Mazda MX-6 GE KL-DE '91
Wiem, wiem, media będą dopiero jak przyjdzie walbro, tymczasem takie coś, sam zrobiłem!
I nie jest to okleina
Dopisano 24 lis 2014, 19:35:
Dziś przyszła pompa Walbro, w Maździe powinna być GSS342, a ja mam GSS341, ponieważ dostawca nie miał, a różnią się jedynie umiejscowieniem króćca ssącego
a to moja, nówka, mam nadzieję, że dłużej pochodzi
I nie jest to okleina
Dopisano 24 lis 2014, 19:35:
Dziś przyszła pompa Walbro, w Maździe powinna być GSS342, a ja mam GSS341, ponieważ dostawca nie miał, a różnią się jedynie umiejscowieniem króćca ssącego
a to moja, nówka, mam nadzieję, że dłużej pochodzi
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
Fajny projekcik
Jakieś postępy nowe
Jakieś postępy nowe
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
LOOL Panie co tu się odtarabaniło? COPy,doloty...pisz szybko co to za mody sie porobiły i ile szmocy dały
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Widzę zapłon inaczej sterowany, cewki nad świecami, kolektor customowy bez przepływki i na sporej przepustnicy. Fajnie to wygląda
Właśnie, było Turbo a na tym Foto turbo już nie widzę Czyli mody N/A, tak jak koledzy wyżej piszą chwal sie co tam zmajstrowałeś
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Na moje to wywalone vrisy i max uproszczony kolektor plus COPy(cewki) plus strojonko na SA które ogarnia 6 cylindrów powinno w końcu pokazać potencjal tego silnika w N/A,ale niech się wypowie właściciel .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ładnie, również jestem ciekawy jakie to kreski pokaże , krótki dolot, krótszy kolektor ssący..
Czy pokaże potencjał napewno wyciągnie górę kosztem dołu, brak vrisów to brak wykorzystania zjawisk falowych podczas przepływu powietrza w układzie dolotowym..
Czy pokaże potencjał napewno wyciągnie górę kosztem dołu, brak vrisów to brak wykorzystania zjawisk falowych podczas przepływu powietrza w układzie dolotowym..
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Zdjęcia nie zostały wrzucone na serwer MS (więc pewnie kiedyś znikną) ale za to można podejrzeć więcej materiałów z konta na Fotosiku: https://www.fotosik.pl/u/harry85
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Bo_Lo napisał(a):powinno w końcu pokazać potencjal tego silnika w N/A,ale niech się wypowie właściciel .
A ten jak wiemy jest i to całkiem sporawy.
dam92 napisał(a):brak vrisów to brak wykorzystania zjawisk falowych podczas przepływu powietrza w układzie dolotowym
Ale tu jest customowy kolektor i raczej nie robiony na widzimisie tylko w jakiś sposób policzony więc vrisy tutaj do niczego nie potrzebne.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Ciekawi mnie w jaki sposób policzony
Więc tak, ITB bardzo chciałem zrobić, ale na planowaniu się skończyło, może w przyszłym roku. Kolektor nie jest niestety policzony, chciałem przerobić OEM'owy KL-ZE prosty, ale w owym czasie nie było dostępnego. Dalej jak zauważyliście są COP'sy z hondy K20 połączone z EASYECU 3+. Czujnik fabryczny współpracuje z kołem 36-1
Wtryskiwacze seryjne, pompa seryjna, a sam słupek jest doprężony przez tłoki KL-ZE i splanowane głowice o 1mm
Wtryskiwacze seryjne, pompa seryjna, a sam słupek jest doprężony przez tłoki KL-ZE i splanowane głowice o 1mm
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości