gwarancyjnego?)
Potencjalny klient nie wie czy jego nowy nabytek przeszedł już jakiekolwiek naprawy cięższe lub lżejsze jeszcze przed opuszczeniem fabryki a co gorsza kupując nowy samochód można trafić na powypadkowy co też się czasem zdarza. I jak się potem wytłumaczyć przed ewentualną sprzedażą ża auto nie było bite jak po trzech latach rdzewieje i szpachla odpada?
W statystykach będzie bardzo duży chaos, moim zdaniem żadna marka nie utrzyma się w pierwszej piątce przez okres 2lat
Potencjalny klient nie wie czy jego nowy nabytek przeszedł już jakiekolwiek naprawy cięższe lub lżejsze jeszcze przed opuszczeniem fabryki a co gorsza kupując nowy samochód można trafić na powypadkowy co też się czasem zdarza. I jak się potem wytłumaczyć przed ewentualną sprzedażą ża auto nie było bite jak po trzech latach rdzewieje i szpachla odpada?
W statystykach będzie bardzo duży chaos, moim zdaniem żadna marka nie utrzyma się w pierwszej piątce przez okres 2lat
- Od: 22 kwi 2005, 10:15
- Posty: 494
- Skąd: Bytom
- Auto: 6 kombi 2.0 diesel 2004r
no cóż jestem chyba jedynym klubowym uzytkownikiem "Dwójki" i na razie nic mi sie nie popsuło, ale faktem jest że autkiem, aktualnie głównie jeździ kobieta i Madzia ma przebieg dopiero 30 tyś, ale dobrze wiedzieć co może walnąć w najbliższej przyszłości ,
juz pisałem wczesniej w innym wątku że jakość wykonczenia odbiega od aut rodowicie pochodzących z Japonii i bardziej przypomina Forda (jednak wspólna linia montażowa z Fordem Fiestą i Fusion robi swoje)
z samochodu jestesmy na razie b. zadowoleni i nie zamierzamy sie go pozbywać przez najbliższe lata, zresztą w Białymstoku jeździ dużo dwójek(to pewnie zasługa dobrego marketingu w Auto-Księżyno , dużo oczywiście w stosunku do trójek a nie globalnie, szóstek na oko jest troche więcej) i nie spotkałem się z tym żeby ktos sie tego samochodu pozbywał, o czyms to tez świadczy
juz pisałem wczesniej w innym wątku że jakość wykonczenia odbiega od aut rodowicie pochodzących z Japonii i bardziej przypomina Forda (jednak wspólna linia montażowa z Fordem Fiestą i Fusion robi swoje)
z samochodu jestesmy na razie b. zadowoleni i nie zamierzamy sie go pozbywać przez najbliższe lata, zresztą w Białymstoku jeździ dużo dwójek(to pewnie zasługa dobrego marketingu w Auto-Księżyno , dużo oczywiście w stosunku do trójek a nie globalnie, szóstek na oko jest troche więcej) i nie spotkałem się z tym żeby ktos sie tego samochodu pozbywał, o czyms to tez świadczy
pozdrówka z Madziolką w tle
- Od: 1 kwi 2004, 11:38
- Posty: 293
- Skąd: Białystok
- Auto: Została juz tylko Mazda2 1.4
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości