Dzis tez zrobilem. Mega fajna sprawa.
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Short shifter DIY.
Wszyscy mają więc mam i ja
Przed chwilą wróciłem z garażu, test drive będzie jutro, ale od razu mogę powiedzieć, że skok lewarka jest o wiele krótszy
Już po pierwszych jazdach i jest bardzo pozytywnie
Mega krótki skok lewarka
Przed chwilą wróciłem z garażu, test drive będzie jutro, ale od razu mogę powiedzieć, że skok lewarka jest o wiele krótszy
Już po pierwszych jazdach i jest bardzo pozytywnie
Mega krótki skok lewarka
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Mysle ze nie bedzie duzej roznicy w budowie lewarka. Takze midyfikacja pewnie przebiegnie tak sam.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Cześć,
Ktoś się w to bawił w normalnym aucie bez modów mechanicznych silnika zawieszenia itp ? Czy jak short Shifterze tuning ma się zakończyć to lepiej w ogole go nie zaczynać ? Nie chciałbym też żeby gałka była krótsza tylko przełożenie się zmieniło da się tak w ogole ?
Pozdr
Ktoś się w to bawił w normalnym aucie bez modów mechanicznych silnika zawieszenia itp ? Czy jak short Shifterze tuning ma się zakończyć to lepiej w ogole go nie zaczynać ? Nie chciałbym też żeby gałka była krótsza tylko przełożenie się zmieniło da się tak w ogole ?
Pozdr
- Od: 31 paź 2013, 13:00
- Posty: 424 (6/2)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey
gracjan87 napisał(a):Nie chciałbym też żeby gałka była krótsza tylko przełożenie się zmieniło
Hę?
Short Shift powoduje, że szybciej zmieniasz biegi, dlatego, że drążek jest krótszy. Jak to ma wpłynąć na przełożenie?
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
łączę.
I właśnie dzisiaj stałem się posiadaczem tego cuda. Miałem trochę problem ze zbiciem kulki ale wsadziłem w imadło walnąłem młotkiem i w końcu się udało, także bez imadła i dobrego młotka ciężko jest to zrobić. Kolejny problem jaki miałem to z założeniem sprężyny ponownie, nie wiem czy coś źle zrobiłem ale najwięcej czasu mi zeszło właśnie na wkładaniu tej sprężynki, ale w końcu we dwóch z kolegą daliśmy radę i mogę się cieszyć SS. Biegi wchodzą o wiele szybciej reszta pozostała bez zmian.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Patent pierwsza klasa
Od dzisiaj również cieszę się szybszą zmianą biegów ^^
Od dzisiaj również cieszę się szybszą zmianą biegów ^^
- Od: 1 lip 2015, 14:25
- Posty: 81
- Skąd: Tarnów
- Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95
Temat trochę odgrzebany, ale dziś próbuję zrobić ss w gf ditd. Wszystko ok, oprócz tej kulki której nie da się zbić. Podgrzewanie palnikiem, szlifowanie nic nie dało. Kulka w około się kręci, ale w górę nie chce się zbić. Na górze i dole kólki były z 4 stron punktakiem zrobione "zabezpieczenia" które oczywiście zeszlifowałem. Chyba będę jedyny któremu nie udało się zrobić ss Młotek 2kg, imadło, a ona nawet nie drgnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje