Mazda 626 GE FP '96 1.8
Kiedyś przy nadmiarze gotówki o tym pomyśle. Aktualnie jestem zadowolony z intensywności światła.
foto jedynie od frontu. Jutro zrobię ze zbliżeniem na migacz. Ogólnie im bardziej z boku się patrzy na kierunkowskaz tym jest ciemniejszy.
foto jedynie od frontu. Jutro zrobię ze zbliżeniem na migacz. Ogólnie im bardziej z boku się patrzy na kierunkowskaz tym jest ciemniejszy.
Super jest Jaram się ciemnym frontem Zaraz moja będzie rozebrana to może u siebie maznę na zcarno i zmienię przesłony na łagodniejsze dla nadjeżdżających z przeciwka
Też byłem mega zadowolony ze światła w 626 po przesiadce z 323f BG, jednak z czasem już czegoś brakło
Też byłem mega zadowolony ze światła w 626 po przesiadce z 323f BG, jednak z czasem już czegoś brakło
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
moim zdaniem druga opcja tego grilla też nie jest zła widziałem już takie rozwiązania na tym aucie. Co do wyglądu to zawsze priorytetem jest wizja właściciela później można brać pod uwagę sugestie innych Narazie wszystko dobrze Ci wychodzi o ile zlepisz tą blachę i zaczniesz dalej nad nim pracować to naprawdę będzie ładnie
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Panowie nastał dla mnie trudny okres i mam sporo wątpliwości. Samochód cały czas używany i jeszcze mnie nie zawiódł ale myślę czy go nie sprzedać... i kupić coś lepszego?
Oprócz wymiany sprężyn na -35mm prace stanęły w miejscu
do roboty cały czas blacharka, hamulce, wymiana rozrządu, uszczelka pod zaworami i chyba pada alternator... Przerażają mnie koszta i myśl że jeśli tego nie zrobię przed zimą to samochód umrze...
Orientacyjnie ile mogę dostać za auto z tego rocznika w stanie jak na zdjęciach?
Oprócz wymiany sprężyn na -35mm prace stanęły w miejscu
do roboty cały czas blacharka, hamulce, wymiana rozrządu, uszczelka pod zaworami i chyba pada alternator... Przerażają mnie koszta i myśl że jeśli tego nie zrobię przed zimą to samochód umrze...
Orientacyjnie ile mogę dostać za auto z tego rocznika w stanie jak na zdjęciach?
Cześć zależy od rdzy. 2-3 moim zdaniem
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
z blachą w tym wstanie 2-2.5 to będzie dobrze.
Nie wiem czy już nie lepiej by Cie wyszło na części ją puścić.
Nie wiem czy już nie lepiej by Cie wyszło na części ją puścić.
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Kaszel91 napisał(a):Nie wiem czy już nie lepiej by Cie wyszło na części ją puścić.
i męczyłbym się ze "szrotem" na podwórku jak kolega qlesh? Odpada, dlatego redukcja i jedziemy dalej Wizyta u blacharza-lakiernika już umówiona. Pod koniec listopada korniki out! A później już jakoś poleci. Mam taką nadzieje
Podjąłeś dobra decyzję moim zdaniem . Jeżeli chodzi o takie odbudowy to tylko na początku wydaje się strasznie a potem całkowicie zmienia się punkt widzenia.
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
No to jedziemy z koksem. Na szczęście jest odrobinę lepiej jak się tego spodziewałem. Najbardziej ucierpiały zewnętrzne części karoserii. Wnętrze blaszki w miarę ogarnięte ale i tak będzie rzeźbione w niektórych miejscach. Po blacharce na montaż czekają już zakupione tarcze Brembo przód + klocki TRW. Tył też idzie do zmiany, póki co jeszcze nie wiem co zakupić. Jeśli ktoś ma na sprzedaż lub rzuciły mu się w oczy przednie błotniki gotowe do montażu w kolorze 11R to zgłaszać pilnie do mnie! Mam nadzieję że jeszcze w tym miesiącu ogarnę rozrząd. No i alternator terkocze na ciepłym silniku, sprawdzałem napięcia u majstra i wszystko w normie. Jakiś pomysł?
Dziwnie czysty u Ciebie tył i boki bagażnika, u mnie połowy bagażnika nie było ;p no tak jest ze wewnętrzne ranty są bardziej wytrzymałe na szczęście
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
w poniedziałek odbieram auto od lakiernika. Zrobiłem sobie prezent mikołajkowy i na sezon letni wjeżdżam na nowo zakupionych 17x7" które moim skromnym zdaniem robią robotę : D ET38 siądzie? i co sądzicie o pakiecie GT w 1.8. Nie jest to przerost formy nad treścią? :}
Już jest opuszczona. Różnica na 14" jest taka że zamiast głowy w nadkole wchodzi cała pięść : D
Rozważam jeszcze usunięcie czerwonego paska i śmigania na czarnych chociaż jak patrze na nie w bieli to mi szczena opada :}
Rozważam jeszcze usunięcie czerwonego paska i śmigania na czarnych chociaż jak patrze na nie w bieli to mi szczena opada :}
Aktualizacja co do stanu blacharki. Prawa strona malowana cała. Jak Pan lakiernik się postarał tak Pan blacharz dał dupska po całości i naj@#$% tyle rys na tylnym zderzaku i lewej stronie auta, że mi ręce opadły. Oczywiście wywalił małe kawałki bocznych listew które to siedziały na tylnych reperaturkach... Miałem mu donieść umówione pieniądze z powodu większej ilości materiału który poszedł na robotę wnętrza nadkoli itp. ale po tym co zobaczyłem wczoraj po prostu się rozmyśliłem :} Tragedii nie ma ale zawsze mogło być lepiej.
Tak patrząc na te prześwity to na 17" wpadnie chyba profil 50 co by lepiej nadkole wypełnić. Auto na sprężynach -35
Fotograf ze mnie jak z koziej dupyy trąba to też na każdym zdjęciu kolor wygląda inaczej... robione telefonem :}
Tak patrząc na te prześwity to na 17" wpadnie chyba profil 50 co by lepiej nadkole wypełnić. Auto na sprężynach -35
Fotograf ze mnie jak z koziej dupyy trąba to też na każdym zdjęciu kolor wygląda inaczej... robione telefonem :}
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości